quote:Op maandag 20 februari 2023 08:26 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja, zo voelt het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wtf. [ tiktok ]
Deed me hier aan denkenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wij hebben op kantoor ook een 'instelling' dat na vrijdagmiddag er geen noodgevallen meer komen. Als er echt nood aan de man is had dat in de ochtend niet kunnen wachten.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op vrijdag om iets na vijven een mailtje gehad of iets nog gaat lukken en vervolgens om half zeven dat het jammer is dat het niet is gelukt, terwijl ik het op donderdag al gaat opgeleverd.
En alsof ik na vijven op vrijdag nog aan het werk ben.![]()
Oordopjes inquote:Op maandag 20 februari 2023 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag op kantoor werken, maar ik was wat aan de late kant.Dus toen maar besloten om thuis te werken. Maar nu zijn ze hier aan het heien in de buurt.
Eens. En als iets echt een noodgeval is 'op leven en dood' dan had men ook nog kunnen bellen i.p.v. mailen.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij hebben op kantoor ook een 'instelling' dat na vrijdagmiddag er geen noodgevallen meer komen. Als er echt nood aan de man is had dat in de ochtend niet kunnen wachten.
quote:Op maandag 20 februari 2023 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn virtuele werkomgeving heeft er geen zin in.
Dit is een tekenquote:Op maandag 20 februari 2023 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn hersenen werken vandaag niet echt en dat terwijl ik aan het werk.
Ik had beter weer bed weer kunnen liggen.
Blijkbaar, want blijkbaar mag niet de extra erbij werken.quote:
Succes met afstuderenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:41 schreef Veravision het volgende:
Goedemorgen!![]()
De laatste weken van afstuderen zijn wel uitdagend, poeh. Kom er vandaag nog niet echt lekker in, maar houd de moed er in
Werk je morgen ook thuis?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vandaag een was draaien of morgen?
De verwachting is dat de was sowieso niet buiten kan hangen om te drogen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 07:46 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad aflevering was weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Vergeet in elk geval niet de kraan aan te zetten!quote:Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vandaag een was draaien of morgen?
De verwachting is dat de was sowieso niet buiten kan hangen om te drogen.
Ja, morgen werk ik ook thuis. Deze week op woensdag en donderdag naar kantoor.quote:
Is er nog een andere variabele die invloed heeft op de keus? Anders is mijn redenatie altijd: liever nu dan morgen want dan heb je het maar gedaan en is het uit je hoofdquote:Op maandag 20 februari 2023 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, morgen werk ik ook thuis. Deze week op woensdag en donderdag naar kantoor.
Meer dat ik geen zin heb, maar dat zal morgen ook zo zijn waarschijnlijk. xDquote:Op maandag 20 februari 2023 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is er nog een andere variabele die invloed heeft op de keus? Anders is mijn redenatie altijd: liever nu dan morgen want dan heb je het maar gedaan en is het uit je hoofd
Precies. Meestal loont het om het direct te doen. Dat voelt als een opluchting.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer dat ik geen zin heb, maar dat zal morgen ook zo zijn waarschijnlijk. xD
Eerste was zit erin.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Meestal loont het om het direct te doen. Dat voelt als een opluchting.
@Arizonaquote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones 6 maart below deck down under vanaf 6 maart op fox
Dit topic heeft wel een steeds passendere naamquote:Op maandag 20 februari 2023 12:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Hier ook al werkgedoe, ik heb er alweer een spoedklus opzitten. Vrijdagmiddag, op mijn vrije middaghebben ze gemaild of ik iets wilde oppakken en vanmorgen om 9 uur al de vraag of het ging lukken.
![]()
Want het moest vandaag al af. Ik heb het net afgerond en nu vind ik het eigenlijk wel weer prima.
Vorige week had ik ook al een spoedklus. Ik zou graag weer eens volgens een planning werken
Ja, je hebt de TT goed gekozenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit topic heeft wel een steeds passendere naamIk begrijp nooit dat anderen nooit bezig lijken te zijn met of de ander iets wel kán doen. Je kunt van iemand niet verwachten dat ze in de maximaal 1 uur die ze weer aan het werk zijn iets al af hebben
Dat haalt dan het werkplezier er een beetje uit. Zicht op betere tijden?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, je hebt de TT goed gekozen![]()
Ik vind mijn werk heel leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel érg druk en dat begint wel vervelend te worden nu.
Ik dácht dat die deze week zouden aanbrekenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat haalt dan het werkplezier er een beetje uit. Zicht op betere tijden?
Laat ons weten wat je vindtquote:Op maandag 20 februari 2023 13:35 schreef Arizona het volgende:
Om mezelf te belonen voor mijn harde werk van vanochtend, ga ik nu wat inzendingen luisteren
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
Mijn collega die altijd geluk heeft heeft nu kaartjes voor de Olympische Spelen
Uiteraard heb ik nog geen mail dat ik ingeloot ben om kaartjes te mogen kopen
Moet voor echt elk event loten? Kan mij voorstellen dat bepaalde wedstrijden meer populair zijn, maar je zal ook handbal groepsfase wedstrijden hebben enzo toch?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
Nee, ze verloten geen events, maar tijdsloten waarop je tickets mag bestellen, je kunt dan uitzoeken naar welke wedstrijden je wil.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet voor echt elk event loten? Kan mij voorstellen dat bepaalde wedstrijden meer populair zijn, maar je zal ook handbal groepsfase wedstrijden hebben enzo toch?
Ah dat is dan vooral voor de topevents waarschijnlijk? Neem aan dat veel mensen bij de 100m finale willen zijn bijvoorbeeld. Heb je al wel hotel en vervoer etc voor dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ze verloten geen events, maar tijdsloten waarop je tickets mag bestellen, je kunt dan uitzoeken naar welke wedstrijden je wil.
Nee, nog helemaal niets verder, eerst maar zien of we ingeloot wordenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah dat is dan vooral voor de topevents waarschijnlijk? Neem aan dat veel mensen bij de 100m finale willen zijn bijvoorbeeld. Heb je al wel hotel en vervoer etc voor dan?
Hier ook (nog) nietquote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
Mja ik heb Albanië daarna geluisterd maar daar kan ik niets aardigs over zeggenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef Cyan9 het volgende:
@:Arizona Gefeliciteerd, je bent met de leuke nummers begonnen, vanaf nu gaat het bergafwaarts.
Naar welke sporten zouden jullie graag willen?quote:
Eigenlijk is dat een heel onhandig evenement om voor te gaan, want het is zo voorbij!quote:Op maandag 20 februari 2023 14:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah dat is dan vooral voor de topevents waarschijnlijk? Neem aan dat veel mensen bij de 100m finale willen zijn bijvoorbeeld. Heb je al wel hotel en vervoer etc voor dan?
Mountainbike, hockey, tennis, maar ook wel atletiek, dat is toch de klassieke OS-tak van sport voor mijquote:Op maandag 20 februari 2023 14:40 schreef Veravision het volgende:
Ik hoop zelf naar de Paralympische Spelen te kunnen volgend jaar. Vind zowel Olympisch als Paralympisch geweldig, maar omdat ik zelf aangepast sporter ben, lijkt me het heel mooi om naar Paralympisch te gaan.
Die tickets komen pas in de herfst beschikbaar las ik.
Paardrijden, basketbal, atletiek en slalom kanoën zijn sporten die mij echt leuk lijken om echt live te zien.
Ik las ook dat er weer skateboarden was en ook breakdance dit jaar. Vind ik erg leuk!
Welke sporten zouden jullie heen willen?
En daarom zeg je maar niks. Wat heb je dat keurig geleerdquote:Op maandag 20 februari 2023 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja ik heb Albanië daarna geluisterd maar daar kan ik niets aardigs over zeggen
Ik ben destijds in Beijing naar atletiekwedstrijden van de Paralympics geweest in het Vogelnest. Dat was erg leuk om eens mee te maken.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:40 schreef Veravision het volgende:
Ik hoop zelf naar de Paralympische Spelen te kunnen volgend jaar. Vind zowel Olympisch als Paralympisch geweldig, maar omdat ik zelf aangepast sporter ben, lijkt me het heel mooi om naar Paralympisch te gaan.
Paardrijden, basketbal, atletiek en slalom kanoën zijn sporten die mij echt leuk lijken om echt live te zien.
Ik las ook dat er weer skateboarden was en ook breakdance dit jaar. Vind ik erg leuk!
Eigenlijk maakt me dat niet heel erg uit, ik vind altijd alles tof. Maar als ik kan kiezen, zwemmen, tennis, turnen en atletiek.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar welke sporten zouden jullie graag willen?
Atletiek, kano slalom en zwemmen zouden wel mijn live top 3 zijn. Klimmen vind ik ook leuk, maar geen idee hoe dat live is.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:40 schreef Veravision het volgende:
Wat gek.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:31 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond naar een concert van Weird Al
Daar ben ik dit weekend geweest.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:31 schreef H_T het volgende:
Ah leukquote:Op maandag 20 februari 2023 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ben ik dit weekend geweest.![]()
Ik kende niet veel van z’n oeuvre maar het was erg leuk.
Veel plezier! Een vriend van me is fan, maar die is niet in Nederland, anders was ik ook gegaanquote:Op maandag 20 februari 2023 16:31 schreef H_T het volgende:
Ik was van plan mooi te blijven tot ik naar bed gaquote:
Ik ook. Pijn in de onderrug en heup. Er moet iets "knakken" in mijn onderrug of heup en dan is het weer goed, maar het knakt maar nietquote:
Heb je al knakworst gegeten? Misschien helpt hetquote:Op maandag 20 februari 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Pijn in de onderrug en heup. Er moet iets "knakken" in mijn onderrug of heup en dan is het weer goed, maar het knakt maar niet
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo op Netflix staat nu seizoen 5 van Below Deck, die heb ik toevallig nog niet op tv gezien en ook een seizoen Below Deck - Sailing Yacht! Die laatste ken ik helemaal niet, maar ga ik ook kijken
Toevallig vanmiddag een broodje knakworst gehad jaquote:Op maandag 20 februari 2023 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al knakworst gegeten? Misschien helpt het
Oplichters! Kan je dan nergens meer vanuit gaan in deze wereld?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag een broodje knakworst gehad ja![]()
Maar daarna begón het juist
Mijn broer en ik helaas ook nog nietquote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
Atletiek, zwemmen, hockey, wielrennen, 3x3 basketbal, boogschieten, volleybal, tennis.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:40 schreef Veravision het volgende:
Een abonnement nemen is zo gedaanquote:Op maandag 20 februari 2023 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb alleen geen Netflix.
Klimmen lijkt mij ook leuk. En is juist wel een sport die live best aardig te volgen is.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Atletiek, kano slalom en zwemmen zouden wel mijn live top 3 zijn. Klimmen vind ik ook leuk, maar geen idee hoe dat live is.
Qua Paralympische sporten is tennis ook wel tof, maar dat vind ik als Olympisch onderdeel niet zo. Dan zou ik eerder naar een Grand Slam gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:23 schreef Meke het volgende:
Hallo welkom bij deze klaagpostSterkte MekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En overhaast jezelf niet he?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja nee waar ik werken zeg bedoel ik meer: me weer een normaal mens voelenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterkte MekeEn overhaast jezelf niet he?
Dan is het goedquote:Op maandag 20 februari 2023 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee waar ik werken zeg bedoel ik meer: me weer een normaal mens voelenIk vind werken niet zo erg, maar misschien als het nog heel lang duurt, neem ik wel een dagje extra om bij te komen - of überhaupt vrij. Maar gewoon weer dat je dingen kunt en plannen en aaarghh
Ja dat voelt niet echt zoquote:Op maandag 20 februari 2023 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het goedTussen zelf naar de supermarkt kunnen gaan voor een rol beschuit en echt aan het werk gaan zit nog best wat marge
Ja, dat je even je mails kunt doorlezen, prioriteren en beantwoorden enzoquote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat voelt niet echt zo![]()
Maar vind m'n werk ook wel leuk, dat scheelt. En zou dan bijv eerst weer een paar uurtjes willen werken zodat je alles kan wegwerken.
Een werktelefoon die je gewoon op je nachtkastje kunt leggen en een privélaptop die kapot is werken ook niet echt mee, want zie nu gewoon de Teamsmeldingen binnenkomen tijdens het Netflixen
Ik vraag me af of het allemaal nog wel corona is überhauptquote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef Arizona het volgende:
@:meke vervelend dat het zolang duurt![]()
Corona is nog niet klaar met jou, zou Hugo zeggen![]()
Een keiharde beterschap gewenst![]()
Ja preciesquote:Op maandag 20 februari 2023 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat je even je mails kunt doorlezen, prioriteren en beantwoorden enzo
Misselijkheid is een symptoom van Corona.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het allemaal nog wel corona is überhaupt![]()
En thanks
Of de out of office instellen en daarna alles op stil knallenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat je even je mails kunt doorlezen, prioriteren en beantwoorden enzo
Een beetje stretchen helpt. Maar ik heb vannacht waarschijnlijk in een verkeerde positie gelegenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Pijn in de onderrug en heup. Er moet iets "knakken" in mijn onderrug of heup en dan is het weer goed, maar het knakt maar niet
Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Zo hoe was het weekend? Heb ik nog iets interessants gemist qua inzendingen?
Oehquote:
Ja is ook zo hoor, maar voelde zo raar ineens nog na een week erbijquote:Op maandag 20 februari 2023 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misselijkheid is een symptoom van Corona.
Pas goed op jezelf @:Meke. Misselijkheid kan ontzettend vervelend zijn.
Hoi!quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Of de out of office instellen en daarna alles op stil knallenJe bent ziek, dan hoef je niet voor jan en alleman bereikbaar te zijn
Heel veel beterschapquote:Op maandag 20 februari 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor, maar voelde zo raar ineens nog na een week erbij![]()
Ik voel me nu wel weer prima dus hoop dat dit het was
Oh. Is het weekend alweer voorbij?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Zo hoe was het weekend? Heb ik nog iets interessants gemist qua inzendingen?
Daar baal ik zelf ook behoorlijk van jaquote:Op maandag 20 februari 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh. Is het weekend alweer voorbij?
Altijd veel te kort.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh. Is het weekend alweer voorbij?
Einde van de week weer weekendquote:Op maandag 20 februari 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar baal ik zelf ook behoorlijk van ja
Als het elke dag weekend zou zijn, dan hadden we nooit een weekendquote:
Hopelijk blijft dat inderdaad zo. Sowieso weer beterschap.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor, maar voelde zo raar ineens nog na een week erbij![]()
Ik voel me nu wel weer prima dus hoop dat dit het was
Dat hoeft ook niet, maar 5 om 2 of zo.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het elke dag weekend zou zijn, dan hadden we nooit een weekend
Stel het voor aan je baas, wie weet.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar 5 om 2 of zo.
Goed zo Meke, ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 februari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoi!
Bedankt voor je bericht. Op dit moment ben ik niet aanwezig in verband met ziekte. Zodra ik er weer ben zal ik je bericht beantwoorden.
Hartelijke groet,
Meke
Les Misquote:
En daar ga ik vanavond naartoe in het theaterquote:
Tofquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:36 schreef H_T het volgende:
[..]
En daar ga ik vanavond naartoe in het theater
Leuk! Milan is ziek op het moment, dus we krijgen René van Kooten als Javertquote:
Jean Valjean hoop ik, anders vrees ik dat 'ie z'n tekst niet kentquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Milan is ziek op het moment, dus we krijgen René van Kooten als Javert
Woah maar dat bedoel ik Gertje!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Jean Valjean hoop ik, anders vrees ik dat 'ie z'n tekst niet kent![]()
Freek is Javert![]()
Maar heeeel benieuwd wat je ervan vindt!!!
Ik mag over een week of drie (?). Dan heb ik een goedkoop kaartje om eerst alles op me in te laten werken, en dan in juli nog eens op een premium plek zodat ik er dan echt van kan genieten![]()
![]()
Prima dagje hier! Op kantoor met mijn leuke gezellige collega en de irritante collega is er nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:24 schreef Strani het volgende:
Goeieeieieieiemorgen lieve mensen!!! Hebben we allemaal een fijne dag danwel een acceptabele dag?
Goed zo! Doet nog steeds wel een beetje zeer dat het feit dat hij fluit hem blijkbaar irritant maaktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Prima dagje hier! Op kantoor met mijn leuke gezellige collega en de irritante collega is er niet![]()
Komt niet veel van werken maar ik vermaak me welHeb hard genoeg gewerkt de afgelopen tijd, dus een dagje socializen is wel welkom
En jouw dag?
Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Daarna eten bij mijn ouders. We eten patatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:24 schreef Strani het volgende:
Goeieeieieieiemorgen lieve mensen!!! Hebben we allemaal een fijne dag danwel een acceptabele dag?
Dat weekendje was geen succes?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo! Doet nog steeds wel een beetje zeer dat het feit dat hij fluit hem blijkbaar irritant maakt
Prima wel! Rustig begin, een hele korte call voor werk gehad en straks komt m'n ex (met wie ik nog steeds heel goed bevriend ben) even op bezoek.
Tandarts is minder maar patat maakt het dan wel weer goed! Mag ik ook aanschuiven (voor de patat)?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Daarna eten bij mijn ouders. We eten patat
Jawelquote:
Jou gelijk aan mijn ouders voorstellen is een grote stap. Weet je zeker dat je daar klaar voor bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Tandarts is minder maar patat maakt het dan wel weer goed! Mag ik ook aanschuiven (voor de patat)?
Ach ja waarom ook niet, ik doe alles voor patat. En een berehap graag!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jou gelijk aan mijn ouders voorstellejm is een grote stap. Weet je zeker dat je daar klaar voor bent?
Ik heb het gevraagd. Kan je een beetje Gronings?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja waarom ook niet, ik doe alles voor patat. En een berehap graag!
Nee en ik heb Fries bloed inclusief achternaam dus wordt gezellig!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd. Kan je een beetje Gronings?
Hmm. ja. Ik zou dat Fries maar even achterwege latenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en ik heb Fries bloed inclusief achternaam dus wordt gezellig!
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dat heel moeilijk gaat wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm. ja. Ik zou dat Fries maar even achterwege laten
Een pot in de kelder telt niet he?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dat heel moeilijk gaat worden
Maarrr ik heb óók Gronings bloed trouwens. Alleen hebben we het daar in de familie nooit over.
Van Sexbierum tot Foxholquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maarrr ik heb óók Gronings bloed trouwens. Alleen hebben we het daar in de familie nooit over.
Artistiek!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het verwerkt in schilderijen inmiddels
Aan je bumper zeker?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Je fluit én je hebt Gronings bloed?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het is, hij heeft zovéél irritante gewoonten. Als het alleen het fluiten was, dan was het nog wel te overzien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo! Doet nog steeds wel een beetje zeer dat het feit dat hij fluit hem blijkbaar irritant maakt
Prima wel! Rustig begin, een hele korte call voor werk gehad en straks komt m'n ex (met wie ik nog steeds heel goed bevriend ben) even op bezoek.
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je fluit én je hebt Gronings bloed?![]()
...
...
...
Oké dan is er nog wat hoop! Ik neurie trouwens ook. En ik zou natuurlijk sowieso een patatje oorlog eten terwijl jij naast me zit te werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het is, hij heeft zovéél irritante gewoonten. Als het alleen het fluiten was, dan was het nog wel te overzien.
Nou dan is het gelijk oorlog.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
JaMijn opa had zelfs een Gronings accent (hoewel ik dat dan wel weer leuk vond)
[..]
Oké dan is er nog wat hoop! Ik neurie trouwens ook. En ik zou natuurlijk sowieso een patatje oorlog eten terwijl jij naast me zit te werken
Oh bedankt! Die staat niet op de agendaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:25 schreef usagi414 het volgende:
Lekker bezig @:Moira
Over 6 minuten kan je ook live meekijken wie voor Australië gaat.
Dan kan je verder met de E.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Dat Voyager naar het songfestival gaat heeft mijn dag weer opgevrolijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een prima jaar. Er zijn wel een paar nummers die om te janken zijn maar 70% vind ik al beter dan wat er vorig jaar werd ingestuurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar de line-up van Eurovision dit jaar valt zó goed in mijn eigen persoonlijke straatje, het is heerlijk
Ik snap wel dat velen denken, “mweh, ik voel dit jaar niet zo”, hoor. Maar qua mijn smaak met al die bandjes en zo vind ik dit echt een tof jaar.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Voyager naar het songfestival gaat heeft mijn dag weer opgevrolijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik word er ook best blij vanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar de line-up van Eurovision dit jaar valt zó goed in mijn eigen persoonlijke straatje, het is heerlijk
Ik snap wel dat velen denken, “mweh, ik voel dit jaar niet zo”, hoor. Maar qua mijn smaak met al die bandjes en zo vind ik dit echt een tof jaar.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:44 schreef Meke het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:49 schreef Em31 het volgende:
Ierland staat bij mij nog steeds op 5, niemand kan me wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Als ik andere lijstje op youtube zie, heb ik blijkbaar een onpopular opnion dat ik Ierland heel tof vind en Belgie als guilty pleasure heb
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:07 schreef Momo het volgende:
Zo om 22:00 San Marino met meteen als eerste Eiffel65 (ja die mensen van Blue da na die).
Hou je van snel ja?quote:
Het is een goed begin maar we gaan nog wel twee keer 45 minuten verder en daarin kan natuurlijk nog van alles gebeuren Sjors.quote:
Echt waar Straan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een goed begin maar we gaan nog wel twee keer 45 minuten verder en daarin kan natuurlijk nog van alles gebeuren Sjors.
oepsquote:
Wel leuk om te zien dat Gakpo z’n draai begint te vinden daarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Gewoon de bus parkeren.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De bank van Real op dit moment:
[ afbeelding ]
Oké dan niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Gewoon de bus parkeren.
quote:
Fixedquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De bank van Real Liverpool op dit moment:
[ afbeelding ]
We hebben gezien wat er gebeurt als je het initiatief bij de tegenpartij laat Straanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
Maar kijk @:GeorgeM je moet ook niet gedurende de volledige wedstrijd dezelfde intensiteit willen aanhouden. Het is goed om soms het initiatief bij de tegenpartij te laten of bijvoorbeeld in plaats van door het midden een opening richting het doel te zoeken juist eens via de vleugels aan te vallen.
Ja als je de tegenpartij te veel laat komen kan het zijn dat je uiteindelijk zelf met lege handen staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We hebben gezien wat er gebeurt als je het initiatief bij de tegenpartij laat Straan
Nee George we willen gewoon een saaie 5-0 voor Liverpoolquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
Wel een lekker potje, gewoon gaan met die banaan. Niet dat getrut van met z’n allen voor de kool gaan liggen.
Zijn we hier Liverpool fans?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee George we willen gewoon een saaie 5-0 voor Liverpool
Nou niet specifiek want ik ben niet voor Real Madrid maar Liverpool heb ik eigenlijk ook niet zo veel meequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh god, hij is weer voor de Spanjaarden natuurlijk
Ja, want van Dajk en Gakpo.quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan moet ie het maar voelen ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een drol die Ivantevietsj of zoiets met z’n ‘ik doe lekker geen scheenbeschermers om’
Ik ben een simpel mens, ik zie twee Nederlanders, ik juich voor de Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet specifiek want ik ben niet voor Real Madrid maar Liverpool heb ik eigenlijk ook niet zo veel meeMaar dat komt misschien meer door de scousers hier
Liverpool heeft natuurlijk wel een mooie historie en staat ook bekend om een soort aanvallend vechtvoetbal, en dat is vaak wel vermakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben een simpel mens, ik zie twee Nederlanders, ik juich voor de Nederlanders.
Nee maar ik vind Liverpool eigenlijk altijd wel al een leuke club. Kan eigenlijk niet eens echt uitleggen waarom![]()
Misschien wat normaler dan een United/City etc. ofzo
Ja, dat had van mij ook gemogen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heeft Salah jou aangedaan Georgequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, want van Dajk en Gakpo.
Nee, want Salah
Hij heeft het al eens opgenomen voor een notoire Egyptische vrouwenverkrachter en mishandelaar, die op dat moment in de gevangenis zat. Hij vond dat hij nog een kans moest krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heeft Salah jou aangedaan George
Wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij heeft het al eens opgenomen voor een notoire Egyptische vrouwenverkrachter en mishandelaar, die op dat moment in de gevangenis zat. Hij vond dat hij nog een kans moest krijgen.
Dan ben je bij mij af
‘t-is net onkruidquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:08 schreef Cee het volgende:
Die Spanjaarden komen altijd weer terug hè.
Old wiefquote:
Waar is het ESF dit jaar?quote:
De halve finales zijn wel tegelijkertijd met de semi, dus ja beter maar eruit dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar is het ESF dit jaar?
Need I say more?
Dan delen we een portie patat oorlog en dan zijn we weer dikke enorme vriendenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oké dan is er nog wat hoop! Ik neurie trouwens ook. En ik zou natuurlijk sowieso een patatje oorlog eten terwijl jij naast me zit te werken
Wat stomquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
De halve finales zijn wel tegelijkertijd met de semi, dus ja beter maar eruit dan.
Dat Voyager naar het songfestival gaat heeft mijn dag weer opgevrolijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Moi mien jongquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hebben ze zo onderhand nodig in de return.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou, 5-0 voor Liverpool gaat niet meer lukken maar er heeft tenminste een team vijf doelpunten gescoord.
Zeker. Maar goed, als je er nu nog eentje scoort heb je in de return genoeg aan een 0-2 dankzij het verwijderen van de uitdoelpunten-regel. Moeilijk maar niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben ze zo onderhand nodig in de return.
Real gaat natuurlijk nooit met drie doelpunten verschil verliezen thuis, Valentijn Driessen kan gerust thuisblijven.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben ze zo onderhand nodig in de return.
Met vier mag ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Real gaat natuurlijk nooit met drie doelpunten verschil verliezen thuis, Valentijn Driessen kan gerust thuisblijven.
Ja, duhquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
De halve finales zijn wel tegelijkertijd met de semi, dus ja beter maar eruit dan.
Die met de handschoenen aan, is dat toevallig een keeper?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
De een voetbalt met korte mouwen en de ander met handschoenen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:05 schreef H_T het volgende:
Terug van Les Mis! Mooie showErg knap ook hoeveel decor ze in het theater weten te krijgen. Er zitten liedjes in die niet in de filmversie zaten, waardoor vooral meneer Thenardier meer te doen heeft dan in de film. Op het podium kwam I dreamed a dream nu voor Lovely ladies en Freek Bartels zingt een heel stuk beter dan Russell Crowe, dus ik heb Stars nu ook eens in een echt goede uitvoering gehoord
En ik heb nog steeds weinig met Cosette
Dit is alles wat we kennen. We zijn bijna precies op de helft.quote:Op woensdag 22 februari 2023 01:21 schreef Moira het volgende:
Zo, alles wat in de OP van Deelnemerstopic staat + Frankrijk + Australië gezien!
Heb ik zo alle landen of heb ik er een of meerdere gemist?
So far mijn nietszeggende 'ongeveer na 1e keer horen' lijstje:
01. Australië
02. Roemenië
03. Noorwegen
04. Tsjechië
05. Frankrijk
06. Slovenië
07. Malta
08. België
09. Oekraïne
10. Italië
11. Denemarken
12. Letland
13. Estland
14. Kroatië
15. Spanje
16. Ierland
17. Litouwen
18. Albanië
Ik heb alleen bij de laatste 2 'meh' opgeschrevende rest was allemaal ok/mooi/leuk/vet
quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Die met de handschoenen aan, is dat toevallig een keeper?
Oh top, daar heb ik ‘m ook nog ff gepost om later terug te vindenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is alles wat we kennen. We zijn bijna precies op de helft.
Er is ook een topic ter vergelijking met onze ranglijsten
ESF / [2023] Post hier jouw huidige Top Zoveel
En die is daarna nooit meer teruggevondenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:37 schreef H_T het volgende:
Volgens Yvonne C. heeft Jan Smit zijn paling ooit laten verdwijnen in Quinty Trustfull
Daar ga ik verder niet induiken! Dit is eigenlijk al meer informatie dan ik strikt gesproken nodig hebquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En die is daarna nooit meer teruggevonden
Jantje tochquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:37 schreef H_T het volgende:
Volgens Yvonne C. heeft Jan Smit zijn paling ooit laten verdwijnen in Quinty Trustfull
Hebben wij dezelfde collega?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:54 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn energielevel is beetje laag, ik wilde bezig met een bepaald iets. Is goed zegt collega, die vervolgens dingen blijft vragen/roepen over dingen waar ik totaal niet mee bezig was op dat moment . En daarnaast ook hardop in zichzelf aan het praten was.
Jan is toch niet Kwinties tiep?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:37 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:54 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn energielevel is beetje laag, ik wilde bezig met een bepaald iets. Is goed zegt collega, die vervolgens dingen blijft vragen/roepen over dingen waar ik totaal niet mee bezig was op dat moment . En daarnaast ook hardop in zichzelf aan het praten was.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde collega?
Ik "mag" morgen weer een dag met mijn immer irriterende collega werken.
Sterkte vandaag!
Oh fijn, ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde collega?
Ik "mag" morgen weer een dag met mijn immer irriterende collega werken.
Sterkte vandaag!
Dat dacht ik ook niet, daarom ben ik ook verbijsterdquote:
Ik ga aan je denken als ik me weer kapot ergerquote:
Deze referentie ontgaat mij geloof ik compleetquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoezo, drinkt hij lauw water uit de douchekop?
Ik heb ook geen idee waar het naar verwijst, en toch vind ik het een geschikte opmerkingquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze referentie ontgaat mij geloof ik compleet
Nou het in bed liggen, podcasts luisteren en series kijken gaat erg goedquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:22 schreef Arizona het volgende:
@:Meke hoe is het! Ben je weer een beetje bij machte iets te doen?
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie al Pina Colada gehaald voor zaterdag?
Jaquote:
Gaat K3 optreden?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
Ah ja, ik wilde m'n collega vandaag ook nogal achter het behang plakken, voor het niet oppakken van bepaalde taken terwijl ik er niet was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:54 schreef AgnesGru het volgende:
Nee, is dat nodig? Ik heb toevallig wel een groene halsband in de kast hangen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
Zeker met de combinatie Pina Colada en groene halsband ben je helemaal klaar voor de winnaar van ESF 2023quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, is dat nodig? Ik heb toevallig wel een groene halsband in de kast hangen.
Wat heeft Eiffel 65 daarmee te maken dan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker met de combinatie Pina Colada en groene halsband ben je helemaal klaar voor de winnaar van ESF 2023
Voor de balans verf jij je blauw voor deze zaterdag want ook San Marino houdt dan de NF ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat heeft Eiffel 65 daarmee te maken dan?
Blauwe M&M's ook goed?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de balans verf jij je blauw voor deze zaterdag want ook San Marino houdt dan de NF ?
Ik ga nog snel even het dansje lerenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
Hatseflats. Ze gaan gewoon!quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze rammer er nog eens bijgepakt. Dit is nog steeds verdomd goed![]()
(Klopt het trouwens dat we nog niets van Australia Decides hebben gehoord?)
Ik ben echt stiekem een beetje heel erg nerveus.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
Als we de trend doorzetten van slechte keuzes wint Benjamin of Robin Packelanquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben echt stiekem een beetje heel erg nerveus.
Mijn collega zegt telkens dat hij dingen oppakt of oplost maar heel vaak doet hij het dan niet. En dat zegt hij dan ook niet, ik moet er dan zelf achterkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah ja, ik wilde m'n collega vandaag ook nogal achter het behang plakken, voor het niet oppakken van bepaalde taken terwijl ik er niet was.En de dodo geeft dan wel aan dat het rustig geweest is.
Arme jijquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het in bed liggen, podcasts luisteren en series kijken gaat erg goed
Aarghquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn collega zegt telkens dat hij dingen oppakt of oplost maar heel vaak doet hij het dan niet. En dat zegt hij dan ook niet, ik moet er dan zelf achterkomen.![]()
Collega’s
Ik kom hier niet voor de koffie of thee. Vanavond gaan we lid, wij zijn aboneequote:
vanavond gaan we lidquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom hier niet voor de koffie of thee. Vanavond gaan we lid, wij zijn abonee![]()
(Ik heb een guilty pleasure voor DonnieIk ga wel weer de inzendingen van dit jaar luisteren
)
Ik kom naar je toe toe met die partycrew. Alles in mijn cup, hupsakeequote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom naar je toe toe met die partycrew. Alles in mijn cup, hupsakee![]()
Ja ik snap het ook niet maar het is wel leukOke, genoeg nu. Terug naar het ESC
Ik heb hetzelfde, maar misschien is dat na een flinke inhaalslag met de nummers wel helemaal andersquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk wel een beetje dat dit Eurovisie seizoen nog wat meer bij me moet gaan leven. De hoeveelheid leuke nummers dit jaar speelt daar vast een rol in.
Tip: dezelfde film weer gaan kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was film aan het kijken en werd moe, dus besloten om naar bed te gaan en nu lig ik in bed en ben ik klaar wakker.
Zou vanuit bed kijken werken als loophole?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan wordt hij weer moe, gaat hij weer naar bed en kan hij wéér niet slapen
Oké dit valt te proberen. @Luctor.et.Emergo zou je dit voor ons kunnen doen en dan een alarm zetten voor rond middernacht om ons te vertellen of het gelukt is?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou vanuit bed kijken werken als loophole?
Het is te proberen. Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou vanuit bed kijken werken als loophole?
Hmm een nucleare aanval of een tornado die alleen jouw huis treft.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is te proberen. Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren?
Waterdicht plan!quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dit valt te proberen. @:Luctor.et.Emergo zou je dit voor ons kunnen doen en dan een alarm zetten voor rond middernacht om ons te vertellen of het gelukt is?
De aarde wordt opgeslokt door een zwart gatquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is te proberen. Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren?
Oké dat is inderdaad nog erger dan mijn opties. Hoewel het ook een hoop problemen oplost.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
De aarde wordt opgeslokt door een zwart gat
De schrijver van xkcd beantwoordt allemaal rare hypothetische vragen, en meestal is het antwoord niet goed voor de mensheid. Laatst nog een heel stuk gelezen over waarom het slecht zou zijn als ons sterrenstelsel tussen de zon en Jupiter gevuld zou zijn met soepquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat is inderdaad nog erger dan mijn opties. Hoewel het ook een hoop problemen oplost.
Zoals bijvoorbeeld een haartje op je neus bij de kapper en je mag niet bewegen om 'm weg te vegen omdat anders je oor er afgeknipt wordt en je vindt het ook weer zo wat om het te zeggen maar ondertussen ga je langzaam dood van binnen.
Wat als dat al zo is en de aarde is gewoon een soepballetjequote:Op woensdag 22 februari 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
De schrijver van xkcd beantwoordt allemaal rare hypothetische vragen, en meestal is het antwoord niet goed voor de mensheid. Laatst nog een heel stuk gelezen over waarom het slecht zou zijn als ons sterrenstelsel tussen de zon en Jupiter gevuld zou zijn met soep
Zoveel soep weegt net zoveel als een behoorlijk zwart gat, dus het zou binnen een half uur afgelopen zijn met alles.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als dat al zo is en de aarde is gewoon een soepballetje
Beterschapquote:Op donderdag 23 februari 2023 07:56 schreef Arizona het volgende:
Ik werk toch thuis, heb hoofdpijn en keelpijn.
Net als dochter en New Mexico![]()
Heb vannacht ook beroerd geslapen. Ik hoop niet dat ik echt ziek word.
Ik weet niet of ik dit geweldig vind of helemaal niksquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Graham Norton gaat het ESF presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |