Kijken of die dat volhoud als er weer een feestje isquote:Op zondag 12 februari 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Marciano gaat voorlopig niet meer drinken zegt hij.
Ja zeggen en doen is twee hequote:Op zondag 12 februari 2023 09:51 schreef IkFok het volgende:
[..]
Kijken of die dat volhoud als er weer een feestje is
Je moet watquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet wat
En blijkbaar is dat lezen
Ja vind het ook niksquote:
Oh sorry dat bedoel jequote:Op zondag 12 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vind het ook niks
Ik kijk het een week aan
Als het zo blijft
Dan vind ik het prima geweest
Wat bedoel jij danquote:
Wanda ligt nog in bed denk ik ?quote:Op zondag 12 februari 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
Wow Jappie zit aan tafel bij de mannen, is hij de weg kwijt..
Erik ligt op zijn plek.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
Wow Jappie zit aan tafel bij de mannen, is hij de weg kwijt..
De manager is er even uit geweest om de koffie aan te vullen daarna weer terug bedje in..quote:Op zondag 12 februari 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda ligt nog in bed denk ik ?
Net als de manager ??
Warm zeiden ze gisteravondquote:Op zondag 12 februari 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hoeveel graden zou het in de loods zijn?
quote:
Het zalquote:
OMG krijgen we dat weerquote:Op zondag 12 februari 2023 10:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Lees net op de insta van Jeff dat ze geld willen inzamelen om ook vliegtuig voor hem over te laten vliegen
Het geld is al Ingezameld het vliegtuigje komt erquote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG krijgen we dat weer![]()
Wat een onzin
Leuk toch, dan gebeurt er tenminste nog iets...quote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik zeg het niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
De broer van matin zit ook bij Talpa
Ik snap dat ook nooit hoor, dat mensen daar hun geld aan uitgeven.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin
Behoorlijk afgezaagd zelfs, de lol er wel van afquote:Op zondag 12 februari 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk toch, dan gebeurt er tenminste nog iets...wel afgezaagd maar toch...
Nee , stuur dan geld voor de slachtoffers van de aardbevingquote:Op zondag 12 februari 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit hoor, dat mensen daar hun geld aan uitgeven.
nog meer grootheidswaanzin kweken danquote:Op zondag 12 februari 2023 10:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Lees net op de insta van Jeff dat ze geld willen inzamelen om ook vliegtuig voor hem over te laten vliegen
Na woensdag geloof ikquote:
Ik vind het erg ongepast maar goedquote:Op zondag 12 februari 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na woensdag geloof ik
Want woensdag is die grote inzamelingsactie van giro 555
Dan willen ze het niet doen
Als je leiderschap moet leren uit een boekjequote:
Het vliegtuigje ?quote:Op zondag 12 februari 2023 10:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het erg ongepast maar goed
Nu de klep dicht en dicht maken met kettingen en dan de poort uitquote:
Maakt hij er nu kijkgaatjes in?quote:
Dat zeker, er is geen reet meer aanquote:Op zondag 12 februari 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ze daar in een sleur zitten..
Het is veel open deuren intrappen.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je leiderschap moet leren uit een boekje
Komt het meestal niet goed
quote:Op zondag 12 februari 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt hij er nu kijkgaatjes in?
Dacht dat ze dingen niet mochten vernielen
Isaak mag alles
En dat terwijl hij toen van Wanda zn eigen bedje in moestquote:Op zondag 12 februari 2023 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
En dit hetzelfde beeld als de cap van gister.. dus gisterochtend werd Jap ook al wakker in het bed van Wendy.
Straks loopt hij de hele dag weer achter Wanda aanquote:
Er zijn er meer hoor, Wanda heeft er o.a. een handje van om 's morgens een vochtig doekje onder haar oksels door te halen en dan in de klerenquote:Op zondag 12 februari 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
We zeggen wel eens wat over Erik, maar ook Jasper en Wendy springen net vanuit bed zo in hun kleren.
Grote loser is het, volwassen kerel die niet alleen kan slapen en gewoon bij iemand in bed staptquote:
Wendy heeft gisteravond laat gedoucht , dat doe ik ook wel eensquote:Op zondag 12 februari 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
We zeggen wel eens wat over Erik, maar ook Jasper en Wendy springen net vanuit bed zo in hun kleren.
Babs ookquote:Op zondag 12 februari 2023 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteravond laat gedoucht , dat doe ik ook wel eens
En we zien niet alles, soms krijg je smorgens pas streams als iemand al onder de douche is geweest. Stream staat niet 24 uur perdag op een persoonquote:
Mijn punt is dat er meer zijn die niet elke morgen douchen, of elke morgen boven en onderkant wassenquote:Op zondag 12 februari 2023 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteravond laat gedoucht , dat doe ik ook wel eens
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 12 februari 2023 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er meer zijn die niet elke morgen douchen, of elke morgen boven en onderkant wassenMaar de nadruk ligt altijd op Erik.
ik douche zelf ook maar 2 keer per week, en was me 's morgens even bij de wasbak.
ligt ook aan de regie die het kennelijk heel leuk vindt om Erik in close up te volgen, terwijl er genoeg andere bewoners zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er meer zijn die niet elke morgen douchen, of elke morgen boven en onderkant wassenMaar de nadruk ligt altijd op Erik.
ik douche zelf ook maar 2 keer per week, en was me 's morgens even bij de wasbak.
Dat is gewoon puur stoken wat ze doet.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer zeiken over een dief die 'hun'potlood jat
Het is soms net een kleuterklasjequote:Op zondag 12 februari 2023 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer zeiken over een dief die 'hun'potlood jat
Precies dat.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zegt is tekenend
Met haar warrigheid kan ik me ook voorstellen dat ze het ergens in een keukenla heeft gelegd of zoquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze een potlood had welquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wel meteen roepen in termen als dief ...quote:Op zondag 12 februari 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met haar warrigheid kan ik me ook voorstellen dat ze het ergens in een keukenla heeft gelegd of zo
Goeiequote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een potlood had wel![]()
Al die zoete bagger op brood
Lekker negatiefquote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wel meteen roepen in termen als dief ...
Die heeft vast in het verleden ernstig nagel gebetenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
En dat doet ze de hele dag door
[ afbeelding ]
Verleden? Ze is er nooit mee gestopt.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft vast in het verleden ernstig nagel gebeten
Het kwartje valt.quote:
Dit is geen nagelbijten maar wel een gevolg van dat veel hebben gedaanquote:Op zondag 12 februari 2023 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verleden? Ze is er nooit mee gestopt.
Doet ze nog steeds zo te zien.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft vast in het verleden ernstig nagel gebeten
quote:Op zondag 12 februari 2023 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal wakker FreshFruit?
Heftige tekstquote:
Dit nummer volgens mij.quote:
Ik vermoed het maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zou dit over Kenzy gaan?
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dus gewoon overgenomenquote:
MMisschien heeft ze haar eigen woorden gebruikt?quote:
ipv papa is het mamaquote:Op zondag 12 februari 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MMisschien heeft ze haar eigen woorden gebruikt?
Aha, het kwam mij al bekend voor. Goed van jou zeg!quote:
quote:
De tekst is ietwat aangepast maar het komt overeen.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, het kwam mij al bekend voor. Goed van jou zeg!
Dus niet zelf geschrevenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De tekst is ietwat aangepast maar het komt overeen.
Ik heb de andere tekst niet gelezen, dus geen idee of dat het enige is wat veranderd isquote:
Wat jij net post.quote:
Dat dacht ik, maar schijnt dus overgenomen te zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél heel sterk, heeft iemand dit daar zélf gemaakt?
Las het later inderdaad maar blijft een mooie tekst.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar schijnt dus overgenomen te zijn
Maar dus niet singersongwriterwaardigquote:Op zondag 12 februari 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las het later inderdaad maar blijft een mooie tekst.
Had je wat anders verwacht daar dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dus niet singersongwriterwaardig
Want dan schrijf je je eigen tekst
Dit is gewoon goedkoop overnemen en hier en daar wat veranderen
Janet heeft haar eigen tekst geschrevenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht daar dan?
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet heeft haar eigen tekst geschreven![]()
Ja dus
Heb ik van de week een cap van gepostquote:Op zondag 12 februari 2023 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.
Hier oefent ze de tekst een beetje terwijl ze in bed ligtquote:Op zondag 12 februari 2023 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier oefent ze de tekst een beetje terwijl ze in bed ligtDankewol,even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Respect.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet heeft haar eigen tekst geschreven![]()
Ja dus
Zo gaat dat inderdaad in het echte leven.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wat je ook hebt is dan heb je ze geholpen en dan krijg je daarna weer een rotschop. Ook een keer eerder gehad, probeer je te helpen, gaat je spaargeld eraan en zegt ie toedeledokie!"
Babs reageert dat ze wimpers moet pakken maar niet voor ze zelf nog iets kwijt moet
Babs: "Bij die laatste heb ik gewoon de keuken laten spuiten zodat het even een ander huis werd, was 1000 euro ofzo en een dag later was ik weg. Hij heeft nooit gezegd 'Babette weet je wat, ik betaal dat wel terug want je woont hier helemaal niet meer'"
Coldplay, maar ze neemt wel extra pauzes, dan hoeft ze minder te schrijvenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:18 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie kopieert ook maar een nummer
Vreselijke band , kut nummerquote:Op zondag 12 februari 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Coldplay, maar ze neemt wel extra pauzes, dan hoeft ze minder te schrijven
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier oefent ze de tekst een beetje terwijl ze in bed ligtBest wel goed, echt iets voor Janet. Volgens mij kan die alles wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het vaak ook erg lelijk, van die zonneluiken die je van verre al ziet.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:21 schreef puzziepie het volgende:
Doodeng die nepdingen![]()
Vlakbij je ogen![]()
[ afbeelding ]
Dat meen je nietquote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Bern gaat voor een versie van 'Het is een nacht' ..
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Bern gaat voor een versie van 'Het is een nacht' ..
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Mijn verbazing was eigenlijk niet zo groot![]()
Goeie titel! Ik doe het eerste stukkie wel:quote:Op zondag 12 februari 2023 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Het is een nacht die Bern alleen in dromen ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goeie titel! Ik doe het eerste stukkie wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Op zondag 12 februari 2023 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goeie titel! Ik doe het eerste stukkie wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Sommige vallen niet tegen inderdaad... zo hoor je nog eens wat..quote:Op zondag 12 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft geen verkeerde stem. Oeps en dan ineens Martin
Politiek correct zingen doet Mirthequote:Op zondag 12 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft geen verkeerde stem. Oeps en dan ineens Martin
Maar gelukkig niet vals,quote:Op zondag 12 februari 2023 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Politiek correct zingen doet Mirthe
Zonder gevoel
Het komt niet overquote:
Eigenlijk dus het tegenovergestelde van wat Martin doet.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het komt niet over![]()
Zingen is meer dan in de juiste toon en het ritme zingen
Zingen gaat om veel meer , en al die die zaken mis ik bij wie dan ook dan ook daarquote:Op zondag 12 februari 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk dus het tegenovergestelde van wat Martin doet.
Die gooit altijd zijn hele ziel en zaligheid erin, maar klinkt voor geen meter
Dr moet nog een beetje gevoel in, dat komt misschien nog wel nu druk aant oefenen hoe het liedje moet lopen...quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het komt niet over![]()
Zingen is meer dan in de juiste toon en het ritme zingen
Jij kan ook aardig zingen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zingen gaat om veel meer , en al die die zaken mis ik bij wie dan ook dan ook daar
Mirthe wil alles perfect doen , terwijl juist dat rauwe randje iets veel mooier maaktquote:Op zondag 12 februari 2023 12:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dr moet nog een beetje gevoel in, dat komt misschien nog wel nu druk aant oefenen hoe het liedje moet lopen...
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best goed kan zingen![]()
![]()
Jammer dat we dat hier niet kunnen horen...quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best goed kan zingen![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we dat hier niet kunnen horen...
Rechts in beeld is pas erg!quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Vond dat gesprek met Moraima, Jeff en Isaac wel aardig. Ze gaat nu met Isaac wat oefeningen doen:
[ afbeelding ]
Moraima: "Die kutslipper!"
Eerst horen, dan geloven.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we dat hier niet kunnen horen...
Dat was een hele gezellige avond.. ik heb me kapot gelachen in ieder geval..quote:
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2023 13:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat was een hele gezellige avond.. ik heb me kapot gelachen in ieder geval..
Valt mee dat Esther niet naar binnen en stormt hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef Frummelie het volgende:
JW komt Eunice ondersteunen... ben benieuwd..
Het kan nog hé...quote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Valt mee dat Esther niet naar binnen en stormt hahaha
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:16 schreef Charmian het volgende:
heeft zoe nou echt niet door dat het lijkt of er enorme parasieten zich in haar haar nestelen
28 februari.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Charmian het volgende:
wanneer is die singer/songwriterding? dan weet ik dat ik niet hoef in te schakelen
Dinsdag 28 februari: De loods best songwriter 14.30 uurquote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Charmian het volgende:
wanneer is die singer/songwriterding? dan weet ik dat ik niet hoef in te schakelen
Dot weet het, dus toch in de agenda...quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Charmian het volgende:
ah mooi das een kantoor werkdag, kan ik sowieso niet kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dinsdag 28 februari: De loods best songwriter 14.30 uur
Misschien dat ze het Jan Rot liedjesboek erbij kunnen vragen voor wat ideetjesquote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
28 februari.
Voor vandaag staat het low budget evenement van kamer 1 gepland, zou dat nog iets worden?
vind ik juist mooi als een man dat doetquote:Op zondag 12 februari 2023 13:32 schreef Frummelie het volgende:
Hé gatver moeten die nagels van Jeff weer zwart worden.. of alleen een knipbeurt..
En hij doet maar één hand , staat leuk bij hemquote:Op zondag 12 februari 2023 13:37 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
vind ik juist mooi als een man dat doet
Vals spelen... verschrikkelijk wat een volk..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Discussie over de kaarten en valsspelen![]()
[ afbeelding ]
Verzorgde mooie handen zeker weten maar zwarte nagels ieuwww..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:37 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
vind ik juist mooi als een man dat doet
die meiden hebben meestal ook geen warme kleren aan laat ze dat eerst doen voordat ze hout gaan stokenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Frummelie het volgende:
JW ook een egotripper omdat hij het niet koud heeft hoeft de kachel niet aan... terwijl de meiden het koud hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |