Zo zie je maar dat smaak kan verschillen en gelukkig ook maar want anders hebben we als wereldbevolking een probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft echt een mooi lijf maar die benen helemaal onder de tattoo's is echt zonde
Spaans geef ik haar...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en dan ook in alles hè? Ballet, yoga, Spaans, en het kleurenboek
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin begint al te gapen en zegt tegen Tiano: moe maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Eunice vind het leuk om hem een beetje te plagen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ziet Erik ook wel als een studie-object
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Heeft lang genoeg geduurd, eerst de rest van de groep inpalmenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraag Sas om morgen even samen te gaan zitten
Erik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ziet Erik ook wel als een studie-object
ook... maar zij vindt hem interessant, al vanaf het begin maakt ze een studie van hem...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Eunice vind het leuk om hem een beetje te plagen denk ik.
kleurenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
Jammer.. of je moet naar het gezever van Eunice luisteren over haar kleuren of naar het gekwijl rappen van Martin luisteren
Of je doet iets andersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
Jammer.. of je moet naar het gezever van Eunice luisteren over haar kleuren of naar het gekwijl rappen van Martin luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |