Haha oké dan. Geen idee of het plaatselijk is, het is net zoiets als je boot een naam geven, weet je wel?.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ken dat gebruik niet, zeker wat plaatselijks?
Snap het niet..
aah jammer, was nu zo plezant spelletje hier op de cos (tijdens SL)... naampjes verzinnen ivm Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha oké dan. Geen idee of het plaatselijk is, het is net zoiets als je boot een naam geven, weet je wel?.
Maar opeens zag ik het voor me. We noemen het " huisje HEP IK WEER" 😂 vond het zelf érg leuk
Ik geloof dat je zwaar in de minderheid bent hiermee...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanval naar charlotte maar begrijp dat mensen dat zo zien. Het was vooral irritatie van mini die kan er precies niet tegen dat mensen doorbomen over bepaalde zaken zeker als hij erbij betrokken is
Zo was er in het verleden ook:
* zijn uitval naar Ias toen Ias over het spel met de bakken bezig was tegen Bart;
* zijn gezaag voor de camera dat een ex van hem slecht had behandeld.
Je mag eroverheen hoor, kom maar op met suggesties 😊quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
aah jammer, was nu zo plezant spelletje hier op de cos (tijdens SL)... naampjes verzinnen ivm Rob
Wenst zij de vrouwelijke versie van Dwayne Johnson te zijn ? Trek er wel wat op qua houding...quote:
Ze zal nog eens ontploffen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:50 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wenst zij de vrouwelijke versie van Dwayne Johnson te zijn ? Trek er wel wat op qua houding...
Zou zij een pannekoekje ook in 1 sleur naar binnen harken ?
volgende stap is handje op billetje Jasonquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Jason zit naast zijn 'vriendinnetje'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee degenen die afgelopen week in de fanroom zijn geweest moesten daar nog eens terug komen. Nu dus..quote:
Je moet ze natuurlijk eerst wassen en schillen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef Angelique61 het volgende:
Chiara zegt de aardappels smaken naar zand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |