Kijken of die dat volhoud als er weer een feestje isquote:Op zondag 12 februari 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Marciano gaat voorlopig niet meer drinken zegt hij.
Ja zeggen en doen is twee hequote:Op zondag 12 februari 2023 09:51 schreef IkFok het volgende:
[..]
Kijken of die dat volhoud als er weer een feestje is
Je moet watquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet wat
En blijkbaar is dat lezen
Ja vind het ook niksquote:
Oh sorry dat bedoel jequote:Op zondag 12 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vind het ook niks
Ik kijk het een week aan
Als het zo blijft
Dan vind ik het prima geweest
Wat bedoel jij danquote:
Wanda ligt nog in bed denk ik ?quote:Op zondag 12 februari 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
Wow Jappie zit aan tafel bij de mannen, is hij de weg kwijt..
Erik ligt op zijn plek.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
Wow Jappie zit aan tafel bij de mannen, is hij de weg kwijt..
De manager is er even uit geweest om de koffie aan te vullen daarna weer terug bedje in..quote:Op zondag 12 februari 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda ligt nog in bed denk ik ?
Net als de manager ??
Warm zeiden ze gisteravondquote:Op zondag 12 februari 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hoeveel graden zou het in de loods zijn?
quote:
Het zalquote:
OMG krijgen we dat weerquote:Op zondag 12 februari 2023 10:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Lees net op de insta van Jeff dat ze geld willen inzamelen om ook vliegtuig voor hem over te laten vliegen
Het geld is al Ingezameld het vliegtuigje komt erquote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG krijgen we dat weer![]()
Wat een onzin
Leuk toch, dan gebeurt er tenminste nog iets...quote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik zeg het niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
De broer van matin zit ook bij Talpa
Ik snap dat ook nooit hoor, dat mensen daar hun geld aan uitgeven.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin
Behoorlijk afgezaagd zelfs, de lol er wel van afquote:Op zondag 12 februari 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk toch, dan gebeurt er tenminste nog iets...wel afgezaagd maar toch...
Nee , stuur dan geld voor de slachtoffers van de aardbevingquote:Op zondag 12 februari 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit hoor, dat mensen daar hun geld aan uitgeven.
nog meer grootheidswaanzin kweken danquote:Op zondag 12 februari 2023 10:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Lees net op de insta van Jeff dat ze geld willen inzamelen om ook vliegtuig voor hem over te laten vliegen
Na woensdag geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |