Vorige week vertelde ze dat ze 2 kilo was aangekomen, ze was er blij mee, vooral met haar billen zei ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar is Mirthe ook aangekomen? Ze lijkt mij voller dan ze was?
Nee, Wendy heeft een bed beneden nu. Mirthe wilde graag boven blijven liggen en ligt nu boven JW als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:27 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mirthe lag toch boven Mexx. Ligt ze nu niet gewoon beneden.?
Inderdaad ook niet veel, maar liever dat gezeur van JW dan die aanstellerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:27 schreef Loveable het volgende:
Streamwissel gedaan omdat ik Martin zijn stem even niet meer aan kan horen, maar JW aan het zeuren is ook niet
Wendyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, Wanda heeft een bed beneden nu. Mirthe wilde graag boven blijven liggen en ligt nu boven JW als ik het goed heb
Dus toch goed gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week vertelde ze dat ze 2 kilo was aangekomen, ze was er blij mee, vooral met haar billen zei ze.
wendyquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, Wanda heeft een bed beneden nu. Mirthe wilde graag boven blijven liggen en ligt nu boven JW als ik het goed heb
En hij wil morgen een gesprek met haar om alles goed te slijmenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Matin zit door de loods te tetteren dat Ima en Rupie Spion weg willen
ik geloof er geen ruk van
dat gaat hem niet lukkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En hij wil morgen een gesprek met haar om alles goed te slijmen
Zijn er mensen van slaapkamer gewisseld vandaag?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee van slaapplaats toen Mexx weggingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er mensen van slaapkamer gewisseld vandaag?
Okay dan snap ik het niet want die liggen niet bij elkaar op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee van slaapplaats toen Mexx wegging
is spion bernquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Matin zit door de loods te tetteren dat Ima en Rupie Spion weg willen
ik geloof er geen ruk van
Wanda was een typo. Moest Wendy zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het niet want die liggen niet bij elkaar op de slaapkamer.
Mexx lag op kamer 1, met Mirthe, Wendy en JW, dus het klopt welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het niet want die liggen niet bij elkaar op de slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |