quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
Smeken om te mogen ruiken aan een tompoes
haha staat er dan wel grappig met je eerste woord. zie er paar vooraan die het doen daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha oké dan. Geen idee of het plaatselijk is, het is net zoiets als je boot een naam geven, weet je wel?.
Maar opeens zag ik het voor me. We noemen het " huisje HEP IK WEER" 😂 vond het zelf érg leuk
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
Smeken om te mogen ruiken aan een tompoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Met zout ook, das dan wel weer grappig van die Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:57 schreef Monique___ het volgende:
omg nu krijgen we alle mogelijke varianten van het eten van een tompoes
'eerst bovenkant' 'eerst gele' "mes vork' man prop dat ding gewoon lekker in je muil zodat wij even stilte op de streams hebben met je tjongejonge
En hier de percentagesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En hier de percentagesIk dacht dat dat gelijk in beeld kwam als je de link hier neerzetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks voor het screenshot dus!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
[..]
En hier de percentagespfoe ligt dicht bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, laatst stond bij hem (meen ik) linds op 1 ali 2 sjairon 3
was opeens ook anders in het huis
krat schültenbrau trok hem over de streepquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat Rob nu besloten heeft en wat het effect daarvan eventueel op de nominaties is..
Denk dat hij niets mag zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat Rob nu besloten heeft en wat het effect daarvan eventueel op de nominaties is..
[..]
En hier de percentagesondertussen wat closerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂😂
Dat lachje ook aan het eind
En dan Ali steunen naderhand....hypocriet zijn heeft een nieuwe dimensie...quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
Ik zie dit nu pas.. stond het hier al? anders haal ik m weg.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |