Ik hoorde hem al weerquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er is er zo nog ene, wat zei die nu weer altijd: Tsjonge jonge
Zodat ie Ali of Charlotte naar huis kan spelen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:30 schreef PunkieePie het volgende:
Ik dacht dat Michelangelo en Lindsey zulke dikke vrienden waren??
Waarom haar nomineren?
MA. heeft geen vrienden. alleen spelers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:30 schreef PunkieePie het volgende:
Waarom haar nomineren?
Omdat denkt dat ze een sterke speler is en daarmee Charlotte eruit kan spelen. Dat gaat helaas niet werken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:30 schreef PunkieePie het volgende:
Waarom haar nomineren?
Denk niet dat deze zet hem populair gaat maken. De vorige keer dat hij dit deed waren het echt drie van de minst populaire en was iedereen blij dat hij dat deed en waardeerde hem daarvoor. Nu gooit hij feitelijk nutteloze spelers voor de bus om Charlotte weg te krijgen met alle risico's van dien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
MA. heeft geen vrienden. alleen spelers.
Present.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
Als je er op begint te letten, wordt je onnozel, sjongejonge.
word er zelf beetje simpel van tjongejongequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
krijg er andere vibe bijquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Ireth het volgende:
Vader/dochterband van Rob en Lot in een tweet, das fokking schattig...
Als het spaarzegels waren had ik al meerdere kaarten volquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
Geef hem een lollie en een stickerquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
Kijk m zitten, moe gestreden deze dappere strijder
[ afbeelding ]
Benzine op van zijn kart? AGossiequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
Kijk m zitten, moe gestreden deze dappere strijder
[ afbeelding ]
Ik word ook gek van dat domme gelul van Charlotte en Lindseyquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
stream blijft m volgen.. camerastagiar ziet m wel lijden
[ afbeelding ]
Komt er dan toch nog een twist?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
stream blijft m volgen.. camerastagiar ziet m wel lijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Komt er dan toch nog een twist?
Dan ga je toch in de tuin zittenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik word ook gek van dat domme gelul van Charlotte en Lindsey
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan ga je toch in de tuin zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |