(lol) (sad)quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik wensen thijs veel beterschap toe
Misschien dat bidden voor Thijs nog wel helpt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs bij God is hij niet meer te redden Flopland. Stop er dus maar mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat God jou een hele erge ziekte gaat gevenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs bij God is hij niet meer te redden Flopland. Stop er dus maar mee.
wtfquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoop dat God jou een hele erge ziekte gaat geven
wowquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die God van je zou deze onreine gedachte kunnen bestraffen, ik zou dus maar goed uitkijken met oversteken voorlopig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Terecht slotje. Veel te lang open gebleven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Topic van een amoebe ( @:tong80 ) dichtgegooid.
Ik neem de rest van de middag vrij @:AFCNiels
Nou zegquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even stevig bidden en het is weer in orde!quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die God van je zou deze onreine gedachte kunnen bestraffen, ik zou dus maar goed uitkijken met oversteken voorlopig.
Nou nee, zo doen we dat niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun jouw cijfer van de laatste aflevering van The Last of us.quote:
Ja beter dan de CL vandaag, hoe laat is die wedstrijd?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik steun jouw cijfer van de laatste aflevering van The Last of us.
Vanavond Azzenal - City genot allen.
Half 9.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja beter dan de CL vandaag, hoe laat is die wedstrijd?
Toch eens kijken naar een Viaplay abonnement, want die had ik ook wel willen zien.quote:
Dat is toch juist weer op ziggy?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch eens kijken naar een Viaplay abonnement, want die had ik ook wel willen zien.
En toch waarderen we je om wie je bent Caland.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:48 schreef Caland het volgende:
Oh, ik lees weer eens als een mongooltje
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat user @:onlogisch hier tips over heeft. Ik begreep dat hij ook graag gaat sporten.

quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs bij God is hij niet meer te redden Flopland. Stop er dus maar mee.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goeiemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |