Janet heeft haar eigen tekst geschrevenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht daar dan?
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet heeft haar eigen tekst geschreven![]()
Ja dus
Heb ik van de week een cap van gepostquote:Op zondag 12 februari 2023 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.
Hier oefent ze de tekst een beetje terwijl ze in bed ligtquote:Op zondag 12 februari 2023 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier oefent ze de tekst een beetje terwijl ze in bed ligtDankewol,even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Respect.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet heeft haar eigen tekst geschreven![]()
Ja dus
Zo gaat dat inderdaad in het echte leven.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wat je ook hebt is dan heb je ze geholpen en dan krijg je daarna weer een rotschop. Ook een keer eerder gehad, probeer je te helpen, gaat je spaargeld eraan en zegt ie toedeledokie!"
Babs reageert dat ze wimpers moet pakken maar niet voor ze zelf nog iets kwijt moet
Babs: "Bij die laatste heb ik gewoon de keuken laten spuiten zodat het even een ander huis werd, was 1000 euro ofzo en een dag later was ik weg. Hij heeft nooit gezegd 'Babette weet je wat, ik betaal dat wel terug want je woont hier helemaal niet meer'"
Coldplay, maar ze neemt wel extra pauzes, dan hoeft ze minder te schrijvenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:18 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie kopieert ook maar een nummer
Vreselijke band , kut nummerquote:Op zondag 12 februari 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Coldplay, maar ze neemt wel extra pauzes, dan hoeft ze minder te schrijven
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier oefent ze de tekst een beetje terwijl ze in bed ligtBest wel goed, echt iets voor Janet. Volgens mij kan die alles wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het vaak ook erg lelijk, van die zonneluiken die je van verre al ziet.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:21 schreef puzziepie het volgende:
Doodeng die nepdingen![]()
Vlakbij je ogen![]()
[ afbeelding ]
Dat meen je nietquote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Bern gaat voor een versie van 'Het is een nacht' ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |