Ik heb tot op heden eigenlijk geen homo-erotische ervaringen gehad. Ik sta daar ook niet voor open. Dan weet je dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.
putinpijper, bedreigingen met een ploertendoder, speculeren over verkrachtingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.
Gelukkig neukt @:elan je voor straf anaal of zo, wat is er toch allemaal mis met die man
De wereld is gek geworden!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef aTypisch het volgende:
terwijl @:nattekat in zijn rol als moderator letterlijk piramidespelen aan mag raden
‘dat forum’ nog wel. Wat een minderwaardige termen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat achter het doel toen dat forum werd opgericht
ja, het BTC forumquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
‘dat forum’ nog wel. Wat een minderwaardige termen.
Ik stond er. Applaus, baas boven baas.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat achter het doel toen dat forum werd opgericht
is in ieder geval nog iemand trotst op jequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond er. Applaus, baas boven baas.
Karma.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:36 schreef Caland het volgende:
De onderkant van mijn blender is blijkbaar losgekomen
Er zit nu havermout en blauwe bessen tegen de muur aan
Drawoensdag
Lekker bezigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Zo "nieuwe" fiets ophalen en door naar de huisarts.
ik jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.
nee mijn xbox doet het gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie ook een microsoft storing?
Kan nu niet werke voor mn kk geld
gewoon werken voor je cheldquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vrij gevraagd voor morgen
ik krijg het niet
maar ik heb mijn contract al opgezegd
wat moet ik nu
Misschien dat user @onlogisch hier tips over heeft. Ik begreep dat hij ook graag gaat sporten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Iemand ervaring met polsband/brace om te trainen? Heb al een maand of 4 een polsprobleem onder m'n duim als ik wat zwaarder ga met bankdrukken, nooit eerder last van gehad.
Nu hij last van z'n rug heeft zal dat ook wel tegenvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat user @:onlogisch hier tips over heeft. Ik begreep dat hij ook graag gaat sporten.
Compleet vergeten. Sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij last van z'n rug schouder heeft zal dat ook wel tegenvallen.
Klopt wel ja. Hoewel ik morgen wel ga. Ik ga maar doen wat ik wel kan. Benen kunnen gewoon getraind worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij last van z'n rug heeft zal dat ook wel tegenvallen.
Je bedoelt dat je wrist wraps wil gaan gebruiken om door de pijn heen te trainen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Iemand ervaring met polsband/brace om te trainen? Heb al een maand of 4 een polsprobleem onder m'n duim als ik wat zwaarder ga met bankdrukken, nooit eerder last van gehad.
Never skip leg day. We gooien hem er weer in.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Hoewel ik morgen wel ga. Ik ga maar doen wat ik wel kan. Benen kunnen gewoon getraind worden.
@:Doublepain
Zo is dat strijdster.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Never skip leg day. We gooien hem er weer in.
Dan maar gewoon wat lichter en meer herhalingen. Heb ook behoorlijk lang een soort splinter tussen de bolling van m'n duim en pols gehad, de scaphoid. Merkte dat toen ook vooral bij/na het bankdrukken trouwens maar had geen zin om met een brace te gaan werken omdat je het daarmee toch een soort van verzwakt voor mijn gevoel. Dus ook weer geen idee of het werktquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Zou het inderdaad eens bij je huisarts of een fysio o.i.d. bespreken, zeker als het al 4 maanden duurtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
Ja dat hoeft dus niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik wensen thijs veel beterschap toe
Train mijn benen het minst obsessief van alles (wel gewoon netjes 2/3x per week) maar die zijn het hardst gegroeid. Als daarvan nou eens wat naar m'n armen gingquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Never skip leg day. We gooien hem er weer in.
Daar ben je dan te laat meequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik wensen thijs veel beterschap toe
Ja zo af en aan en voornamelijk bij het bankdrukken vanaf 80 kg zeg maar en dat heb ik al gedaan, volgens huisarts wat slijtage, oftewel ouderdomquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zou het inderdaad eens bij je huisarts of een fysio o.i.d. bespreken, zeker als het al 4 maanden duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |