ja die tikken wel aan die buitenland missie premiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan nog premies voor buitenlandse missies.
Ik voorspel iets met visgraadje🫣🙄quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
'hand in hand kameraaaden' ze leidt hem naar de tafel, hopelijk laatste avondmaal van robke
[ afbeelding ]
blijven hopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:24 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met visgraadje🫣🙄
Omdat ze voorspelde dat ze tijdens het eten weer naar de dagboekkamer ging geroepen worden omdat de productie dat blijkbaar altijd bij haar doetquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
Zou jolien niet weten dat carnaval afgelopen is?
jij kunt het wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man het eten in het verpleeghuis heeft nog meer structuur
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oprechte vraag: heeft rob wel een keer een warme maaltijd daar gemaakt?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nope. Ik wilde een heel verhaal gaan tikken, maar nope is voldoende😏quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vragen naar de bekende wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij ging nog aftellen toch naar de nekpijn na het feestje met zijn Mattie Wolter?!?! Haha, nou zie hierquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
het is weer zover.. de nek van rob.. we hadden hem niet zien aankomen he
bart: je moet er wat mee doen
hoor m zeggen: heb ik wel mensen voor
We weten: jonge thaise masseuse die normaal iedere week even over hem heen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |