Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2023 13:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat was een hele gezellige avond.. ik heb me kapot gelachen in ieder geval..
Valt mee dat Esther niet naar binnen en stormt hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef Frummelie het volgende:
JW komt Eunice ondersteunen... ben benieuwd..
Het kan nog hé...quote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Valt mee dat Esther niet naar binnen en stormt hahaha
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:16 schreef Charmian het volgende:
heeft zoe nou echt niet door dat het lijkt of er enorme parasieten zich in haar haar nestelen
28 februari.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Charmian het volgende:
wanneer is die singer/songwriterding? dan weet ik dat ik niet hoef in te schakelen
Dinsdag 28 februari: De loods best songwriter 14.30 uurquote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Charmian het volgende:
wanneer is die singer/songwriterding? dan weet ik dat ik niet hoef in te schakelen
Dot weet het, dus toch in de agenda...quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Charmian het volgende:
ah mooi das een kantoor werkdag, kan ik sowieso niet kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dinsdag 28 februari: De loods best songwriter 14.30 uur
Misschien dat ze het Jan Rot liedjesboek erbij kunnen vragen voor wat ideetjesquote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
28 februari.
Voor vandaag staat het low budget evenement van kamer 1 gepland, zou dat nog iets worden?
vind ik juist mooi als een man dat doetquote:Op zondag 12 februari 2023 13:32 schreef Frummelie het volgende:
Hé gatver moeten die nagels van Jeff weer zwart worden.. of alleen een knipbeurt..
En hij doet maar één hand , staat leuk bij hemquote:Op zondag 12 februari 2023 13:37 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
vind ik juist mooi als een man dat doet
Vals spelen... verschrikkelijk wat een volk..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Discussie over de kaarten en valsspelen![]()
[ afbeelding ]
Verzorgde mooie handen zeker weten maar zwarte nagels ieuwww..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:37 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
vind ik juist mooi als een man dat doet
die meiden hebben meestal ook geen warme kleren aan laat ze dat eerst doen voordat ze hout gaan stokenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Frummelie het volgende:
JW ook een egotripper omdat hij het niet koud heeft hoeft de kachel niet aan... terwijl de meiden het koud hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |