quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:lange_lans
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:lange_lans
Wat.quote:
Wat.quote:
Echt he.quote:
Bakkes.quote:
Ik denk een maaltijdsaladequote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt en aardappelpureequote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je vriendin kookt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pasta tonijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf bakplaat pizza maken + salade.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje hamburgerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cruijff o'clockquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff was not ahead of his time.
He made his own time.
tong80
Stinhoburger.jpgquote:
Net een tegeltje besteld met deze tekst erop. Mag ik naar Zaltbommel komen om hem te laten signeren?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff was not ahead of his time.
He made his own time.
tong80
Hij staat sinds daarnet prominent op de Johan Cruijff site. Terecht, de grote tong80 en Johan Cruijff verdienen dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een tegeltje besteld met deze tekst erop. Mag ik naar Zaltbommel komen om hem te laten signeren?
Ha, wie is dat? Cruijff?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij staat sinds daarnet prominent op de Johan Cruijff site. Terecht, de grote tong80 en Johan Cruijff verdienen dat.
De vader van de geweldige wereldster Jordy.quote:
Curry!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De jongen die nu pas een beetje een functie heeft?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vader van de geweldige wereldster Jordy.
De man die als voetballer werd overschat en als coach en bestuurder onderschat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De jongen die nu pas een beetje een functie heeft?
Ja, daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De man die als voetballer werd overschat en als coach en bestuurder onderschat.
Dat zal hem deugt doen.quote:
Vies dik is bij jou niet toevallig. Dat zit in je eetpatroon en in je genen. Tot morgen.quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vies dik is bij jou niet toevallig. Dat zit in je eetpatroon en in je genen. Tot morgen.
Boh, ik eet al 4 dagen niet. (geen anorexia)quote:
Hongerstaking ten behoeve van negerseks acceptatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh, ik eet al 4 dagen niet. (geen anorexia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |