Denk dat alle mannen dat wel willenquote:
gelukkig is er geen goed of fout in de kleurenleer, en potje dekseltje etcquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat alle mannen dat wel willen
Je kunt ook 'te mager' zijn en dat was Mirthe dus je kan het ook als een compliment brengenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar is Mirthe ook aangekomen? Ze lijkt mij voller dan ze was?
Ik zeg het ook niet als kritiek ze heeft een goed figuurquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook te 'mager' zijn en dat was Mirthe dus je kan het ook als een compliment brengen
klopt ook wel een beetje beide nooit genoeg. en ikke ikkequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Erik noemt nog steeds dat hij prima bij Mirthe zou passen
en een mooie broekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet als kritiek ze heeft een goed figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik denk dat hij dan duidt op het type vrouw, niet zozeer mirthe persoonlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Erik noemt nog steeds dat hij prima bij Mirthe zou passen
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Martin die overdreven hard als Marciano probeert te lachen komt me best de strot uit.ook om niks heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo belachelijk achterlijk lachen
en maar aandacht trekkenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Mirthe lag toch boven Mexx. Ligt ze nu niet gewoon beneden.?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:44 schreef Thorelf het volgende:
arme JW....hij sinds Myrthe boven hem ligt..is zijn ruimte grotendeels ingepikt. hij zei ze heeft alles wat ik op de kast had staan op mijn bed gegooid en de hele kast boven op in beslag genomen!
wie is spion?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Matin zit door de loods te tetteren dat Ima en Rupie Spion weg willen
ik geloof er geen ruk van
Wie is Spion?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Matin zit door de loods te tetteren dat Ima en Rupie Spion weg willen
ik geloof er geen ruk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |