Mirthe heeft een obsessie met haar buik/gewicht vanwege een ex-vriendjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Knapperd.
Kenzy : Je ruikt lekker.
die Erik is toch maar perfect he, wat een manquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is regenboog zegt hij zelf.
des te trotser is ze op haar eigen buik...als ze naar kenzi kijkt. eigen belangquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe heeft een obsessie met haar buik vanwege een ex-vriendje
Hoe apart is het dan eigenlijk dat ze uiteindelijk bij Kenzy in bed is belandt
Ik heb ook weinig herinneringen aan mijn kindertijd. Wat flarden en er komen dingen terug als ik foto's bekijk, maar verder niet veel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
ook zo typisch iets
Erik heeft weinig herinneringen aan zijn kindertijd
Hartstikke gay dusquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is regenboog zegt hij zelf.
ik herken dat totaal nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig herinneringen aan mijn kindertijd. Wat flarden en er komen dingen terug als ik foto's bekijk, maar verder niet veel.
Ik heb het ook wel eens erover gehad met mijn zussen, of met vrienden. Middelbare schooltijd wel veel herinneringen, maar kleuter en basisschool niet veel.quote:
Ik denk dat het klaar is, want Eunice is inmiddels op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
is het klaar of komt Erik n0og trerug?
bummer.. heb de rest van t gesprek gemist..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaar is, want Eunice is inmiddels op de slaapkamer.
Heeft ook nog steeds zo'n 200 euri in z'n binnenzak zittenquote:
Wilde weer met gezicht naar de camera gaan zitten, maar Morrie zie: nee hierrrrrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |