Ah op die manierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanda was een typo. Moest Wendy zijn
Wendy ligt in Mexx' bed, Mirthe nu op de oude plek van Wendy, boven JW.
Hij heeft een keer aangegeven dat hij Sasha heel leuk vindt maar dat Bern in de weg staat en zei daarna dat hij Mirthe ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan duidt op het type vrouw, niet zozeer mirthe persoonlijk.
maar ook vaag, regelmatig in eigen wereldje, vreemde interesses (sterrenkijker willen) enz.
Als hij de vrouwen uit de loods bekijkt, zal hij het beste bij Mirthe kunnen passen.
Of dit reeel is is natuurlijk een andere zaak
rupie wil manager worden in maart , dus kan best zijn dat ze sas weg willen hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En hij wil morgen een gesprek met haar om alles goed te slijmen
Heb het al aangepast, was idd foutjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
haakneus is altijd irritant met of zonder alcoholquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
ik ben bang dat Matin zonder alcohol nog irritanter is dan met
Zelden een heel overzicht, altijd van die close-upsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
En weer gelul streams, is belangrijker dan sfeerbeelden voor die oelewappers van K5
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ruppie legt tarot voor Martinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Geen idee wat er is veranderd of gaat veranderen
maar ik vind Martin opvallend veel on stream
Precies, dus ga nu kijken naar de finale van De Slimste Mens, heb het gevoel dat ik weer ga winnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelden een heel overzicht, altijd van die close-ups
hoop dan op slechte kaarten voor martinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ruppie legt tarot voor Martin
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:40 schreef lojanda het volgende:
Die schoenen van Eunice.. hoe kan iemand die mooi vinden
Nouja zegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dan op slechte kaarten voor martin
Spa rood ah eerst aan de cola toen die op de bank zat met Martinquote:
Echt waar ?? Ik vind ze verschrikkelijkquote:
Rode wijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Spa rood ah eerst aan de cola toen die op de bank zat met Martin
Ik heb een verzameling blokhakken , ik houwdurvanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar ?? Ik vind ze verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |