Ook helemaal geen termijn en nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is zo'n rare keuze geweest.... zo niet transparant
Over een uur is hij overstagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Loveable het volgende:
Martin gaat niet meer alcohol drinken toch, eens zien of dat ook lukt
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
Erik zegt dat er weinig lessen over zijn waar hij nog aan moet werken
Persoonlijke hygiëne bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Er blijven niet meer zo heel veel dingen over waar ik nog aan moet werken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Er blijven niet meer zo heel veel dingen over waar ik nog aan moet werken.
Ah ok, volgens mij is dat boek wel een goeie aanwinst geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de kleurenleer volgens dat boekje
Hygiëne misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
ik vind het verbazingwekkendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fantastisch toch?
ik vind het fascinerend...
Weke kleur zal Erik zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kleurtjes / persoonseigenschappen van Erik.
en dan ook in alles hè? Ballet, yoga, Spaans, en het kleurenboekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Eunice denkt ook meteen expert te zijn
wilde het net typen, Eunice is ook wel erg drammend/ arrogant hierinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Eunice denkt ook meteen expert te zijn
Ik wil het niet eens wetenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het verbazingwekkend
zo weinig zelfreflectie bezitten
is ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wilde het net typen, Eunice is ook wel erg drammend/ arrogant hierin
Maar tegelijkertijd ziet ze (m.i) wel goed dat Erik blauw is, ook al vindt hij zelf van niet
Eunice is ook een geweldige vrouw, die kan allesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en dan ook in alles hè? Ballet, yoga, Spaans, en het kleurenboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |