Is dat zijn geheim?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Hoylei het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bart is wie hij is?
Hoeft niet, vorig jaar wisten de bewoners het ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef rinardo het volgende:
SL wanneer Ali zegt een streven te hebben op 11 april..... SL de 1 April is dus een 1 april grap
Ohh dat lijkt me wel wat, maarnee zit in de wacht ergens aan tel😊quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jij staat daar op een hoogwerker te gluren
honger ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geld maakt rauwe bonen zoet
Klopt, bepaald geen reclame voor de doorsnee 60+ mensen deze man.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die heeft de 60 plussers flink int uitbakkie gegooid
met zn gedrag , meningen vooroordelen
kan nog wel ff door zo
Oke jij heb gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar daar gingen de exits gelijk op
Nu dus niet er is nu geen regelmaat in stem gedrag vandaar 6 belgen en 4 nl
Vast minder vaak dan Ali "maat" roeptquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:58 schreef ledn81 het volgende:
Hoevaak heeft Charlotte al "girl" geroepen in het gesprek buiten?
Ze is best wel populairder dan ze denkt. Staat ergens 5de op grote pollsquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara dit was haat week voor mij
Nou dan toch maar een #team Chiara vliegtuigjequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is best wel populairder dan ze denkt. Staat ergens 5de op grote polls
Ias is ook al volledig in het blauwe team opgeslorpt. Denk niet dat hun band echt zo goed was als het lijkt. Met Danny en Chayron had hij meer een volwassen band.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali de sfeer is niet leuk meer, mijn beste maten zijn weg
Mij nie bellenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou dan toch maar een #team Chiara vliegtuigje
Wie hij genomineerd heeft...quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Had MA gisteren of vanmorgen niet gezegd dat alles duidelijk zal worden of iets in die richting? Wat moet er nu duidelijk zijn door de nominatie dan?
Die heeft Chiara niet nodig, Charlotte wel nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stuur wel een tikkiequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht een heel ding omdat er over drama werd gesprokenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie hij genomineerd heeft...
Meer niet?
Jij bent scherp.Had ik niet door.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
recalcitrant op de kop hangen
heeft ie niet eens door, dat maakt m leuk
https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/resultsquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is best wel populairder dan ze denkt. Staat ergens 5de op grote polls
Dat hij zich weer heeft laten manipulerenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Had MA gisteren of vanmorgen niet gezegd dat er drama zal komen en alles duidelijk zal worden of iets in die richting? Wat moet er nu duidelijk zijn door de nominatie dan?
ja deze poll is heel geloofwaardig , wordt op twitter ,Facebook, instagram overal gedeeld dus wisselende stemming en veel stemmen, betekend dus dat Lindsey weggaatquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/results
4e zelfs
Kan volgende week weer anders zijn en zegt niet zoveel over nominatie stemmenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja deze poll is heel geloofwaardig , wordt op twitter ,Facebook, instagram overal gedeeld dus wisselende stemming en veel stemmen, betekend dus dat Lindsey weggaat
Er is er zo nog ene, wat zei die nu weer altijd: Tsjonge jongequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vast minder vaak dan Ali "maat" roept
Het gaat hem voor de 2e keer regelrecht in zijn gezicht terug slaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef rinardo het volgende:
Dit is wel lachen, MA hoopt met deze manier Ali eruit te krijgen en Lindsey gaat
Dat zal dan wel een vliegtuig van PanAm zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die heeft Chiara niet nodig, Charlotte wel nu
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een vliegtuig van PanAm zijn.
Dit doen ze in spanje ook wel maar dan gaat het met een gekruid krokant laagje de oven in en wordt het niet in de koekepan gebakken.quote:
Ik hoorde hem al weerquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is er zo nog ene, wat zei die nu weer altijd: Tsjonge jonge
Zodat ie Ali of Charlotte naar huis kan spelen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:30 schreef PunkieePie het volgende:
Ik dacht dat Michelangelo en Lindsey zulke dikke vrienden waren??
Waarom haar nomineren?
MA. heeft geen vrienden. alleen spelers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:30 schreef PunkieePie het volgende:
Waarom haar nomineren?
Omdat denkt dat ze een sterke speler is en daarmee Charlotte eruit kan spelen. Dat gaat helaas niet werken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:30 schreef PunkieePie het volgende:
Waarom haar nomineren?
Denk niet dat deze zet hem populair gaat maken. De vorige keer dat hij dit deed waren het echt drie van de minst populaire en was iedereen blij dat hij dat deed en waardeerde hem daarvoor. Nu gooit hij feitelijk nutteloze spelers voor de bus om Charlotte weg te krijgen met alle risico's van dien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
MA. heeft geen vrienden. alleen spelers.
Present.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
Als je er op begint te letten, wordt je onnozel, sjongejonge.
word er zelf beetje simpel van tjongejongequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
krijg er andere vibe bijquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Ireth het volgende:
Vader/dochterband van Rob en Lot in een tweet, das fokking schattig...
Als het spaarzegels waren had ik al meerdere kaarten volquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
Geef hem een lollie en een stickerquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
Kijk m zitten, moe gestreden deze dappere strijder
[ afbeelding ]
Benzine op van zijn kart? AGossiequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
Kijk m zitten, moe gestreden deze dappere strijder
[ afbeelding ]
Ik word ook gek van dat domme gelul van Charlotte en Lindseyquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
stream blijft m volgen.. camerastagiar ziet m wel lijden
[ afbeelding ]
Komt er dan toch nog een twist?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
stream blijft m volgen.. camerastagiar ziet m wel lijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Komt er dan toch nog een twist?
Dan ga je toch in de tuin zittenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik word ook gek van dat domme gelul van Charlotte en Lindsey
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan ga je toch in de tuin zitten
Ali Tompoes.quote:
helaas voor jou is de favo stagiar van chiara niet aan het werkquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even een camera momentje van MA
Ja erg he werd er knettergek van gisteravond hahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
helaas voor jou is de favo stagiar van chiara niet aan het werk
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
helaas voor jou is de favo stagiar van chiara niet aan het werk
Banga banga feestje?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
bart wil een italiaans pretpakket![]()
klinkt uh tja
OH GeiLllquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
bart wil een italiaans pretpakket![]()
klinkt uh tja
Ja Rob.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hou ff jullie monden allemaal dicht
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hou ff jullie monden allemaal dicht
🤣🤣 snap daar de gehele kooklogica niet🤪quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef Ireth het volgende:
Die aardappelpuree wordt soep?? Hebben ze dat van Danny geleerd?
Nou gatverquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef Ireth het volgende:
Die aardappelpuree wordt soep?? Hebben ze dat van Danny geleerd?
Charlotte vind dat er nog wat bij kan..quote:
In amerika hebben ze geen aardappelenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
Charlotte vind dat er nog wat bij kan..
En charlotte weet 't..
Kookt ook de aardappels op de boosterstand (kookplaat)
Ali heeft deze gemaakt toch? Zij snijdt m alleenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:06 schreef Monique___ het volgende:
Mooi geluktKan ze goed die charlotte
[ afbeelding ]
🤣🤣omg..quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
In amerika hebben ze geen aardappelen
beetje fantomalt erin en hopsquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:08 schreef Ireth het volgende:
Gunst tis echt net een verzorgingstehuis...
Aardappelpuree en vispuree.. weinig te kauwen, gewoon naar binnen slurpen van je lepel af
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali heeft deze gemaakt toch? Zij snijdt m alleen
zijn niet altijd de snuggersten daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:11 schreef Kayro het volgende:
Jason; Waarom zit er water in de afzuigkap🤪🤪 charlotte heeft geen idee
omg 🙄🙄
hij is er vanmorgen al heen geweest las ik in de cosquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:15 schreef Stargazing het volgende:
Is Rob nu naar de dagboekkamer geweest om zijn vertrek te regelen zoals hij had gezegd?
Hij is er wel geweest we weten maar niets of er iets concreet geregeld, al kwam hij wel opgelucht naar buitenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:15 schreef Stargazing het volgende:
Is Rob nu naar de dagboekkamer geweest om zijn vertrek te regelen zoals hij had gezegd?
Rare wens.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
t was de wens van bewoners..
Tijd dat hij vertrekt. Ik heb trouwens geen idee wie er zal gaan zaterdag maar ik hoop echt op nog een twist van BB.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij is er vanmorgen al heen geweest las ik in de cos
daar gaat het misquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Dragonbullet het volgende:
Goeie houding hoor Ias, echt wees er trots op. Gewoon een beetje slechter gaan werken zodat ze je wel moeten ontslaan. Stap gewoon op als een vent denk ik dan
Heeft veel van die praatjes, waar ik amper iets van geloof.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
kan hem niet goed volgen maar ias heeft 12 k gekregen als handdruk
hij is net uit de luiers.. hoekandat?
Lijkt= echtquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte lijkt echt boos op de productie
ja die tikken wel aan die buitenland missie premiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan nog premies voor buitenlandse missies.
Ik voorspel iets met visgraadje🫣🙄quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
'hand in hand kameraaaden' ze leidt hem naar de tafel, hopelijk laatste avondmaal van robke
[ afbeelding ]
blijven hopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:24 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met visgraadje🫣🙄
Omdat ze voorspelde dat ze tijdens het eten weer naar de dagboekkamer ging geroepen worden omdat de productie dat blijkbaar altijd bij haar doetquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
Zou jolien niet weten dat carnaval afgelopen is?
jij kunt het wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man het eten in het verpleeghuis heeft nog meer structuur
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oprechte vraag: heeft rob wel een keer een warme maaltijd daar gemaakt?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nope. Ik wilde een heel verhaal gaan tikken, maar nope is voldoende😏quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vragen naar de bekende wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij ging nog aftellen toch naar de nekpijn na het feestje met zijn Mattie Wolter?!?! Haha, nou zie hierquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
het is weer zover.. de nek van rob.. we hadden hem niet zien aankomen he
bart: je moet er wat mee doen
hoor m zeggen: heb ik wel mensen voor
We weten: jonge thaise masseuse die normaal iedere week even over hem heen gaat
ja een gebakken boterham voor zichzelfquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
keur hem net nog goed..quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ja een gebakken boterham voor zichzelf
"Dragonbullet" ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef Dragonbullet het volgende:
OOHHHH ik weet gelijk trouwens een TOPnaam voor onze caravan naast die van Rob op de camping.. wil iemand raden?
België daar kan alles.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken zeker als hij erbij betrokken isquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nominatie van die 3 personen maakt me niet uit is het spel. Maar die aanval naar charlotte was niet nodig. Wie is hij om te beslissen wat iemand voelt en zegt.
Zeurkrukje ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahaha neeee het moet wel met Rob te maken hebben.. jullie zouden het kunnen weten ook 😊
Als er een altijd doorgaat keer dingen is hij het. Al zijn verhalen gaan over meisje en datesquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken.
Zo was er in het verleden ook:
* zijn uitval naar Ias toen Ias over het spel met de bakken bezig was tegen Bart;
* zijn gezaag voor de camera dat een ex van hem slecht had behandeld.
Als je een bepaald beeld van jezelf toont in dat programma is dat doorgaans 70% hoe je echt bent... dus kan beter zwijgen... en zal dus wellicht ook de meisjes hier en daar pijn doen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken zeker als hij erbij betrokken is
* zijn uitval naar Ias toen Ias over het spel met de bakken bezig was tegen Bart;
Ik ken dat gebruik niet, zeker wat plaatselijks?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef Dragonbullet het volgende:
@:monique___ kom op wat zou jij op het bordje zetten voor het huisje naast Rob? Het naambordje waar iedereen zijn huisje een naam geeft bedoel ik he
Inderdaad, ene heeft zijn vuile was buitengehangen en daar kan hij niet tegen die maakt hij af.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Als je een bepaald beeld van jezelf toont in dat programma is dat doorgaans 70% hoe je echt bent... dus kan beter zwijgen... en zal dus wellicht ook de meisjes hier en daar pijn doen.
Thaïse nekmassage voor 3 coins ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha huisje "zeurkrukje" wel leuk
Huize Zeikstraalquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ken dat gebruik niet, zeker wat plaatselijks?
Snap het niet..
Haha oké dan. Geen idee of het plaatselijk is, het is net zoiets als je boot een naam geven, weet je wel?.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ken dat gebruik niet, zeker wat plaatselijks?
Snap het niet..
aah jammer, was nu zo plezant spelletje hier op de cos (tijdens SL)... naampjes verzinnen ivm Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha oké dan. Geen idee of het plaatselijk is, het is net zoiets als je boot een naam geven, weet je wel?.
Maar opeens zag ik het voor me. We noemen het " huisje HEP IK WEER" 😂 vond het zelf érg leuk
Ik geloof dat je zwaar in de minderheid bent hiermee...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken zeker als hij erbij betrokken is
Je mag eroverheen hoor, kom maar op met suggesties 😊quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
aah jammer, was nu zo plezant spelletje hier op de cos (tijdens SL)... naampjes verzinnen ivm Rob
Wenst zij de vrouwelijke versie van Dwayne Johnson te zijn ? Trek er wel wat op qua houding...quote:
Ze zal nog eens ontploffen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:50 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wenst zij de vrouwelijke versie van Dwayne Johnson te zijn ? Trek er wel wat op qua houding...
Zou zij een pannekoekje ook in 1 sleur naar binnen harken ?
volgende stap is handje op billetje Jasonquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Jason zit naast zijn 'vriendinnetje'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee degenen die afgelopen week in de fanroom zijn geweest moesten daar nog eens terug komen. Nu dus..quote:
Je moet ze natuurlijk eerst wassen en schillen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef Angelique61 het volgende:
Chiara zegt de aardappels smaken naar zand
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
Smeken om te mogen ruiken aan een tompoes
haha staat er dan wel grappig met je eerste woord. zie er paar vooraan die het doen daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha oké dan. Geen idee of het plaatselijk is, het is net zoiets als je boot een naam geven, weet je wel?.
Maar opeens zag ik het voor me. We noemen het " huisje HEP IK WEER" 😂 vond het zelf érg leuk
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
Smeken om te mogen ruiken aan een tompoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Met zout ook, das dan wel weer grappig van die Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:57 schreef Monique___ het volgende:
omg nu krijgen we alle mogelijke varianten van het eten van een tompoes
'eerst bovenkant' 'eerst gele' "mes vork' man prop dat ding gewoon lekker in je muil zodat wij even stilte op de streams hebben met je tjongejonge
En hier de percentagesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En hier de percentagesIk dacht dat dat gelijk in beeld kwam als je de link hier neerzetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks voor het screenshot dus!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
[..]
En hier de percentagespfoe ligt dicht bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, laatst stond bij hem (meen ik) linds op 1 ali 2 sjairon 3
was opeens ook anders in het huis
krat schültenbrau trok hem over de streepquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat Rob nu besloten heeft en wat het effect daarvan eventueel op de nominaties is..
Denk dat hij niets mag zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat Rob nu besloten heeft en wat het effect daarvan eventueel op de nominaties is..
[..]
En hier de percentagesondertussen wat closerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂😂
Dat lachje ook aan het eind
En dan Ali steunen naderhand....hypocriet zijn heeft een nieuwe dimensie...quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
Ik zie dit nu pas.. stond het hier al? anders haal ik m weg.
[ twitter ]
Heeft eigenlijk wel wat van Gene Hackman (Sorry Gene)quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Clint Eastwood ?
Jack Nicholson ?
Roadrunner ?
uit de slogan ''een goede buur is beter dan een verre vriend'' op mijn bordjequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef Dragonbullet het volgende:
@:monique___ kom op wat zou jij op het bordje zetten voor het huisje naast Rob? Het naambordje waar iedereen zijn huisje een naam geeft bedoel ik he
quote:
Oprotpremiequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
Dat snapte ik , maar als 20 jarige.. dan heb je niet 25 jaar bij de post gewerkt (robke he) en krijgt een oprotpremie.quote:
Kan je nagaan, ze wilden wel heel graag van hem afquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat snapte ik , maar als 20 jarige.. dan heb je niet 25 jaar bij de post gewerkt (robke he) en krijgt een oprotpremie.
En dan over anderen slecht praten!quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan Ali steunen naderhand....hypocriet zijn heeft een nieuwe dimensie...
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ze wilden wel heel graag van hem af
Volgens mijn had ali alleen wat gekneed in het vorm en putjes erin gemaakt met zijn vingersquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali heeft deze gemaakt toch? Zij snijdt m alleen
Ik speel mee ramptoerist !quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:30 schreef rinardo het volgende:
ik hoop dat ze bizarre tweets zien, die voor flink trammelant gaan zorgen
Ik weet niet of ze nieuwe tweets te zien krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:30 schreef rinardo het volgende:
ik hoop dat ze bizarre tweets zien, die voor flink trammelant gaan zorgen
lindsy, mimi, jolienquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:34 schreef Ptr67 het volgende:
even niet gevolgd... wie is er naar fanroom ?
Volgens Salar stond dat zo in zijn contract : 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale maar niets over geslacht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:35 schreef Stargazing het volgende:
Als Lindsey nu naar huis gaat, is het zo goed als zeker dat Chiara in de finale zit als laatste Nederlandse vrouw in het huis.
Als Charlotte naar huis gaat zelfde voor Jolien, toch?
Ik had me zelfs nog nie gerealiseerd dat er nog maar 4 Nederlanders in het huis zittenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens Salar stond dat zo in zijn contract : 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale maar niets over geslacht.
Indien de regel dit jaar nog hetzelfde is dan zit Chiara in de finale bij een exit Lindsey en Rob. Bij exit Charlotte zit Jolien nog niet noodzakelijk in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |