KimD komt juist zo vaak in beeld vanwege haar relatie met publiekstrekker Jeffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het lijkt vaak de Jeff en Kim show, met de rest als figuranten.
Ook in de uitzendingen is het veel J&K met een paar min.de rest. Ook worden volgens mij om die reden ook leuke dingen weggeknipt. Kijk maar die laatste bokswedstrijd, waar Bern en Ima tegen elkaar moesten. Beide maakten het leuk door er vol in te gaan, maar is helemaal niets van op tv geweest.
Ben ik het niet mee eens. Kim heeft ook haar eigen dinge, zoals sporten met Moraima. Dat is zo goed als elke morgen wel te zien en dat heeft helemaal niets met Jeff te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD komt juist zo vaak in beeld vanwege haar relatie met publiekstrekker Jeff
Zou dat niet het geval zijn geweest dan zou zij ook maar grotendeels een figurant zijn
Helemaal mee eens en eigenlijk is het gewoon meer reallife dan spelshow waarbij gefocust op allerlei verhaallijnenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Speltechnisch is EJVJL sowieso niet leuk om naar te kijken op 1 verdrinkingsmoment na
Volgens mij staat dat los van wat ik zegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Kim heeft ook haar eigen dinge, zoals sporten met Moraima. Dat is zo goed als elke morgen wel te zien en dat heeft helemaal niets met Jeff te maken
Zoek de meest bekeken momenten op en óf het heeft te maken met Jeff óf er is drama al dan niet ook weer met Jeffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Kim heeft ook haar eigen dinge, zoals sporten met Moraima. Dat is zo goed als elke morgen wel te zien en dat heeft helemaal niets met Jeff te maken
vertrek ruzie Kim Kquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
Zoek de meest bekeken momenten op en óf het heeft te maken met Jeff óf er is drama al dan niet ook weer met Jeff
Doelde op de momenten van KimDquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vertrek ruzie Kim K
vertrek ruzie Mexx en Matin
neuhquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je die hele conversatie ook lezen
Zolang ze hier maar niet komt buurten want zometeen word ik nog aangeklaagd ookquote:
laat haar alsjeblieft wel komenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze hier maar niet komt buurten want zometeen word ik nog aangeklaagd ook
Jaa Eunice weet er nu alles van doordat ze het boek heeft gelezen ....en bla bla bla blaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
Denken zij nu Matin te analyseren?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jaa Eunice weet er nu alles van doordat ze het boek heeft gelezen ....en bla bla bla bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette zit in de EHBO doos te zoeken .. geen idee waarom.
Zijn vaak momenten.. december en januari waren heel vaak KimW en Marciano en Wanda en Jasper in beeld. November waren het Jeff en KimD heel vaak.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Naar mijn mening zijn er wel wat hoofdrolspelers, die veel in beeld komen, zoals Babet en GJ. Esther en JW, Kim en Jeff, maar ook Jeff met de bro's (nu minder) Erik, met wie hij ook is/ praat.
Het heeft iets te maken met de 'babyfles' voor Wendy .. ik geloof dat ze een handschoen als speen willen gebruiken ... wel een dramaqueen die Babbel.quote:
aah voor de baby experiencequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met de 'babyfles' voor Wendy .. ik geloof dat ze een handschoen als speen willen gebruiken ... wel een dramaqueen die Babbel.
En wij van Martin..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin raakt geirriteerd door Tiano.
Je verveelt en ergert je daar zo snel dat het niet raar is dat er zoveel stelletjes ontstaan want er is geen doorkomen aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:24 schreef lojanda het volgende:
Eunice is nog steeds aan het zeveren over die kleuren
Hij is idd nu een heel stuk beter te pruimen.. heeft hem echt goed gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Marciano echt wel leuker sinds dat Kim weg of....
Die lach van die gast..
ik vind hem vooral leuk als hij Matin irriteert en Matin denkt Tiano te kunnen corrigerenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Marciano echt wel leuker sinds dat Kim weg is....
Die lach van die gast..
Ik kan echt niet naar dat zweef teven gedoe van haar luisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je verveelt en ergert je daar zo snel dat het niet raar is dat er zoveel stelletjes ontstaan want er is geen doorkomen aan
Ik denk wel dat ze haar mannetje staat en ze is eigenlijk ook wel goed met iedereen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens zou ik wel benieuwd zijn geweest hoe KimD zich staande zou hebben gehouden zonder dus die relatie met Jeff
Prima, Kim redt zich wel hoor...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens zou ik wel benieuwd zijn geweest hoe KimD zich staande zou hebben gehouden zonder dus die relatie met Jeff
primaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Maar vervolgens is een jaar wel heel erg lang en ze zegt zelf telkens dat ze per se een buddy nodig heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze haar mannetje staat en ze is eigenlijk ook wel goed met iedereen.
Kim vD is een kandidaat winnaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze haar mannetje staat en ze is eigenlijk ook wel goed met iedereen.
wat Matin bij Mexx deedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
Marciano probeert Martin wat op te voeden waardoor hij steeds wat geïrriteerder raakt
Durft Kenzi zomaar op K1 te liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Knapperd.
Kenzy : Je ruikt lekker.
das nie veelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn 2 kratten bier, 1 pak wit en 1 pak rood voor de vrijmibo.
Ze heeft Jeff al voor ze een relatie kreeg als buddy en dat ging toen ook al goed.. misschien zelfs nog beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar vervolgens is een jaar wel heel erg lang en ze zegt zelf telkens dat ze per se een buddy nodig heeft
Doe is ruig...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn 2 kratten bier, 1 pak wit en 1 pak rood voor de vrijmibo.
Ziet er zeker niet uit en de extensions zijn erg uitgezakt. Nu zijn het inmiddels ook geen goeie meer en heeft Wendy ze in elkaar gefrummeld zodat ze ze toch nog in kon.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:36 schreef Thorelf het volgende:
Zoe.. vergeet altijd dat de mensen ook de achterkant van haar hoofd/haar zien. dat ziet er niet uit met dat nep haar!
Ja en dat ging ook zo goed.. hopelijk loopt het uiteindelijk niet op een ruzie uit.. misschien moet er eerst wat drank inquote:
Doetie leuk. Heeft best een goede stem ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas
stream 2
Jeff die een song maakt
Hoor 'm liever dan Matin.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Doetie leuk. Heeft best een goede stem ook
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Doetie leuk. Heeft best een goede stem ook
Die man is echt niet goed hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
Erik vind zichzelf geel
en groen
hij vind zichzelf behoorlijk geweldig
Het heeft iets weg van roos maar dat zijn dus extensionsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:36 schreef Thorelf het volgende:
Zoe.. vergeet altijd dat de mensen ook de achterkant van haar hoofd/haar zien. dat ziet er niet uit met dat nep haar!
enorme hoofdluizenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van roos maar dat zijn dus extensions
Hij is regenboog zegt hij zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
ja mis ik nu net dit geweldige gesprek????
Erik is blauwer dan blauw (in mijn ogen uiteraard)
Maar zelf vindt hij iets anders?
Mirthe heeft een obsessie met haar buik/gewicht vanwege een ex-vriendjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Knapperd.
Kenzy : Je ruikt lekker.
die Erik is toch maar perfect he, wat een manquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is regenboog zegt hij zelf.
des te trotser is ze op haar eigen buik...als ze naar kenzi kijkt. eigen belangquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe heeft een obsessie met haar buik vanwege een ex-vriendje
Hoe apart is het dan eigenlijk dat ze uiteindelijk bij Kenzy in bed is belandt
Ik heb ook weinig herinneringen aan mijn kindertijd. Wat flarden en er komen dingen terug als ik foto's bekijk, maar verder niet veel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
ook zo typisch iets
Erik heeft weinig herinneringen aan zijn kindertijd
Hartstikke gay dusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is regenboog zegt hij zelf.
ik herken dat totaal nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig herinneringen aan mijn kindertijd. Wat flarden en er komen dingen terug als ik foto's bekijk, maar verder niet veel.
Ik heb het ook wel eens erover gehad met mijn zussen, of met vrienden. Middelbare schooltijd wel veel herinneringen, maar kleuter en basisschool niet veel.quote:
Ik denk dat het klaar is, want Eunice is inmiddels op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
is het klaar of komt Erik n0og trerug?
bummer.. heb de rest van t gesprek gemist..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaar is, want Eunice is inmiddels op de slaapkamer.
Heeft ook nog steeds zo'n 200 euri in z'n binnenzak zittenquote:
Wilde weer met gezicht naar de camera gaan zitten, maar Morrie zie: nee hierrrrrrrrquote:
dat klopt helemaal voor geen ene meterquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ook nog steeds zo'n 200 euri in z'n binnenzak zitten
En dat terwijl ze heeft aangegeven toen ze eentijdje geleden bij haar in bed had geslapen zei dat ze wel haar koppie mooi vond maar niet haar lichaam. Iemand vroeg toen of ze Kenzy leuker dan leuk vond en dat gaf ze toen als antwoord.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe heeft een obsessie met haar buik/gewicht vanwege een ex-vriendje
Hoe apart is het dan eigenlijk dat ze uiteindelijk bij Kenzy in bed is belandt![]()
WIJ WILLEN BIERquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop op een gele kaarten avondje ......![]()
dat is zo'n rare keuze geweest.... zo niet transparantquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ook nog steeds zo'n 200 euri in z'n binnenzak zitten
Ja vind het ook jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft echt een mooi lijf maar die benen helemaal onder de tattoo's is echt zonde
Hij wil/ mag van zichzelf niet meer drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:03 schreef lojanda het volgende:
Nou kom maar op met die drank.. en dan vooral voor Martin
Houdt hij nooit volquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil/ mag van zichzelf niet meer drinken
Ook helemaal geen termijn en nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is zo'n rare keuze geweest.... zo niet transparant
Over een uur is hij overstagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Loveable het volgende:
Martin gaat niet meer alcohol drinken toch, eens zien of dat ook lukt
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
Erik zegt dat er weinig lessen over zijn waar hij nog aan moet werken
Persoonlijke hygiëne bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Er blijven niet meer zo heel veel dingen over waar ik nog aan moet werken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Er blijven niet meer zo heel veel dingen over waar ik nog aan moet werken.
Ah ok, volgens mij is dat boek wel een goeie aanwinst geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de kleurenleer volgens dat boekje
Denk t ook wel, we gaan het zienquote:
Hygiëne misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
ik vind het verbazingwekkendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fantastisch toch?
ik vind het fascinerend...
Weke kleur zal Erik zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kleurtjes / persoonseigenschappen van Erik.
en dan ook in alles hè? Ballet, yoga, Spaans, en het kleurenboekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Eunice denkt ook meteen expert te zijn
wilde het net typen, Eunice is ook wel erg drammend/ arrogant hierinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Eunice denkt ook meteen expert te zijn
Ik wil het niet eens wetenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het verbazingwekkend
zo weinig zelfreflectie bezitten
is ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wilde het net typen, Eunice is ook wel erg drammend/ arrogant hierin
Maar tegelijkertijd ziet ze (m.i) wel goed dat Erik blauw is, ook al vindt hij zelf van niet
Eunice is ook een geweldige vrouw, die kan allesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en dan ook in alles hè? Ballet, yoga, Spaans, en het kleurenboek
Dat zou verstandig zijn want anders houdt hij het niet vol om niet te drinken.quote:
Zo zie je maar dat smaak kan verschillen en gelukkig ook maar want anders hebben we als wereldbevolking een probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft echt een mooi lijf maar die benen helemaal onder de tattoo's is echt zonde
Spaans geef ik haar...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en dan ook in alles hè? Ballet, yoga, Spaans, en het kleurenboek
Kan wel interessant zijn, over de kleuren enzquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin begint al te gapen en zegt tegen Tiano: moe maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Eunice vind het leuk om hem een beetje te plagen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ziet Erik ook wel als een studie-object
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Heeft lang genoeg geduurd, eerst de rest van de groep inpalmenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraag Sas om morgen even samen te gaan zitten
Erik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ziet Erik ook wel als een studie-object
ook... maar zij vindt hem interessant, al vanaf het begin maakt ze een studie van hem...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Eunice vind het leuk om hem een beetje te plagen denk ik.
kleurenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
Jammer.. of je moet naar het gezever van Eunice luisteren over haar kleuren of naar het gekwijl rappen van Martin luisteren
Of je doet iets andersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
Jammer.. of je moet naar het gezever van Eunice luisteren over haar kleuren of naar het gekwijl rappen van Martin luisteren
Waarom nu niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraag Sas om morgen even samen te gaan zitten
Nou ben wel blij dat Martin uit beeld isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
Camera werk is ook weer belabberd!
Dan zegt ze helemaal dat hij moet opzoutenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn na een drankje, dan is Sas op haar best
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:16 schreef Flow3r het volgende:
Licht is aan maar niemand thuis
[ afbeelding ]
9quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Erik noemt nog steeds dat hij prima bij Mirthe zou passen
Heeft nog een heleboel te leren dusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat alle mannen dat wel willenquote:
gelukkig is er geen goed of fout in de kleurenleer, en potje dekseltje etcquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat alle mannen dat wel willen
Je kunt ook 'te mager' zijn en dat was Mirthe dus je kan het ook als een compliment brengenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar is Mirthe ook aangekomen? Ze lijkt mij voller dan ze was?
Ik zeg het ook niet als kritiek ze heeft een goed figuurquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook te 'mager' zijn en dat was Mirthe dus je kan het ook als een compliment brengen
klopt ook wel een beetje beide nooit genoeg. en ikke ikkequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
en een mooie broekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet als kritiek ze heeft een goed figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik denk dat hij dan duidt op het type vrouw, niet zozeer mirthe persoonlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Martin die overdreven hard als Marciano probeert te lachen komt me best de strot uit.ook om niks heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo belachelijk achterlijk lachen
en maar aandacht trekkenThinking is difficult, that’s why most people judge
Mirthe lag toch boven Mexx. Ligt ze nu niet gewoon beneden.?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:44 schreef Thorelf het volgende:
arme JW....hij sinds Myrthe boven hem ligt..is zijn ruimte grotendeels ingepikt. hij zei ze heeft alles wat ik op de kast had staan op mijn bed gegooid en de hele kast boven op in beslag genomen!
wie is spion?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Matin zit door de loods te tetteren dat Ima en Rupie Spion weg willen
ik geloof er geen ruk van
Wie is Spion?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Vorige week vertelde ze dat ze 2 kilo was aangekomen, ze was er blij mee, vooral met haar billen zei ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar is Mirthe ook aangekomen? Ze lijkt mij voller dan ze was?
Nee, Wendy heeft een bed beneden nu. Mirthe wilde graag boven blijven liggen en ligt nu boven JW als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:27 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mirthe lag toch boven Mexx. Ligt ze nu niet gewoon beneden.?
Inderdaad ook niet veel, maar liever dat gezeur van JW dan die aanstellerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:27 schreef Loveable het volgende:
Streamwissel gedaan omdat ik Martin zijn stem even niet meer aan kan horen, maar JW aan het zeuren is ook niet
Wendyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, Wanda heeft een bed beneden nu. Mirthe wilde graag boven blijven liggen en ligt nu boven JW als ik het goed heb
Dus toch goed gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week vertelde ze dat ze 2 kilo was aangekomen, ze was er blij mee, vooral met haar billen zei ze.
wendyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, Wanda heeft een bed beneden nu. Mirthe wilde graag boven blijven liggen en ligt nu boven JW als ik het goed heb
En hij wil morgen een gesprek met haar om alles goed te slijmenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
dat gaat hem niet lukkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En hij wil morgen een gesprek met haar om alles goed te slijmen
Zijn er mensen van slaapkamer gewisseld vandaag?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee van slaapplaats toen Mexx weggingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er mensen van slaapkamer gewisseld vandaag?
Okay dan snap ik het niet want die liggen niet bij elkaar op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee van slaapplaats toen Mexx wegging
is spion bernquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Wanda was een typo. Moest Wendy zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het niet want die liggen niet bij elkaar op de slaapkamer.
Mexx lag op kamer 1, met Mirthe, Wendy en JW, dus het klopt welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het niet want die liggen niet bij elkaar op de slaapkamer.
Ah op die manierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanda was een typo. Moest Wendy zijn
Wendy ligt in Mexx' bed, Mirthe nu op de oude plek van Wendy, boven JW.
Hij heeft een keer aangegeven dat hij Sasha heel leuk vindt maar dat Bern in de weg staat en zei daarna dat hij Mirthe ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan duidt op het type vrouw, niet zozeer mirthe persoonlijk.
maar ook vaag, regelmatig in eigen wereldje, vreemde interesses (sterrenkijker willen) enz.
Als hij de vrouwen uit de loods bekijkt, zal hij het beste bij Mirthe kunnen passen.
Of dit reeel is is natuurlijk een andere zaak
rupie wil manager worden in maart , dus kan best zijn dat ze sas weg willen hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En hij wil morgen een gesprek met haar om alles goed te slijmen
Heb het al aangepast, was idd foutjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
haakneus is altijd irritant met of zonder alcoholquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
ik ben bang dat Matin zonder alcohol nog irritanter is dan met
Zelden een heel overzicht, altijd van die close-upsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
En weer gelul streams, is belangrijker dan sfeerbeelden voor die oelewappers van K5
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ruppie legt tarot voor Martinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Geen idee wat er is veranderd of gaat veranderen
maar ik vind Martin opvallend veel on stream
Precies, dus ga nu kijken naar de finale van De Slimste Mens, heb het gevoel dat ik weer ga winnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelden een heel overzicht, altijd van die close-ups
hoop dan op slechte kaarten voor martinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ruppie legt tarot voor Martin
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:40 schreef lojanda het volgende:
Die schoenen van Eunice.. hoe kan iemand die mooi vinden
Nouja zegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dan op slechte kaarten voor martin
Spa rood ah eerst aan de cola toen die op de bank zat met Martinquote:
Echt waar ?? Ik vind ze verschrikkelijkquote:
Rode wijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Spa rood ah eerst aan de cola toen die op de bank zat met Martin
Ik heb een verzameling blokhakken , ik houwdurvanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar ?? Ik vind ze verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |