Mijn punt is dat er meer zijn die niet elke morgen douchen, of elke morgen boven en onderkant wassenquote:Op zondag 12 februari 2023 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteravond laat gedoucht , dat doe ik ook wel eens
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 12 februari 2023 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er meer zijn die niet elke morgen douchen, of elke morgen boven en onderkant wassenMaar de nadruk ligt altijd op Erik.
ik douche zelf ook maar 2 keer per week, en was me 's morgens even bij de wasbak.
ligt ook aan de regie die het kennelijk heel leuk vindt om Erik in close up te volgen, terwijl er genoeg andere bewoners zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er meer zijn die niet elke morgen douchen, of elke morgen boven en onderkant wassenMaar de nadruk ligt altijd op Erik.
ik douche zelf ook maar 2 keer per week, en was me 's morgens even bij de wasbak.
Dat is gewoon puur stoken wat ze doet.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer zeiken over een dief die 'hun'potlood jat
Het is soms net een kleuterklasjequote:Op zondag 12 februari 2023 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer zeiken over een dief die 'hun'potlood jat
Precies dat.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zegt is tekenend
Met haar warrigheid kan ik me ook voorstellen dat ze het ergens in een keukenla heeft gelegd of zoquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze een potlood had welquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wel meteen roepen in termen als dief ...quote:Op zondag 12 februari 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met haar warrigheid kan ik me ook voorstellen dat ze het ergens in een keukenla heeft gelegd of zo
Goeiequote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een potlood had wel![]()
Al die zoete bagger op brood
Lekker negatiefquote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wel meteen roepen in termen als dief ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |