En dat is ook nog eens na dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sked is een beetje een luxepaardje als het over eten gaat.
De tegenpool van user @:onlogisch en zijn broc.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan vriend.
In ander nieuws ; Ik heb een afspraak gemaakt met een voedingscoach/consulent. Ik ben benieuwd of hij me naar een next level kan tillen. Heb jij dit ooit overwogen, of stop jij gewoon een spuit in je reet?
Stijn zijn taalgebruik was schokkend van kanker tot schijten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat is ook nog eens na dit.
[..]
Ik vind anoniem gaan sowieso maar, tsja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je anoniem gaat en in elke quote terug te halen bent.
Oke.
ka ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind anoniem gaan sowieso maar, tsja.
Net moeke aan de telefoon, ze werd vanmiddag aangesproken door een bejaarde vrouw. Of ma een foto van me had. De bejaarde aanbidster was fan van mijn stukjes op Een Echte Bommelaar. Daar net dit gepost.....quote:
Ik kijk pas weer voetbal deze vrijdag met Ado - Zwolle.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond om deze tijd staat Ajax met 3-0 voor. Sorry dat ik het over voetbal heb. Had m'n les moeten leren na het openen van het topic over de pseudo topper Feijenoord-AZ.
niet gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond om deze tijd staat Ajax met 3-0 voor. Sorry dat ik het over voetbal heb. Had m'n les moeten leren na het openen van het topic over de pseudo topper Feijenoord-AZ.
Dat is waarom ik Feijenoord met puntjes "schrijf" Het is ADO en PEC Zwolle.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk pas weer voetbal deze vrijdag met Ado - Zwolle.
Genot.
Ado is goed bezig, maar ik denk dat Zwolle een maatje te groot voor ze is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk pas weer voetbal deze vrijdag met Ado - Zwolle.
Genot.
KLB / Sked en Fok-it helpen mee modereren in de Klaagbaak slowchat.quote:
Hoeveel topics gaan er daar per dag doorheen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
KLB / Sked en Fok-it helpen mee modereren in de Klaagbaak slowchat.
Mijn invloed groeit gestaag door
Meer dan hierquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel topics gaan er daar per dag doorheen dan?
Ik was al teleurgesteld in m'n favoriete mods de laatste tijd.:{ GGMM en onlogisch geef ik de twijfel van het voordeel. Zal m'n laatste oordeel niet vellen. FOK! en vooral VBL leeft. Keep the soul alive. Tot morgen. (serieus weer erg moe, gaat niet goed).quote:
Kwaliteit > Kwantiteitquote:
Het is ADO Den Haag.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is waarom ik Feijenoord met puntjes "schrijf" Het is ADO en PEC Zwolle.
ah leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
KLB / Sked en Fok-it helpen mee modereren in de Klaagbaak slowchat.
Mijn invloed groeit gestaag door
Je hebt gelijk. Baas boven Aad.quote:
Ik wilde net naar bed wegens oververmoeid. Effe kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef aTypisch het volgende:
KLB / Klacht: FOK! is dood, zelfs tong80 zegt het
@:tong80
benieuwd of ze dit pareltje ook gaan sluiten
dan ziet hij zo dat er niks in staatquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde net naar bed wegens oververmoeid. Effe kijken.
Heb je nog meer foto's dan dit exemplaar uit 1992?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net moeke aan de telefoon, ze werd vanmiddag aangesproken door een bejaarde vrouw. Of ma een foto van me had. De bejaarde aanbidster was fan van mijn stukjes op Een Echte Bommelaar. Daar net dit gepost.....
'Gezocht bejaarde fan, die m'n moeder vandaag op straat aansprak. Of moeke een foto van me had. Mocht U onder de 80 zijn, wil ik wel een blind date afspreken. Daar boven neem ik het in overweging.'
Herman. 1998.
[ afbeelding ]
Je Nederlands is er niet op vooruit gegaan na je spoedcursus Mongools voor mensen met Down.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan ziet hij zo dat er niks in staat
en dat hij voor niks langer op is gebleven
hahaha
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's dan dit exemplaar uit 1992?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je Nederlands is er niet op vooruit gegaan na je spoedcursus Mongools voor mensen met Down.
Trusten. Trek nog een treetje Nederlands voor analfabeten open.
Ik ben net zo'n grote fan van Nick & Simon als jij van de Lama's bent!quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels nick en Simon hebben weer een nieuw tv programma maar ze waren toch uit elkaar?
Jij lijkt mij een groot fan van hun oeuvre.
Het kijkt stiekem best leuk weg, wellicht nog wel leuker dan de lama's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben net zo'n grote fan van Nick & Simon als jij van de Lama's bent!
Blijkbaar kloppen alle verhalen dat ze ruzie hebben helemaal niet en zijn ze nog steeds gek op elkaar.
Arsenal - Manchester City is ook op dit moment, dat kies ik voor nu even. Wat voor soort programma is het?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kijkt stiekem best leuk weg, wellicht nog wel leuker dan de lama's.
Geen tv tip hoor maar weiger streams te kijken met mijn dramatische wifi.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arsenal - Manchester City is ook op dit moment, dat kies ik voor nu even. Wat voor soort programma is het?
Zie jij een slang op deze foto?quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tv tip hoor maar weiger streams te kijken met mijn dramatische wifi.
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zie jij een slang op deze foto?
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook maar voornamelijk omdat je de foto vergeten was om toe te voegen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zag hem pas na minuten lang zoeken.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook maar voornamelijk omdat je de foto vergeten was om toe te voegen.
Arme Dirk.quote:
Het duurde een minuutje, maar ik zie hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zie jij een slang op deze foto?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |