ja een gebakken boterham voor zichzelfquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oprechte vraag: heeft rob wel een keer een warme maaltijd daar gemaakt?
keur hem net nog goed..quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ja een gebakken boterham voor zichzelf
"Dragonbullet" ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef Dragonbullet het volgende:
OOHHHH ik weet gelijk trouwens een TOPnaam voor onze caravan naast die van Rob op de camping.. wil iemand raden?
België daar kan alles.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
kan hem niet goed volgen maar ias heeft 12 k gekregen als handdruk
hij is net uit de luiers.. hoekandat?
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken zeker als hij erbij betrokken isquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nominatie van die 3 personen maakt me niet uit is het spel. Maar die aanval naar charlotte was niet nodig. Wie is hij om te beslissen wat iemand voelt en zegt.
Zeurkrukje ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahaha neeee het moet wel met Rob te maken hebben.. jullie zouden het kunnen weten ook 😊
Als er een altijd doorgaat keer dingen is hij het. Al zijn verhalen gaan over meisje en datesquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken.
Zo was er in het verleden ook:
* zijn uitval naar Ias toen Ias over het spel met de bakken bezig was tegen Bart;
* zijn gezaag voor de camera dat een ex van hem slecht had behandeld.
Als je een bepaald beeld van jezelf toont in dat programma is dat doorgaans 70% hoe je echt bent... dus kan beter zwijgen... en zal dus wellicht ook de meisjes hier en daar pijn doen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken zeker als hij erbij betrokken is
Zo was er in het verleden ook:
* zijn uitval naar Ias toen Ias over het spel met de bakken bezig was tegen Bart;
* zijn gezaag voor de camera dat een ex van hem slecht had behandeld.
Ik ken dat gebruik niet, zeker wat plaatselijks?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef Dragonbullet het volgende:
@:monique___ kom op wat zou jij op het bordje zetten voor het huisje naast Rob? Het naambordje waar iedereen zijn huisje een naam geeft bedoel ik he
Inderdaad, ene heeft zijn vuile was buitengehangen en daar kan hij niet tegen die maakt hij af.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Als je een bepaald beeld van jezelf toont in dat programma is dat doorgaans 70% hoe je echt bent... dus kan beter zwijgen... en zal dus wellicht ook de meisjes hier en daar pijn doen.
Thaïse nekmassage voor 3 coins ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha huisje "zeurkrukje" wel leuk
Huize Zeikstraalquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ken dat gebruik niet, zeker wat plaatselijks?
Snap het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |