Saampiesquote:
Cin cin dan?quote:
Carnaval in de sneeuw. Die mag wellicht ook in het rijtje.quote:
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carnaval in de sneeuw. Die mag wellicht ook in het rijtje.
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondomquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.
Ik heb altijd het idee dat dat 3 maanden per jaar is, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondom
ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.
Niet remmen als ze voor je busje langslopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondom
Ook nuchter? En welke outfit?quote:
Een berenpak!quote:
Voor het carnaval hebben de prinsen een hoop verplichtingen met hun adjudanten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dat 3 maanden per jaar is, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze gebreken.
Het begint dacht ik al in november.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het carnaval hebben de prinsen een hoop verplichtingen met hun adjudanten.
Een collega loopt al zeker een maand met een kater rond.
En door tot maart?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begint dacht ik al in november.
Een prins heeft kennelijk 2 adjudanten en moeten voor het carnaval langs bij kerken, bouwteams, bejaardentehuizen etc. etc. en sluiten alles af met nou ja, zuipenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begint dacht ik al in november.
Versiertruc?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Moest net mijn ID laten zien ondanks een volle baard en 32 jaar lijden zonder slaap.
Wanne skl
Inburgeren ging snel zo te horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Moest net mijn ID laten zien ondanks een volle baard en 32 jaar lijden zonder slaap.
Wanne skl
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Officieel duurt carnaval in Nederland in de drie dagen die voorafgaan aan Aswoensdag. Het feest duurt van zondag tot dinsdagavond, Vastenavond. De vastentijd van 40 dagen vangt aan om middernacht. Deze duurt tot Pasen. In de huidige praktijk vinden er tussen 11 november en het eigenlijke feest al tal van aan carnaval verbonden festiviteiten plaats, vooral in de laatste weken voor het carnaval zelf. Soms vinden er op Aswoensdag nog carnavalsactiviteiten plaats. Op 11 november (de elfde van de elfde), om precies 11:11 uur, begint het carnavalsseizoen.
Wat ging je kopen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanne skl
Ik denk iets voor volwassenen.quote:
Wat een mooi complimentquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanne skl
Nou ja, blijkbaar heeft hij zelfs met baard nog een babyface.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een mooi compliment
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar heeft hij zelfs met baard nog een babyface.
Begin maar weer met roken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar heeft hij zelfs met baard nog een babyface.
Dat is wel een goeie, krok helpt ook wel.quote:
Clarksons farm seizoen 2 al bekeken? Gewoon weer genieten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie, krok helpt ook wel.
Nee nog steeds niet, ik wil hem zeker nog gaan kijken. Jammer dat hij er alweer uitgeknikkerd is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clarksons farm seizoen 2 al bekeken? Gewoon weer genieten.
Top weer hoor. Enorm fan van Charly.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nwuh was slechts een dreigement.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, ik wil hem zeker nog gaan kijken. Jammer dat hij er alweer uitgeknikkerd is.
Zeker. Jeremy noemt hem constant een treurwilg maar ik zie hem louter lachen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top weer hoor. Enorm fan van Charly.
ik ben jaloers op je wanstaltige smaak wat betreft seriesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben jaloers op je wanstaltige smaak wat betreft series
Dat heeft @Tjacka onder mijn kloonaccount gepost.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.
Gelukkig neukt @:elan je voor straf anaal of zo, wat is er toch allemaal mis met die man
Het is ook goed dat ze niet constant de Gerald-act doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nwuh was slechts een dreigement.
[..]
Zeker. Jeremy noemt hem constant een treurwilg maar ik zie hem louter lachen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die dit geen topshow vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Schrijf je je poëzie ook altijd met dit soort krachtige verhalen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig neukt @:elan je voor straf anaal of zo, wat is er toch allemaal mis met die man
Ik snapte hem eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijf je je poëzie ook altijd met dit soort krachtige verhalen?
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.quote:
bij dezequote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die dit geen topshow vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |