quote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Bern gaat voor een versie van 'Het is een nacht' ..
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Mijn verbazing was eigenlijk niet zo groot![]()
Goeie titel! Ik doe het eerste stukkie wel:quote:Op zondag 12 februari 2023 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Het is een nacht die Bern alleen in dromen ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goeie titel! Ik doe het eerste stukkie wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Op zondag 12 februari 2023 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goeie titel! Ik doe het eerste stukkie wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Sommige vallen niet tegen inderdaad... zo hoor je nog eens wat..quote:Op zondag 12 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft geen verkeerde stem. Oeps en dan ineens Martin
Politiek correct zingen doet Mirthequote:Op zondag 12 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft geen verkeerde stem. Oeps en dan ineens Martin
Maar gelukkig niet vals,quote:Op zondag 12 februari 2023 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Politiek correct zingen doet Mirthe
Zonder gevoel
Het komt niet overquote:
Eigenlijk dus het tegenovergestelde van wat Martin doet.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het komt niet over![]()
Zingen is meer dan in de juiste toon en het ritme zingen
Zingen gaat om veel meer , en al die die zaken mis ik bij wie dan ook dan ook daarquote:Op zondag 12 februari 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk dus het tegenovergestelde van wat Martin doet.
Die gooit altijd zijn hele ziel en zaligheid erin, maar klinkt voor geen meter
Dr moet nog een beetje gevoel in, dat komt misschien nog wel nu druk aant oefenen hoe het liedje moet lopen...quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het komt niet over![]()
Zingen is meer dan in de juiste toon en het ritme zingen
Jij kan ook aardig zingen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zingen gaat om veel meer , en al die die zaken mis ik bij wie dan ook dan ook daar
Mirthe wil alles perfect doen , terwijl juist dat rauwe randje iets veel mooier maaktquote:Op zondag 12 februari 2023 12:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dr moet nog een beetje gevoel in, dat komt misschien nog wel nu druk aant oefenen hoe het liedje moet lopen...
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best goed kan zingen![]()
![]()
Jammer dat we dat hier niet kunnen horen...quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best goed kan zingen![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we dat hier niet kunnen horen...
Rechts in beeld is pas erg!quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Vond dat gesprek met Moraima, Jeff en Isaac wel aardig. Ze gaat nu met Isaac wat oefeningen doen:
[ afbeelding ]
Moraima: "Die kutslipper!"
Eerst horen, dan geloven.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we dat hier niet kunnen horen...
Dat was een hele gezellige avond.. ik heb me kapot gelachen in ieder geval..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |