Saampiesquote:
Cin cin dan?quote:
Carnaval in de sneeuw. Die mag wellicht ook in het rijtje.quote:
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carnaval in de sneeuw. Die mag wellicht ook in het rijtje.
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondomquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.
Ik heb altijd het idee dat dat 3 maanden per jaar is, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondom
ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een lijstje met kut dingen is mag carnaval zonder sneeuw er ook wel op.
Niet remmen als ze voor je busje langslopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet dan. Reed vanochtend vroeg weer door een aftands dorp in de Achterhoek en de doorgeschoven prinsen liepen nog rondom
Ook nuchter? En welke outfit?quote:
Een berenpak!quote:
Voor het carnaval hebben de prinsen een hoop verplichtingen met hun adjudanten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dat 3 maanden per jaar is, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze gebreken.
Het begint dacht ik al in november.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het carnaval hebben de prinsen een hoop verplichtingen met hun adjudanten.
Een collega loopt al zeker een maand met een kater rond.
En door tot maart?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begint dacht ik al in november.
Een prins heeft kennelijk 2 adjudanten en moeten voor het carnaval langs bij kerken, bouwteams, bejaardentehuizen etc. etc. en sluiten alles af met nou ja, zuipenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begint dacht ik al in november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |