Leningheid in mijn schouders is echt - 340quote:
De scherven zijn nu misschien nog wel meer waard vanwege het verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schade is wat scherven. En iemand heeft gezegd dat dat 40.000 Euro "waard" is. Kunst
Nog steeds mijn lievelingsfilmquote:Op maandag 20 februari 2023 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik nog steeds kijken.
Ik ook niet omdat ik mijn ene arm niet volledig kan draaien en strekkenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk ook geen yogaoefeningen ?
Ik zag laatst een oefening waarbij je je armen naar achteren op je rug legt en in elkaar vouwt. De ene arm boven en de ander arm onder.
Dat kan ik niet
Ik kan niks.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk ook geen yogaoefeningen ?
Ik zag laatst een oefening waarbij je je armen naar achteren op je rug legt en in elkaar vouwt. De ene arm boven en de ander arm onder.
Dat kan ik niet
ik heb pas medio mei een weekend korter dan 7 dagenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb pas medio april weer een werkweek van 5 dagen
Ja, idem hoorquote:Op maandag 20 februari 2023 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leningheid in mijn schouders is echt - 340
Nee want dan krijg je dus dit soort taferelen, ze zijn niet gek.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien paste het eigenlijk niet, maar durfden ze niet te discrimineren op gewicht?
Ja, maar daarvoor wel toch? Of ook niet?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat ik mijn ene arm niet volledig kan draaien en strekken
Auto's hebben een voorruit.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Zit je netjes braaf met je benen altijd omlaag in de auto vliegt er een zeemeeuw in je oog of komt er een klein meteorietje je brave lichaam binnenzeilen.
Oh ja, ik vind die blokken echt ondingenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niks.
Heb een jaar of drie geleden een lesje yoga gedaan en die instructrice was alleen maar druk met mij, met van die blokken onder m'n knieën en opgerolde matjes enzo. Ik vond het ontzettend ongemakkelijk en kut en m'n spieren begonnen als een gek te trillen. Er zat een stevige, gedrongen kerel in de groep maar die kon de oefeningen wel.
Misschien de zijne niet... ge witte niequote:
Volgens mij welquote:Op maandag 20 februari 2023 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor wel toch? Of ook niet?
Degene die er op moest toezien dat iedereen goed zat, is gevlucht. Daar is waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want dan krijg je dus dit soort taferelen, ze zijn niet gek.
Gelukkig gaat die van mij maar 230quote:Op maandag 20 februari 2023 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij 350 km per uur komt die ruit ook nog eens in je oog dus.
Ik heb dit andersomquote:Op maandag 20 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dit misschien kunnen qua armen, maar mijn benen en rug vinden de combinatie niet leuk
Oke, is goedquote:
Dat zijn dus de mensen waarvoor ze 'hier openen' voor op plastic zakjes zettenquote:
Is dit bitterbal?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dit misschien kunnen qua armen, maar mijn benen en rug vinden de combinatie niet leuk
Leuke dingetjes gezien? In de winkel, bedoel ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Karzai het volgende:
Ben voor het eerst in de kleine winkel aan het werk. Er zit hier een mcd en een febo tegenover
Wel een leuke vrouwquote:Op maandag 20 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Nog nietquote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke dingetjes gezien? In de winkel, bedoel ik.
quote:
Ja mag ik toch vindenquote:
Ja, het is een vrij land.quote:
Wat een onzin, dom is dom, heeft niets met demoniseren te maken, het is zelfs de plicht en het recht van de slimmeren om de dommen uit te ridiculiseren.quote:
Ja er hoeft maar één gek er nu 100k voor neer te leggen en iedereen gaat per ongeluk Koonsdingen omver duwenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De scherven zijn nu misschien nog wel meer waard vanwege het verhaal.
Neuh, op het tintje na danquote:
De wappies vinden dat zij slim zijn en de rest dom. Ze klagen altijd dat ze als dom worden weggezet, maar zij doen precies hetzelfde met mensen met wie ze het niet eens zijn. Dat wilde Chris Klomp even aantonen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, dom is dom, heeft niets met demoniseren te maken, het is zelfs de plicht en het recht van de slimmeren om de dommen uit te ridiculiseren.
Ja, nee, zo werkt het niet. De volgende kapotte Koons kan gewoon in de kliko.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er hoeft maar één gek er nu 100k voor neer te leggen en iedereen gaat per ongeluk Koonsdingen omver duwen
Toch krijgen die zogenaamde wappies op het eind wel gelijk!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
De wappies vinden dat zij slim zijn en de rest dom. Ze klagen altijd dat ze als dom worden weggezet, maar zij doen precies hetzelfde met mensen met wie ze het niet eens zijn. Dat wilde Chris Klomp even aantonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |