Ik vind het erg ongepast maar goedquote:Op zondag 12 februari 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na woensdag geloof ik
Want woensdag is die grote inzamelingsactie van giro 555
Dan willen ze het niet doen
Als je leiderschap moet leren uit een boekjequote:
Het vliegtuigje ?quote:Op zondag 12 februari 2023 10:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het erg ongepast maar goed
Nu de klep dicht en dicht maken met kettingen en dan de poort uitquote:
Maakt hij er nu kijkgaatjes in?quote:
Dat zeker, er is geen reet meer aanquote:Op zondag 12 februari 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ze daar in een sleur zitten..
Het is veel open deuren intrappen.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je leiderschap moet leren uit een boekje
Komt het meestal niet goed
quote:Op zondag 12 februari 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt hij er nu kijkgaatjes in?
Dacht dat ze dingen niet mochten vernielen
Isaak mag alles
En dat terwijl hij toen van Wanda zn eigen bedje in moestquote:Op zondag 12 februari 2023 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
En dit hetzelfde beeld als de cap van gister.. dus gisterochtend werd Jap ook al wakker in het bed van Wendy.
Straks loopt hij de hele dag weer achter Wanda aanquote:
Er zijn er meer hoor, Wanda heeft er o.a. een handje van om 's morgens een vochtig doekje onder haar oksels door te halen en dan in de klerenquote:Op zondag 12 februari 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
We zeggen wel eens wat over Erik, maar ook Jasper en Wendy springen net vanuit bed zo in hun kleren.
Grote loser is het, volwassen kerel die niet alleen kan slapen en gewoon bij iemand in bed staptquote:
Wendy heeft gisteravond laat gedoucht , dat doe ik ook wel eensquote:Op zondag 12 februari 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
We zeggen wel eens wat over Erik, maar ook Jasper en Wendy springen net vanuit bed zo in hun kleren.
Babs ookquote:Op zondag 12 februari 2023 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteravond laat gedoucht , dat doe ik ook wel eens
En we zien niet alles, soms krijg je smorgens pas streams als iemand al onder de douche is geweest. Stream staat niet 24 uur perdag op een persoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |