hij is er vanmorgen al heen geweest las ik in de cosquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:15 schreef Stargazing het volgende:
Is Rob nu naar de dagboekkamer geweest om zijn vertrek te regelen zoals hij had gezegd?
Hij is er wel geweest we weten maar niets of er iets concreet geregeld, al kwam hij wel opgelucht naar buitenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:15 schreef Stargazing het volgende:
Is Rob nu naar de dagboekkamer geweest om zijn vertrek te regelen zoals hij had gezegd?
Rare wens.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
t was de wens van bewoners..
Tijd dat hij vertrekt. Ik heb trouwens geen idee wie er zal gaan zaterdag maar ik hoop echt op nog een twist van BB.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij is er vanmorgen al heen geweest las ik in de cos
daar gaat het misquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Dragonbullet het volgende:
Goeie houding hoor Ias, echt wees er trots op. Gewoon een beetje slechter gaan werken zodat ze je wel moeten ontslaan. Stap gewoon op als een vent denk ik dan
Heeft veel van die praatjes, waar ik amper iets van geloof.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
kan hem niet goed volgen maar ias heeft 12 k gekregen als handdruk
hij is net uit de luiers.. hoekandat?
Lijkt= echtquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte lijkt echt boos op de productie
ja die tikken wel aan die buitenland missie premiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan nog premies voor buitenlandse missies.
Ik voorspel iets met visgraadje🫣🙄quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
'hand in hand kameraaaden' ze leidt hem naar de tafel, hopelijk laatste avondmaal van robke
[ afbeelding ]
blijven hopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:24 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met visgraadje🫣🙄
Omdat ze voorspelde dat ze tijdens het eten weer naar de dagboekkamer ging geroepen worden omdat de productie dat blijkbaar altijd bij haar doetquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
Zou jolien niet weten dat carnaval afgelopen is?
jij kunt het wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man het eten in het verpleeghuis heeft nog meer structuur
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oprechte vraag: heeft rob wel een keer een warme maaltijd daar gemaakt?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nope. Ik wilde een heel verhaal gaan tikken, maar nope is voldoende😏quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vragen naar de bekende wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij ging nog aftellen toch naar de nekpijn na het feestje met zijn Mattie Wolter?!?! Haha, nou zie hierquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
het is weer zover.. de nek van rob.. we hadden hem niet zien aankomen he
bart: je moet er wat mee doen
hoor m zeggen: heb ik wel mensen voor
We weten: jonge thaise masseuse die normaal iedere week even over hem heen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |