Ik vermoed het maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zou dit over Kenzy gaan?
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dus gewoon overgenomenquote:
MMisschien heeft ze haar eigen woorden gebruikt?quote:
ipv papa is het mamaquote:Op zondag 12 februari 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MMisschien heeft ze haar eigen woorden gebruikt?
Aha, het kwam mij al bekend voor. Goed van jou zeg!quote:
quote:
De tekst is ietwat aangepast maar het komt overeen.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, het kwam mij al bekend voor. Goed van jou zeg!
Dus niet zelf geschrevenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De tekst is ietwat aangepast maar het komt overeen.
Ik heb de andere tekst niet gelezen, dus geen idee of dat het enige is wat veranderd isquote:
Wat jij net post.quote:
Dat dacht ik, maar schijnt dus overgenomen te zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél heel sterk, heeft iemand dit daar zélf gemaakt?
Las het later inderdaad maar blijft een mooie tekst.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar schijnt dus overgenomen te zijn
Maar dus niet singersongwriterwaardigquote:Op zondag 12 februari 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las het later inderdaad maar blijft een mooie tekst.
Had je wat anders verwacht daar dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dus niet singersongwriterwaardig
Want dan schrijf je je eigen tekst
Dit is gewoon goedkoop overnemen en hier en daar wat veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |