Ik heb tot op heden eigenlijk geen homo-erotische ervaringen gehad. Ik sta daar ook niet voor open. Dan weet je dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bij voorbaat al niet, want ik ken de ‘wie neukt wie’ lijst niet.
putinpijper, bedreigingen met een ploertendoder, speculeren over verkrachtingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit specifieke geval gaat dit niet op en zet je jezelf louter voor lul.
Gelukkig neukt @:elan je voor straf anaal of zo, wat is er toch allemaal mis met die man
De wereld is gek geworden!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef aTypisch het volgende:
terwijl @:nattekat in zijn rol als moderator letterlijk piramidespelen aan mag raden
‘dat forum’ nog wel. Wat een minderwaardige termen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat achter het doel toen dat forum werd opgericht
ja, het BTC forumquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
‘dat forum’ nog wel. Wat een minderwaardige termen.
Ik stond er. Applaus, baas boven baas.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat achter het doel toen dat forum werd opgericht
is in ieder geval nog iemand trotst op jequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond er. Applaus, baas boven baas.
Karma.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:36 schreef Caland het volgende:
De onderkant van mijn blender is blijkbaar losgekomen
Er zit nu havermout en blauwe bessen tegen de muur aan
Drawoensdag
Lekker bezigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Zo "nieuwe" fiets ophalen en door naar de huisarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |