quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:lange_lans
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:lange_lans
Wat.quote:
Wat.quote:
Echt he.quote:
Bakkes.quote:
Ik denk een maaltijdsaladequote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt en aardappelpureequote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je vriendin kookt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pasta tonijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf bakplaat pizza maken + salade.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje hamburgerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cruijff o'clockquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff was not ahead of his time.
He made his own time.
tong80
Stinhoburger.jpgquote:
Net een tegeltje besteld met deze tekst erop. Mag ik naar Zaltbommel komen om hem te laten signeren?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff was not ahead of his time.
He made his own time.
tong80
Hij staat sinds daarnet prominent op de Johan Cruijff site. Terecht, de grote tong80 en Johan Cruijff verdienen dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een tegeltje besteld met deze tekst erop. Mag ik naar Zaltbommel komen om hem te laten signeren?
Ha, wie is dat? Cruijff?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij staat sinds daarnet prominent op de Johan Cruijff site. Terecht, de grote tong80 en Johan Cruijff verdienen dat.
De vader van de geweldige wereldster Jordy.quote:
Curry!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De jongen die nu pas een beetje een functie heeft?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vader van de geweldige wereldster Jordy.
De man die als voetballer werd overschat en als coach en bestuurder onderschat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De jongen die nu pas een beetje een functie heeft?
Ja, daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De man die als voetballer werd overschat en als coach en bestuurder onderschat.
Dat zal hem deugt doen.quote:
Vies dik is bij jou niet toevallig. Dat zit in je eetpatroon en in je genen. Tot morgen.quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vies dik is bij jou niet toevallig. Dat zit in je eetpatroon en in je genen. Tot morgen.
Boh, ik eet al 4 dagen niet. (geen anorexia)quote:
Hongerstaking ten behoeve van negerseks acceptatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh, ik eet al 4 dagen niet. (geen anorexia)
Saampiesquote:
Cin cin dan?quote:
Carnaval in de sneeuw. Die mag wellicht ook in het rijtje.quote:
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carnaval in de sneeuw. Die mag wellicht ook in het rijtje.
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondomquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.
Ik heb altijd het idee dat dat 3 maanden per jaar is, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondom
ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.
Niet remmen als ze voor je busje langslopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondom
Ook nuchter? En welke outfit?quote:
Een berenpak!quote:
Voor het carnaval hebben de prinsen een hoop verplichtingen met hun adjudanten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dat 3 maanden per jaar is, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze gebreken.
Het begint dacht ik al in november.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het carnaval hebben de prinsen een hoop verplichtingen met hun adjudanten.
Een collega loopt al zeker een maand met een kater rond.
En door tot maart?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begint dacht ik al in november.
Een prins heeft kennelijk 2 adjudanten en moeten voor het carnaval langs bij kerken, bouwteams, bejaardentehuizen etc. etc. en sluiten alles af met nou ja, zuipenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begint dacht ik al in november.
Versiertruc?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Moest net mijn ID laten zien ondanks een volle baard en 32 jaar lijden zonder slaap.
Wanne skl
Inburgeren ging snel zo te horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Moest net mijn ID laten zien ondanks een volle baard en 32 jaar lijden zonder slaap.
Wanne skl
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Officieel duurt carnaval in Nederland in de drie dagen die voorafgaan aan Aswoensdag. Het feest duurt van zondag tot dinsdagavond, Vastenavond. De vastentijd van 40 dagen vangt aan om middernacht. Deze duurt tot Pasen. In de huidige praktijk vinden er tussen 11 november en het eigenlijke feest al tal van aan carnaval verbonden festiviteiten plaats, vooral in de laatste weken voor het carnaval zelf. Soms vinden er op Aswoensdag nog carnavalsactiviteiten plaats. Op 11 november (de elfde van de elfde), om precies 11:11 uur, begint het carnavalsseizoen.
Wat ging je kopen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanne skl
Ik denk iets voor volwassenen.quote:
Wat een mooi complimentquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanne skl
Nou ja, blijkbaar heeft hij zelfs met baard nog een babyface.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een mooi compliment
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar heeft hij zelfs met baard nog een babyface.
Begin maar weer met roken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar heeft hij zelfs met baard nog een babyface.
Dat is wel een goeie, krok helpt ook wel.quote:
Clarksons farm seizoen 2 al bekeken? Gewoon weer genieten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie, krok helpt ook wel.
Nee nog steeds niet, ik wil hem zeker nog gaan kijken. Jammer dat hij er alweer uitgeknikkerd is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clarksons farm seizoen 2 al bekeken? Gewoon weer genieten.
Top weer hoor. Enorm fan van Charly.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nwuh was slechts een dreigement.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, ik wil hem zeker nog gaan kijken. Jammer dat hij er alweer uitgeknikkerd is.
Zeker. Jeremy noemt hem constant een treurwilg maar ik zie hem louter lachen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top weer hoor. Enorm fan van Charly.
ik ben jaloers op je wanstaltige smaak wat betreft seriesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben jaloers op je wanstaltige smaak wat betreft series
Dat heeft @Tjacka onder mijn kloonaccount gepost.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.
Gelukkig neukt @:elan je voor straf anaal of zo, wat is er toch allemaal mis met die man
Het is ook goed dat ze niet constant de Gerald-act doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nwuh was slechts een dreigement.
[..]
Zeker. Jeremy noemt hem constant een treurwilg maar ik zie hem louter lachen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die dit geen topshow vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Schrijf je je poëzie ook altijd met dit soort krachtige verhalen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig neukt @:elan je voor straf anaal of zo, wat is er toch allemaal mis met die man
Ik snapte hem eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijf je je poëzie ook altijd met dit soort krachtige verhalen?
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.quote:
bij dezequote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die dit geen topshow vindt.
Ik heb tot op heden eigenlijk geen homo-erotische ervaringen gehad. Ik sta daar ook niet voor open. Dan weet je dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.
putinpijper, bedreigingen met een ploertendoder, speculeren over verkrachtingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.
De wereld is gek geworden!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef aTypisch het volgende:
terwijl @:nattekat in zijn rol als moderator letterlijk piramidespelen aan mag raden
‘dat forum’ nog wel. Wat een minderwaardige termen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat achter het doel toen dat forum werd opgericht
ja, het BTC forumquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
‘dat forum’ nog wel. Wat een minderwaardige termen.
Ik stond er. Applaus, baas boven baas.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat achter het doel toen dat forum werd opgericht
is in ieder geval nog iemand trotst op jequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond er. Applaus, baas boven baas.
Karma.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:36 schreef Caland het volgende:
De onderkant van mijn blender is blijkbaar losgekomen
Er zit nu havermout en blauwe bessen tegen de muur aan
Drawoensdag
Lekker bezigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Zo "nieuwe" fiets ophalen en door naar de huisarts.
ik jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.
nee mijn xbox doet het gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie ook een microsoft storing?
Kan nu niet werke voor mn kk geld
gewoon werken voor je cheldquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vrij gevraagd voor morgen
ik krijg het niet
maar ik heb mijn contract al opgezegd
wat moet ik nu
Misschien dat user @onlogisch hier tips over heeft. Ik begreep dat hij ook graag gaat sporten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Iemand ervaring met polsband/brace om te trainen? Heb al een maand of 4 een polsprobleem onder m'n duim als ik wat zwaarder ga met bankdrukken, nooit eerder last van gehad.
Nu hij last van z'n rug heeft zal dat ook wel tegenvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat user @:onlogisch hier tips over heeft. Ik begreep dat hij ook graag gaat sporten.
Compleet vergeten. Sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij last van z'n rug schouder heeft zal dat ook wel tegenvallen.
Klopt wel ja. Hoewel ik morgen wel ga. Ik ga maar doen wat ik wel kan. Benen kunnen gewoon getraind worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij last van z'n rug heeft zal dat ook wel tegenvallen.
Je bedoelt dat je wrist wraps wil gaan gebruiken om door de pijn heen te trainen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Iemand ervaring met polsband/brace om te trainen? Heb al een maand of 4 een polsprobleem onder m'n duim als ik wat zwaarder ga met bankdrukken, nooit eerder last van gehad.
Never skip leg day. We gooien hem er weer in.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Hoewel ik morgen wel ga. Ik ga maar doen wat ik wel kan. Benen kunnen gewoon getraind worden.
@:Doublepain
Zo is dat strijdster.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Never skip leg day. We gooien hem er weer in.
Dan maar gewoon wat lichter en meer herhalingen. Heb ook behoorlijk lang een soort splinter tussen de bolling van m'n duim en pols gehad, de scaphoid. Merkte dat toen ook vooral bij/na het bankdrukken trouwens maar had geen zin om met een brace te gaan werken omdat je het daarmee toch een soort van verzwakt voor mijn gevoel. Dus ook weer geen idee of het werktquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Zou het inderdaad eens bij je huisarts of een fysio o.i.d. bespreken, zeker als het al 4 maanden duurtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Ja dat hoeft dus niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik wensen thijs veel beterschap toe
Train mijn benen het minst obsessief van alles (wel gewoon netjes 2/3x per week) maar die zijn het hardst gegroeid. Als daarvan nou eens wat naar m'n armen gingquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Never skip leg day. We gooien hem er weer in.
Daar ben je dan te laat meequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Ja zo af en aan en voornamelijk bij het bankdrukken vanaf 80 kg zeg maar en dat heb ik al gedaan, volgens huisarts wat slijtage, oftewel ouderdomquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zou het inderdaad eens bij je huisarts of een fysio o.i.d. bespreken, zeker als het al 4 maanden duurt
(lol) (sad)quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Misschien dat bidden voor Thijs nog wel helpt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs bij God is hij niet meer te redden Flopland. Stop er dus maar mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat God jou een hele erge ziekte gaat gevenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs bij God is hij niet meer te redden Flopland. Stop er dus maar mee.
wtfquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoop dat God jou een hele erge ziekte gaat geven
wowquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die God van je zou deze onreine gedachte kunnen bestraffen, ik zou dus maar goed uitkijken met oversteken voorlopig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Terecht slotje. Veel te lang open gebleven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Topic van een amoebe ( @:tong80 ) dichtgegooid.
Ik neem de rest van de middag vrij @:AFCNiels
Nou zegquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even stevig bidden en het is weer in orde!quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die God van je zou deze onreine gedachte kunnen bestraffen, ik zou dus maar goed uitkijken met oversteken voorlopig.
Nou nee, zo doen we dat niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun jouw cijfer van de laatste aflevering van The Last of us.quote:
Ja beter dan de CL vandaag, hoe laat is die wedstrijd?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik steun jouw cijfer van de laatste aflevering van The Last of us.
Vanavond Azzenal - City genot allen.
Half 9.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja beter dan de CL vandaag, hoe laat is die wedstrijd?
Toch eens kijken naar een Viaplay abonnement, want die had ik ook wel willen zien.quote:
Dat is toch juist weer op ziggy?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch eens kijken naar een Viaplay abonnement, want die had ik ook wel willen zien.
En toch waarderen we je om wie je bent Caland.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:48 schreef Caland het volgende:
Oh, ik lees weer eens als een mongooltje
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat user @:onlogisch hier tips over heeft. Ik begreep dat hij ook graag gaat sporten.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs bij God is hij niet meer te redden Flopland. Stop er dus maar mee.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goeiemorgen.quote:
Ja, dat is echt een zuur vervelend mannetje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
Jack van Gelder op twitter is als die zure boomer op kringverjaardagen
Erg leuke rubriek
Op tv ook in hlf8. Sneu, samen met Johan Derksen op die pauperzender.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
Jack van Gelder op twitter is als die zure boomer op kringverjaardagen
Erg leuke rubriek
diverse soorten braadworstquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
avgquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami met ham, satésaus en roerei. Niet van de Chinees.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat-ie ? Beetje beter ?quote:
Ok, wel vooruitgang dus.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Al was ik vandaag wel erg moe doordat ik gisteren weer wat gedaan had.
Pauzeren met zuurkool?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuurkool
Nog even tot de lente en dan moet ik pauzeren
Ja. Anders komt het komende winter m’n neus een beetje uit, denk ik.quote:
Dat je dan zin hebt in stamppot, jeetjequote:Op woensdag 15 februari 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Anders komt het komende winter m’n neus een beetje uit, denk ik.
Wel iets invriezen en dan met 25 graden in juni buiten in de tuin eten.
Ik maak weleens snert wanneer het zomer is, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je dan zin hebt in stamppot, jeetje
Precies. Al dat seizoengebonden geneuzel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik maak weleens snert wanneer het zomer is, gewoon omdat het kan.
Maar jij bent raar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik maak weleens snert wanneer het zomer is, gewoon omdat het kan.
Ja één keer als het mooi weer is. Zonnestraaltjequote:Op woensdag 15 februari 2023 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je dan zin hebt in stamppot, jeetje
Bij hoge uitzondering dan maarquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja één keer als het mooi weer is. Zonnestraaltje
Niks mis mee, ik eet ook wel eens zuurkool in de zomer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja één keer als het mooi weer is. Zonnestraaltje
Ik had dus ook geen idee dat er een taboe heerste op stamppot in de zomer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik eet ook wel eens zuurkool in de zomer.
Ik denk dat dit taboe slechts bij een klein, extreem conservatief, gedeelte van de bevolking bestaat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dus ook geen idee dat er een taboe heerste op stamppot in de zomer.
Hier schrik ik van
@Sked is een beetje een luxepaardje als het over eten gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit taboe slechts bij een klein, extreem conservatief, gedeelte van de bevolking bestaat.
Schuld van m'n moederquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sked is een beetje een luxepaardje als het over eten gaat.
De tegenpool van user @:onlogisch en zijn broc.
En dat is ook nog eens na dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sked is een beetje een luxepaardje als het over eten gaat.
De tegenpool van user @:onlogisch en zijn broc.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan vriend.
In ander nieuws ; Ik heb een afspraak gemaakt met een voedingscoach/consulent. Ik ben benieuwd of hij me naar een next level kan tillen. Heb jij dit ooit overwogen, of stop jij gewoon een spuit in je reet?
Stijn zijn taalgebruik was schokkend van kanker tot schijten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat is ook nog eens na dit.
[..]
Ik vind anoniem gaan sowieso maar, tsja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je anoniem gaat en in elke quote terug te halen bent.
Oke.
ka ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind anoniem gaan sowieso maar, tsja.
Net moeke aan de telefoon, ze werd vanmiddag aangesproken door een bejaarde vrouw. Of ma een foto van me had. De bejaarde aanbidster was fan van mijn stukjes op Een Echte Bommelaar. Daar net dit gepost.....quote:
Ik kijk pas weer voetbal deze vrijdag met Ado - Zwolle.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond om deze tijd staat Ajax met 3-0 voor. Sorry dat ik het over voetbal heb. Had m'n les moeten leren na het openen van het topic over de pseudo topper Feijenoord-AZ.
niet gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond om deze tijd staat Ajax met 3-0 voor. Sorry dat ik het over voetbal heb. Had m'n les moeten leren na het openen van het topic over de pseudo topper Feijenoord-AZ.
Dat is waarom ik Feijenoord met puntjes "schrijf" Het is ADO en PEC Zwolle.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk pas weer voetbal deze vrijdag met Ado - Zwolle.
Genot.
Ado is goed bezig, maar ik denk dat Zwolle een maatje te groot voor ze is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk pas weer voetbal deze vrijdag met Ado - Zwolle.
Genot.
KLB / Sked en Fok-it helpen mee modereren in de Klaagbaak slowchat.quote:
Hoeveel topics gaan er daar per dag doorheen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
KLB / Sked en Fok-it helpen mee modereren in de Klaagbaak slowchat.
Mijn invloed groeit gestaag door
Meer dan hierquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan er daar per dag doorheen dan?
Ik was al teleurgesteld in m'n favoriete mods de laatste tijd.:{ GGMM en onlogisch geef ik de twijfel van het voordeel. Zal m'n laatste oordeel niet vellen. FOK! en vooral VBL leeft. Keep the soul alive. Tot morgen. (serieus weer erg moe, gaat niet goed).quote:
Kwaliteit > Kwantiteitquote:
Het is ADO Den Haag.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is waarom ik Feijenoord met puntjes "schrijf" Het is ADO en PEC Zwolle.
ah leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
KLB / Sked en Fok-it helpen mee modereren in de Klaagbaak slowchat.
Mijn invloed groeit gestaag door
Je hebt gelijk. Baas boven Aad.quote:
Ik wilde net naar bed wegens oververmoeid. Effe kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef aTypisch het volgende:
KLB / Klacht: FOK! is dood, zelfs tong80 zegt het
@:tong80
benieuwd of ze dit pareltje ook gaan sluiten
dan ziet hij zo dat er niks in staatquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde net naar bed wegens oververmoeid. Effe kijken.
Heb je nog meer foto's dan dit exemplaar uit 1992?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net moeke aan de telefoon, ze werd vanmiddag aangesproken door een bejaarde vrouw. Of ma een foto van me had. De bejaarde aanbidster was fan van mijn stukjes op Een Echte Bommelaar. Daar net dit gepost.....
'Gezocht bejaarde fan, die m'n moeder vandaag op straat aansprak. Of moeke een foto van me had. Mocht U onder de 80 zijn, wil ik wel een blind date afspreken. Daar boven neem ik het in overweging.'
Herman. 1998.
[ afbeelding ]
Je Nederlands is er niet op vooruit gegaan na je spoedcursus Mongools voor mensen met Down.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan ziet hij zo dat er niks in staat
en dat hij voor niks langer op is gebleven
hahaha
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's dan dit exemplaar uit 1992?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je Nederlands is er niet op vooruit gegaan na je spoedcursus Mongools voor mensen met Down.
Trusten. Trek nog een treetje Nederlands voor analfabeten open.
Ik ben net zo'n grote fan van Nick & Simon als jij van de Lama's bent!quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels nick en Simon hebben weer een nieuw tv programma maar ze waren toch uit elkaar?
Jij lijkt mij een groot fan van hun oeuvre.
Het kijkt stiekem best leuk weg, wellicht nog wel leuker dan de lama's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben net zo'n grote fan van Nick & Simon als jij van de Lama's bent!
Blijkbaar kloppen alle verhalen dat ze ruzie hebben helemaal niet en zijn ze nog steeds gek op elkaar.
Arsenal - Manchester City is ook op dit moment, dat kies ik voor nu even. Wat voor soort programma is het?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kijkt stiekem best leuk weg, wellicht nog wel leuker dan de lama's.
Geen tv tip hoor maar weiger streams te kijken met mijn dramatische wifi.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arsenal - Manchester City is ook op dit moment, dat kies ik voor nu even. Wat voor soort programma is het?
Zie jij een slang op deze foto?quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tv tip hoor maar weiger streams te kijken met mijn dramatische wifi.
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zie jij een slang op deze foto?
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook maar voornamelijk omdat je de foto vergeten was om toe te voegen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zag hem pas na minuten lang zoeken.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook maar voornamelijk omdat je de foto vergeten was om toe te voegen.
Arme Dirk.quote:
Het duurde een minuutje, maar ik zie hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zie jij een slang op deze foto?
[ afbeelding ]
Hoe gaat het maat ?quote:
Ik ga zo beginnen.quote:
Graag link naar de bewegende beelden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.vandaaginside(...)e-club-doet-aangifte
Nice @:RamboDirk
Hier geloof ik niets van.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Moderator @:onlogisch zet users aan het werk.
Deze houding past je niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga anders gelijk dineren joh
12 uur is mij normaal ook te vroeg hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze houding past je niet.
Ik lunch meestal rond 1 uur.![]()
Nee dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ze proberen onze lunch naar 13:00 te wijzigen.
Wees er dan eens om 12:00u!quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
En de roverheid doet NIETS.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn dat voor walgelijke praktijken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde hier in de SC, niet op m'n werk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor walgelijke praktijken?
Ik zou ontslag nemen.
Oh zo, mijn excuses.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier in de SC, niet op m'n werk.
Graag de hele SC lezen voortaan voordat je reageert (behalve de posts van RamboDirk en Tong, die mag je overslaan)
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo, mijn excuses.
Mag ik de posts van @:onlogisch ook overslaan?
Graag zelfsquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo, mijn excuses.
Mag ik de posts van @:onlogisch ook overslaan?
Ik hoop dat je eventuele goals van Ajax vanavond mist omdat je thee aan het zetten bent of zo. Mijn dag zou helemaal compleet zijn als je vervolgens een sprintje trekt met je thee om de herhaling te zien en dan je thee uit je klauwen laat kletteren.quote:
Je bent een lieve jongen @Scrummiequote:Op donderdag 16 februari 2023 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het nu al zielig.
@:Onlogisch ik sla je posts niet meer over.
Maar wie opent hier dan nog dagelijks de luiken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we hem anders ontslaan? Dan kan 'ie op de blokkeer.
Drizzt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wie opent hier dan nog dagelijks de luiken?
Ik ben vandaag in een emotionele bui dus vandaar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen @:Scrummie
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een emotionele bui dus vandaar.
Oh. Wordt wel rustig dan, een SC die leeft tussen 18:00 en 20:30.quote:
Hij stond vanochtend anders netjes voor tienen opquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Wordt wel rustig dan, een SC die leeft tussen 18:00 en 20:30.
Niet zo vreemd dat het hier vervolgens bijna 3 uur stil is. Iedereen was in shock.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij stond vanochtend anders netjes voor tienen op
Wel belangrijk, een beetje regelmaat aanhouden lijkt me. Doe je iets aan sport?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:00 schreef Sked het volgende:
En ik vind dat ik voor een werkloze ook best vroeg uit m'n nest kom.
Dat is wel de bedoeling . Had moeilijke opstart dit jaar, maar nu weer 2x in de week.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel belangrijk, een beetje regelmaat aanhouden lijkt me. Doe je iets aan sport?
Eigenlijk wel. Mag dat met een kopje koffie?quote:
Lekker bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling . Had moeilijke opstart dit jaar, maar nu weer 2x in de week.
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.quote:
Vooruit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Mag dat met een kopje koffie?
Intense dromen. We hebben er allemaal wel eens last van denk ik. Hopelijk heeft het niet teveel vat op de rest van je dag (wat nu toch een beetje aan de orde lijkt)quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.
Einde verhaal.
Daarvoor hebben we tegenwoordig @Speedfightquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:11 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan @:charz je uitleggen wat je droom betekent.
Heb je weer over mij gedroomd?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we tegenwoordig @:Speedfight
Dat vind ik een dom wijfquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we tegenwoordig @:Speedfight
Geen commentaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:12 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb je weer over mij gedroomd?
Zó en bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik een dom wijf
Dus een perfecte vervanging van Charz inderdaad.
Lekker laten praten die gek joh.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:13 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zó en bedankt.
Ik ken je niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |