Les Misquote:
En daar ga ik vanavond naartoe in het theaterquote:
Tofquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:36 schreef H_T het volgende:
[..]
En daar ga ik vanavond naartoe in het theater
Leuk! Milan is ziek op het moment, dus we krijgen René van Kooten als Javertquote:
Jean Valjean hoop ik, anders vrees ik dat 'ie z'n tekst niet kentquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Milan is ziek op het moment, dus we krijgen René van Kooten als Javert
Woah maar dat bedoel ik Gertje!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Jean Valjean hoop ik, anders vrees ik dat 'ie z'n tekst niet kent![]()
Freek is Javert![]()
Maar heeeel benieuwd wat je ervan vindt!!!
Ik mag over een week of drie (?). Dan heb ik een goedkoop kaartje om eerst alles op me in te laten werken, en dan in juli nog eens op een premium plek zodat ik er dan echt van kan genieten![]()
![]()
Prima dagje hier! Op kantoor met mijn leuke gezellige collega en de irritante collega is er nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:24 schreef Strani het volgende:
Goeieeieieieiemorgen lieve mensen!!! Hebben we allemaal een fijne dag danwel een acceptabele dag?
Goed zo! Doet nog steeds wel een beetje zeer dat het feit dat hij fluit hem blijkbaar irritant maaktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Prima dagje hier! Op kantoor met mijn leuke gezellige collega en de irritante collega is er niet![]()
Komt niet veel van werken maar ik vermaak me welHeb hard genoeg gewerkt de afgelopen tijd, dus een dagje socializen is wel welkom
En jouw dag?
Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Daarna eten bij mijn ouders. We eten patatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:24 schreef Strani het volgende:
Goeieeieieieiemorgen lieve mensen!!! Hebben we allemaal een fijne dag danwel een acceptabele dag?
Dat weekendje was geen succes?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo! Doet nog steeds wel een beetje zeer dat het feit dat hij fluit hem blijkbaar irritant maakt
Prima wel! Rustig begin, een hele korte call voor werk gehad en straks komt m'n ex (met wie ik nog steeds heel goed bevriend ben) even op bezoek.
Tandarts is minder maar patat maakt het dan wel weer goed! Mag ik ook aanschuiven (voor de patat)?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Daarna eten bij mijn ouders. We eten patat
Jawelquote:
Jou gelijk aan mijn ouders voorstellen is een grote stap. Weet je zeker dat je daar klaar voor bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Tandarts is minder maar patat maakt het dan wel weer goed! Mag ik ook aanschuiven (voor de patat)?
Ach ja waarom ook niet, ik doe alles voor patat. En een berehap graag!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jou gelijk aan mijn ouders voorstellejm is een grote stap. Weet je zeker dat je daar klaar voor bent?
Ik heb het gevraagd. Kan je een beetje Gronings?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja waarom ook niet, ik doe alles voor patat. En een berehap graag!
Nee en ik heb Fries bloed inclusief achternaam dus wordt gezellig!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd. Kan je een beetje Gronings?
Hmm. ja. Ik zou dat Fries maar even achterwege latenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en ik heb Fries bloed inclusief achternaam dus wordt gezellig!
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dat heel moeilijk gaat wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm. ja. Ik zou dat Fries maar even achterwege laten
Een pot in de kelder telt niet he?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dat heel moeilijk gaat worden
Maarrr ik heb óók Gronings bloed trouwens. Alleen hebben we het daar in de familie nooit over.
Van Sexbierum tot Foxholquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maarrr ik heb óók Gronings bloed trouwens. Alleen hebben we het daar in de familie nooit over.
Artistiek!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het verwerkt in schilderijen inmiddels
Aan je bumper zeker?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Je fluit én je hebt Gronings bloed?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het is, hij heeft zovéél irritante gewoonten. Als het alleen het fluiten was, dan was het nog wel te overzien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo! Doet nog steeds wel een beetje zeer dat het feit dat hij fluit hem blijkbaar irritant maakt
Prima wel! Rustig begin, een hele korte call voor werk gehad en straks komt m'n ex (met wie ik nog steeds heel goed bevriend ben) even op bezoek.
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je fluit én je hebt Gronings bloed?![]()
...
...
...
Oké dan is er nog wat hoop! Ik neurie trouwens ook. En ik zou natuurlijk sowieso een patatje oorlog eten terwijl jij naast me zit te werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het is, hij heeft zovéél irritante gewoonten. Als het alleen het fluiten was, dan was het nog wel te overzien.
Nou dan is het gelijk oorlog.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
JaMijn opa had zelfs een Gronings accent (hoewel ik dat dan wel weer leuk vond)
[..]
Oké dan is er nog wat hoop! Ik neurie trouwens ook. En ik zou natuurlijk sowieso een patatje oorlog eten terwijl jij naast me zit te werken
Oh bedankt! Die staat niet op de agendaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:25 schreef usagi414 het volgende:
Lekker bezig @:Moira
Over 6 minuten kan je ook live meekijken wie voor Australië gaat.
Dan kan je verder met de E.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Dat Voyager naar het songfestival gaat heeft mijn dag weer opgevrolijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een prima jaar. Er zijn wel een paar nummers die om te janken zijn maar 70% vind ik al beter dan wat er vorig jaar werd ingestuurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar de line-up van Eurovision dit jaar valt zó goed in mijn eigen persoonlijke straatje, het is heerlijk
Ik snap wel dat velen denken, “mweh, ik voel dit jaar niet zo”, hoor. Maar qua mijn smaak met al die bandjes en zo vind ik dit echt een tof jaar.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Dat Voyager naar het songfestival gaat heeft mijn dag weer opgevrolijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik word er ook best blij vanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar de line-up van Eurovision dit jaar valt zó goed in mijn eigen persoonlijke straatje, het is heerlijk
Ik snap wel dat velen denken, “mweh, ik voel dit jaar niet zo”, hoor. Maar qua mijn smaak met al die bandjes en zo vind ik dit echt een tof jaar.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:44 schreef Meke het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:49 schreef Em31 het volgende:
Ierland staat bij mij nog steeds op 5, niemand kan me wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Als ik andere lijstje op youtube zie, heb ik blijkbaar een onpopular opnion dat ik Ierland heel tof vind en Belgie als guilty pleasure heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |