Maar wie opent hier dan nog dagelijks de luiken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen we hem anders ontslaan? Dan kan 'ie op de blokkeer.
Drizzt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wie opent hier dan nog dagelijks de luiken?
Ik ben vandaag in een emotionele bui dus vandaar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen @:Scrummie
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een emotionele bui dus vandaar.
Oh. Wordt wel rustig dan, een SC die leeft tussen 18:00 en 20:30.quote:
Hij stond vanochtend anders netjes voor tienen opquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Wordt wel rustig dan, een SC die leeft tussen 18:00 en 20:30.
Niet zo vreemd dat het hier vervolgens bijna 3 uur stil is. Iedereen was in shock.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij stond vanochtend anders netjes voor tienen op
Wel belangrijk, een beetje regelmaat aanhouden lijkt me. Doe je iets aan sport?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:00 schreef Sked het volgende:
En ik vind dat ik voor een werkloze ook best vroeg uit m'n nest kom.
Dat is wel de bedoeling . Had moeilijke opstart dit jaar, maar nu weer 2x in de week.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel belangrijk, een beetje regelmaat aanhouden lijkt me. Doe je iets aan sport?
Eigenlijk wel. Mag dat met een kopje koffie?quote:
Lekker bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling . Had moeilijke opstart dit jaar, maar nu weer 2x in de week.
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.quote:
Vooruit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Mag dat met een kopje koffie?
Intense dromen. We hebben er allemaal wel eens last van denk ik. Hopelijk heeft het niet teveel vat op de rest van je dag (wat nu toch een beetje aan de orde lijkt)quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.
Einde verhaal.
Daarvoor hebben we tegenwoordig @Speedfightquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:11 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan @:charz je uitleggen wat je droom betekent.
Heb je weer over mij gedroomd?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we tegenwoordig @:Speedfight
Dat vind ik een dom wijfquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we tegenwoordig @:Speedfight
Geen commentaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:12 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb je weer over mij gedroomd?
Zó en bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik een dom wijf
Dus een perfecte vervanging van Charz inderdaad.
Lekker laten praten die gek joh.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:13 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zó en bedankt.
Ik ken je niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |