quote:
Het zalquote:
OMG krijgen we dat weerquote:Op zondag 12 februari 2023 10:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Lees net op de insta van Jeff dat ze geld willen inzamelen om ook vliegtuig voor hem over te laten vliegen
Het geld is al Ingezameld het vliegtuigje komt erquote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG krijgen we dat weer![]()
Wat een onzin
Leuk toch, dan gebeurt er tenminste nog iets...quote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik zeg het niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
De broer van matin zit ook bij Talpa
Ik snap dat ook nooit hoor, dat mensen daar hun geld aan uitgeven.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin
Behoorlijk afgezaagd zelfs, de lol er wel van afquote:Op zondag 12 februari 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk toch, dan gebeurt er tenminste nog iets...wel afgezaagd maar toch...
Nee , stuur dan geld voor de slachtoffers van de aardbevingquote:Op zondag 12 februari 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit hoor, dat mensen daar hun geld aan uitgeven.
nog meer grootheidswaanzin kweken danquote:Op zondag 12 februari 2023 10:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Lees net op de insta van Jeff dat ze geld willen inzamelen om ook vliegtuig voor hem over te laten vliegen
Na woensdag geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |