KimD komt juist zo vaak in beeld vanwege haar relatie met publiekstrekker Jeffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het lijkt vaak de Jeff en Kim show, met de rest als figuranten.
Ook in de uitzendingen is het veel J&K met een paar min.de rest. Ook worden volgens mij om die reden ook leuke dingen weggeknipt. Kijk maar die laatste bokswedstrijd, waar Bern en Ima tegen elkaar moesten. Beide maakten het leuk door er vol in te gaan, maar is helemaal niets van op tv geweest.
Ben ik het niet mee eens. Kim heeft ook haar eigen dinge, zoals sporten met Moraima. Dat is zo goed als elke morgen wel te zien en dat heeft helemaal niets met Jeff te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD komt juist zo vaak in beeld vanwege haar relatie met publiekstrekker Jeff
Zou dat niet het geval zijn geweest dan zou zij ook maar grotendeels een figurant zijn
Helemaal mee eens en eigenlijk is het gewoon meer reallife dan spelshow waarbij gefocust op allerlei verhaallijnenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Speltechnisch is EJVJL sowieso niet leuk om naar te kijken op 1 verdrinkingsmoment na
Volgens mij staat dat los van wat ik zegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Kim heeft ook haar eigen dinge, zoals sporten met Moraima. Dat is zo goed als elke morgen wel te zien en dat heeft helemaal niets met Jeff te maken
Zoek de meest bekeken momenten op en óf het heeft te maken met Jeff óf er is drama al dan niet ook weer met Jeffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Kim heeft ook haar eigen dinge, zoals sporten met Moraima. Dat is zo goed als elke morgen wel te zien en dat heeft helemaal niets met Jeff te maken
vertrek ruzie Kim Kquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
Zoek de meest bekeken momenten op en óf het heeft te maken met Jeff óf er is drama al dan niet ook weer met Jeff
Doelde op de momenten van KimDquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vertrek ruzie Kim K
vertrek ruzie Mexx en Matin
neuhquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je die hele conversatie ook lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |