Hij mag vast met de bro’s meesportenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk. Wat moet je daar de hele dag doen
Of ze nu in bed liggen of zitten te kaarten
Er moet gewoon veel meer actie komen.
Jaquote:
En vroeg uit je bedquote:
Bijna iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hoeveel
Mensen letten er op het aantal cossen?
Voor een gymdocent sport hij niet veelquote:
iedere dag sport bernquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een gymdocent sport hij niet veel
Mijn gymdocent vroeger deed ook nooit mee, kennelijk is dat de standaardquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een gymdocent sport hij niet veel
Erik denk ik die zat op de bankquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd wie tiano aan het doodschieten was vanachter het raam ?
tiano bitst liever een peukkie her en derquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano gaat alleen bij Zalando spul halen.
Geen shag tiano ?
Tiano denkt niet dat hij er nog heel lang zit
Wanda ook niet
Huh!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:10 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Ice was zijn afscheidsspeeds aan het voorbereiden hopen dat die gauw werkelijkheid wordt
ja hij ging op het podium staan en zei er is een tijd van komen en van gaan. Veel vriendschappen opgebouwd en hoop jullie buiten te zienquote:
Stream 2?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja hij ging op het podium staan en zei er is een tijd van komen en van gaan. Veel vriendschappen opgebouwd en hoop jullie buiten te zien
was een grapjequote:
In elk geintje zit een seintjequote:
Ik vind hem lijken op de actrice Kristen Stewart en dan de mannelijke versiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
jappie heeft soms wat weg van dr. house (hugh lauri) vind ik
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje
Bij de laatste 10quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.
Nou als je zo rijk kunt wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Eten en kaarten
Wat is er toch mis met die mensen
* greysbones gaat de kaarten pakkenquote:
Hopelijk niet in die volgordequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.
Ze is ongeveer een maand aan de medicatie ervoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Die pukkels van Kim vD, daar gaat het een half jaar later niet goed mee.
Ze zitten tegenover elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
zijn sasha en bern al in speaking terms ,
nee maar is nog niet zolang bezig met de kuur, ik zeg eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Die pukkels van Kim vD, daar gaat het een half jaar later niet goed mee.
Geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja zie ik maar vroeg me af of ze praten met elkaar
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar is nog niet zolang bezig met de kuur, ik zeg eigen schuld dikke bult
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.
Nee niet illegaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te worden
Zou kunnen maar dan nog vind ik het naar voor haar..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te worden
Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
Op vrijdag 10 februari 2023 09:46 schreef cinsan het volgende:Daar heb je geen voorschrift voor nodigquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet illegaal
Je kunt ze nog steeds krijgen
[/quot met of zonder voorschrift
De zogeheten Melanine-injecties worden door geen enkele instantie veilig bevonden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.
Ik begrijp het dat het niet verstandig is om zoiets te doen maar dan nog vind ik het erg voor haar.. ik heb dan niet zoiets van eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:47 schreef Harry het volgende:
[..]
De zogeheten Melanine-injecties worden door geen enkele instantie veilig bevonden.
De injecties kunnen gevaarlijke veranderingen van de huid veroorzaken, vergelijkbaar met huidveranderingen die tot kanker kunnen leiden.
Nee door de bro’s vooralquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef schizolientje het volgende:
is Martin weer helemaal opgenomen en vergeven in de groep?
huuuuuuuuuuu heeft hij dat gezegd over mexxquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
Martin weer neplachen![]()
Mexx is verleden tijd
equote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuu heeft hij dat gezegd over mexx
bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef lojanda het volgende:
Da
[..]
Dat mag ook natuurlijk en ik bedoel het ook niet persoonlijk naar jou toe![]()
De sporters zitten te keuvelen over eten..
Tuurlijk alles weer vergeten zoals het elke keer gaat. Dit zal dan ook niet de laatste keer zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef schizolientje het volgende:
is Martin weer helemaal opgenomen en vergeven in de groep?
marin in nu 1 maal grote nepakteurquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ne
[..]
e
Dat is mijn conclusie
De tranen waren er 2 dagen
Daarna was zijn act op
Je ziet ook steeds vaker dat hij het juiste shot zoekt voordat hij een bommetje gooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:00 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt, dat ze klagen over een mixer van 30 euro terwijl een biljartbal 800 euro kost.
Kijkt vervolgens de Loods rond om te kijken of hij scoort. Hij praat de laatste tijd luider, om zijn punt bij iedereen duidelijk te krijgen.
Zo nep en overdrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
Martin weer neplachen![]()
Mexx is verleden tijd
Ik zag hem eergisteren haar foto kussen nadat hij in de camera keek..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ne
[..]
e
Dat is mijn conclusie
Daarna was zijn act op
hij slaapt nog wel met haar stinkkledingstuk zag ik vanochtend, of het is een stinkknuffeltje die hij al had. anyway het is een vreselijk slechte acteur in dit toneelstukjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ne
[..]
e
Dat is mijn conclusie
Daarna was zijn act op
Er hebben er daar meerderen stinkdoekjes en knuffeltjes van vroeger zag ik.. Marciano heeft ook al zo’n stinkknuffeltje van Kim gekregen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij slaapt nog wel met haar stinkkledingstuk zag ik vanochtend, of het is een stinkknuffeltje die hij al had. anyway het is een vreselijk slechte acteur in dit toneelstukje
En dan zeggen ze dat Kenzi te weinig beweegtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Als je Kenzy ziet lopen dan beweegt alles mee
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Kenzi te weinig beweegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja die, walgelijk. deze valt daarbij inderdaad in het niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft een veel slechtere vergelijking ....dit valt dan nog mee.
Dat jij de moeite neemt, om deze bullshit allemaal te noteren. Respectquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Over de stemafspraken, politiek en chips
Erik: "Allebei die keren zouden ze nooit op die persoon gestemd hebben. Mensen die daarin trappen zijn gewoon idioten"
GJ: "Maar wij doen dan politiek in Nederland, daar stemmen wij wel op mensen waarvan we denken 'dat is een goed persoon' "
Erik: "Ik stem echt heel bewust op een bepaald persoon. En als het goed is doet iedereen dat"
GJ: "Nee dat zijn de 10 milj.."
Janet: "Nee daar ben ik ook van overtuigd"
GJ: "Je wordt gewoon voorgelogen door deze politiek"
GJ: "Dat is gewoon een feit" - Zoe zingt daar "I'm a barbiegirl" doorheen
GJ: "Dat is niet dat ik dat nu verzin, dat zijn gewoon feiten"
Erik: "Maar het is toch je burgerplicht om daar doorheen te prikken?"
GJ: "Ja maar Erik, als jij 10x per dag op TV hoort dat blauwe de mooiste kleur is, dan ga je geloven dat blauwe de mooiste kleur is. De kracht van reclame is herhaling."
GJ: "Ik denk dat 80% daarvoor gevoelig is. Het is net hoe je er mee omgaat"
Erik: "Ik kan niet 100% zeggen dat ik er niet gevoelig voor ben, maar ik doe er alles aan om er niet gevoelig voor te zijn."
GJ: "Dat snap ik. Ik zoek zelf namelijk ook een hele hoop uit voordat ik dingen beslis en niet omdat mijn ouders zeggen 'wij laten ons niet vaccineren dus dan laat ik me ook niet vaccineren.' "
GJ: Als ik reclame voor chips langs zie komen dan werkt mijn brein zo dat ik daar uiteindelijk wel nieuwsgierig naar word om die chips te proberen."
Erik: "Maar als die chips duurder is dan koop ik toch de goedkopere"
GJ: "En dit vind ik nou politiek gelul, sorry, maar dat geloof ik niet."
Erik: "Nou dan geloof je het niet, jij gelooft heel veel dingen niet die toch zo zijn. Ik hoor jou heel vaak zeggen dat geloof ik niet, maar elke keer als jij dat zegt geloof ik jou niet."
Janet: "Jij bent toch ook ooit Snickers gaan kopen?"
GJ: "JA! Snickers, is tegen de trek!"
Erik: "Ja maar als kan kiezen tussen 2 dingen die ik nog niet ken, kies ik gewoon het goedkoopste"
Streamwissel..
Goeie genade wat een gesprek
Als bullshit hilarisch wordt, deel ik het met liefdequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jij de moeite neemt, om deze bullshit allemaal te noteren. Respect
Dat is een heel ander gesprek als eerder gesuggereerdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Allebei die keren zouden ze nooit op die persoon gestemd hebben. Mensen die daarin trappen zijn gewoon idioten"
GJ: "Maar wij doen dan politiek in Nederland, daar stemmen wij wel op mensen waarvan we denken 'dat is een goed persoon' "
Erik: "Ik stem echt heel bewust op een bepaald persoon. En als het goed is doet iedereen dat"
GJ: "Ja maar Erik, als jij 10x per dag op TV hoort dat blauwe de mooiste kleur is, dan ga je geloven dat blauwe de mooiste kleur is. De kracht van reclame is herhaling."
Erik: "Ik kan niet 100% zeggen dat ik er niet gevoelig voor ben, maar ik doe er alles aan om er niet gevoelig voor te zijn."
GJ: "Dat snap ik. Ik zoek zelf namelijk ook een hele hoop uit voordat ik dingen beslis en niet omdat mijn ouders zeggen 'wij laten ons niet vaccineren dus dan laat ik me ook niet vaccineren.' "
GJ: Als ik reclame voor chips langs zie komen dan werkt mijn brein zo dat ik daar uiteindelijk wel nieuwsgierig naar word om die chips te proberen."
Erik: "Nou dan geloof je het niet, jij gelooft heel veel dingen niet die toch zo zijn. Ik hoor jou heel vaak zeggen dat geloof ik niet, maar elke keer als jij dat zegt geloof ik jou niet."
Erik: "Ja maar als kan kiezen tussen 2 dingen die ik nog niet ken, kies ik gewoon het goedkoopste"
Streamwissel..
GJquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Streamwissel..
Vond Erik ook wel sterk, die liet zich er niet door van de wijs brengen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
GJ![]()
Zo overtuigd zijn van je eigen idiote gedachten is ergens ook wel mooi.
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geloof niet, dat Esther zich zo beroerd voelt.
Ik ben benieuwd, dat wanneer Wanda het proggie zou verlaten, waar Jappie dan naar toe zou trekken. Ik vind Jappie persoonlijk niets toevoegen aan het programma.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie zit nu al op z'n hurken naast Wanda die de wasmachine aan het inladen is. Die 2 zijn inmiddels echt vergroeid met elkaar.
doet ze het zichzelf toch aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Maar wel dat het puur stress is
Misschien helpt ie haar koffer inpakken?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:52 schreef cinsan het volgende:
zou esther hopen op een move van hare vent op valentijn
Je kunt idd goed misselijk zijn van stress.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Maar wel dat het puur stress is
Helemaal eens, is een plant om even in BB22 termen te blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, dat wanneer Wanda het proggie zou verlaten, waar Jappie dan naar toe zou trekken. Ik vind Jappie persoonlijk niets toevoegen aan het programma.
hahaha als dat eens zou uitkomenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien helpt ie haar koffer inpakken?
Er zijn maar 2 dingen in het leven die geen keuze zijnquote:
ik geloof het ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook bij Esther. Slechte B actricequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet hoor
ernstig gevalletje aanstelleritus
alles voor de aandacht van haar "man" en vooral zielig gevonden worden door de rest, zodat je geen opdracht hoeft te doen.
het is een doortrapt persoon, weet donders goed waar ze mee bezig is
Dat gesprekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Hoe moet ik nou weten dat zo'n beestje 600 meter zwemt, en wat was dat met die olifant!?
JW: "Dat die niet springt"
Erik: "Ja maar een naaktslak springt ook niet!"
JW: "Jawel"
Erik: "Ik heb nog nooit een naaktslak zie.."
JW: "Ikke wel.... regelmatig!"
Allebei lachen
Betaal me ook scheel aan belasting. Hoef ik die niet meer te betalen begrijp ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 dingen in het leven die geen keuze zijn
Geboren worden en doodgaan
Dat is de keus die je kunt maken jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Betaal me ook scheel aan belasting. Hoef ik die niet meer te betalen begrijp ik
Huh?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. 600 euro aan huishoudelijke spullen en 2 broodroosters binnengekomen. Gaat zo van de prijzenpot af.
Dat is doodgaan soms ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de keus die je kunt maken ja
deze welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Die gingen toch niet door
En het toiletpapierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Broodroosters zijn er ook.
Wie was er manager ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Kenzy, je moet een kluisje in kantoor maken.
Jasper : Waarom dan?
Wanda : Omdat ik 0,0 mensen hier vertrouw met die spullen.
Geen idee hoe het zitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Die gingen toch niet door
laten we het gj vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima heeft een hoestdrankje gekregen van Kenzy
22 pakken dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda heeft Erik geregeld om een locker op kantoor te zetten.
Ho hoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kluisje in een hok dat al op slot zit.
dit zat toch ook tussen de stellingen? omdat k5 niet meer betaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima heeft een hoestdrankje gekregen van Kenzy
Ik denk het wel, het is ook net binnen gekomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:04 schreef Charmian het volgende:
di
[..]
dit zat toch ook tussen de stellingen? omdat k5 niet meer betaald
Slot bestellenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ho ho
De lockers kunnen niet op slot
Dat kan toch van te voren afgesproken zijn? Dat wanda bij bepaalde zaken zou helpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda staat er weer bij om Kenzy te vertellen wat ze moet doen.
Of niet ... de observatie is dat Wanda Kenzy vertelt wat ze moet doen... iedereen mag z'n eigen interpretatie daarop doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan toch van te voren afgesproken zijn? Dat wanda bij bepaalde zaken zou helpen?
ook de andere managers hadden hun "personeel"
Ze helpt haar mee. Zoals de bro's elkaar ook hielpen. Ben allang blij, dat we die vermoeidende kantoorstreams veel minder zien deze maand.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda staat er weer bij om Kenzy te vertellen wat ze moet doen.
Zalando incomingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze helpt haar mee. Zoals de bro's elkaar ook hielpen. Ben allang blij, dat we die vermoeidende kantoorstreams veel minder zien deze maand.
Dat mag je zelf invullenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijgen we dan vermoeiende streams?
Uren kleren uitzoeken .. gras zien groeien is boeiender.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijgen we dan vermoeiende streams?
Kunstgras in dit gevalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uren kleren uitzoeken .. gras zien groeien is boeiender.
Dus als er een bestelling binnenkomt van Zalando, dan krijgen we vermoeiende streams. Mmm okayquote:
moira hoest toch ook overdag?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
Kotex en naterman zegt Esther
Ik hoop dat ze minder gaat hoesten
Esther ligt niet eens bij mori op de kamer
Ah, die lieve vrouw bedoelt dat goedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
Chappoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als er een bestelling binnenkomt van Zalando, dan krijgen we vermoeiende streams. Mmm okay
Je hoeft dan niet te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uren kleren uitzoeken .. gras zien groeien is boeiender.
Chappo?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chappo
Ze moeten eerst bestellen
Allemaal
1 voor 1
Er gaat een proces aan het binnenkomen voorafquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als er een bestelling binnenkomt van Zalando, dan krijgen we vermoeiende streams. Mmm okay
bah nare uitspraak van die misselijke zuurpruimquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft dan niet te kijken natuurlijk
Die hoop had ik de eerste keer ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hoop dat ze het gewoon niet laten zien
Tja bij nader inzien....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hoop had ik de eerste keer ook
Maar diende als prima SL
Nou jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja bij nader inzien....
Wel een sponsor natuurlijk en die wil ook airtime.
Zodat wij dat steeds weer zien en dan werkt ons brein zo dat wij dat ook wel willen proberen (net van GJ geleerd)
Uiteraard, zo werkt reclamequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Hij heeft natuurlijk wel deels gelijk
De kracht van herhaling is groot
Het is ook niet voor niks dat hier op fok Zalando een link heeft
Gooien ze nog steeds smerige theedoeken even snel in dat ding om te drogen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
De geurbuiltjes hadden drogerdoekjes moeten zijn
Want de droger stinkt zo ontzettend
Dan gaat er echt iets niet goed als je droger stinkt
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gooien ze nog steeds smerige theedoeken even snel in dat ding om te drogen?
En heeft Isaac inmiddels door dat het de droger is en niet de wasmachine
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik ruimt kerstspullen op op het zoldertje voor volgend jaar
oh en ook voorraad glazen weet mexx ook wel raad meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Het begint een beetje te landen ... en met het vooruitzicht dat het hierna als ik eruit ben alleen maar mooier kan worden.
Moet ie wel even een voorraadje zenders aanschaffen voor Mexx om mee te gooien.
Gewoon 1 september winnaar er uit, nieuwe ploeg er in. Wisseling van de wacht, daar kun je dus wel een leuke show om heen bouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet ook, anders vallen wij in een veel te groot gat.
Mexx heeft buiten de loods nooit uitbarstingen heb ik net gelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Het begint een beetje te landen ... en met het vooruitzicht dat het hierna als ik eruit ben alleen maar mooier kan worden.
Moet ie wel even een voorraadje zenders aanschaffen voor Mexx om mee te gooien.
doe maar 2 of 4quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef greysbones het volgende:
Zou Eva nog een gele kaart kunnen pakken
Daar is t haar om te doen. Gewoon een paar dagen zeggen dat je misselijk bent en alleen maar beetje bouillon drinken en zeggen dat je duizelig bent , dan heeft ze alle aandacht van JW . Alleen jammer dat JW erin traptquote:
Het verschil in deze is dat wij er vrijwillig zitten en die dieren nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima zegt dat ze zich net een hamstertje in een kooi voelt, met zo'n rad.
KimD : Ik voel me net een olifant. We hebben een binnenplaats en een buitenplaats, maar we kunnen niet voorbij de hekken. Net als in de dierentuin. Als Jeff en ik thuis zijn gaan we meteen naar de dierentuin. Snappen helemaal hoe die dieren zich voelen. En iedereen kan kijken.
Beetje stom zitten zingen daarbuitenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:57 schreef Charmian het volgende:
zo stom he, ik hoor liever het gepiep van de stofzuiger dan martin die 'zingt'
Dan weten ze niet of hij nu de presentator is of 1 van de deelnemersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:02 schreef pingu66 het volgende:
Mattin denkt nog steeds datie kan zingen maar kan ook totaal geen toonhouden.
Hij wil iets met tv doen nou ischien is knoop in je zakdoek wat voor hem.
Als hij klaar is met zingenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:04 schreef espri het volgende:
We wachten op het traantje in z’n linker ooghoek.
Ja Ruper.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Gooit iemand nou een denkbeeldig muntje naar hem toe?
Erikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:19 schreef pingu66 het volgende:
Babbel :ik heb echt helemaal geen last van Jeff.
Huh dat ging toch over Erik en niet Jeffrey?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:18 schreef pingu66 het volgende:
Dat Kim klaagt over Jeff tegen Babb verteld ze vast door aan Jan en alleman, dat is Babbel
gbr...erik heeft het bijltje erbij neergegooidquote:
Nee in het begin over Jeffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:25 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Huh dat ging toch over Erik en niet Jeffrey?
Meer hoofd achterbaks.quote:
Oh dan viel ik er net te laat in. Ik hoorde haar over Erik.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
Babbel :ik heb echt helemaal geen last van Jeff.
[..]
Nee in het begin over Jeff
Dacht dat ze die punaice niet meer gingen doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, ze hebben onder het stof wat spulletjes teruggevonden, en zijn er weer mee bezig.
Volgens mij nu kijken wat ze gaan uitkiezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze die punaice niet meer gingen doen?
Is dit weer oefenen met daten?quote:
Dat dan wel weer denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:48 schreef espri het volgende:
[..]
Het zou me staand niet eens lukken.
dus datquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:48 schreef espri het volgende:
[..]
Het zou me staand niet eens lukken.
Ze zei ook dat ze sinds 5 dagen niet misselijk was.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:52 schreef pingu66 het volgende:
Esther komt de keuken binnen waat isaac Jeff en Kim met de lunch bezig zijn
Mompelt ik gaa kippen bouillon maken en ik voel me eige niet lekker...
Niemand reageert.
Om zijn shirt schoon te houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:55 schreef espri het volgende:
Zou Isaac wel weten waar een bbqschort voor bedoelt is?
Eigenijk zou hij moeten oefenen met een blinddoek, je bent snel geneigd je ogen iets te openen als je gaat wankelen... beetje smokkelen dus....quote:
Zijn daar beelden van ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Het lijkt of Esther het voor elkaar heeft, ze zit bijna in JW
... handje in handje lopen lees ik net...hmmm
Ik denk dat hun gek worden van dat gezeik van Esther.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:52 schreef pingu66 het volgende:
Esther komt de keuken binnen waat isaac Jeff en Kim met de lunch bezig zijn
Mompelt ik gaa kippen bouillon maken en ik voel me eige niet lekker...
Niemand reageert.
Wanda lekker aan het cossenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:21 schreef espri het volgende:
Wanda zit weer met aanhangsel boven commentaar te leveren.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:23 schreef espri het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze ons eens zou mogen lezen.
Wie niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat hun gek worden van dat gezeik van Esther.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als ze mijn posts mag lezen zeker
Ik zou er agressief van worden....denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:13 schreef espri het volgende:
Ik zou me zo kapot ergeren als iemand zoals Esther zo in m’n aura zou zitten zeg.
Sas zei het net tegen hem.quote:
Ja zie je, ik zag dat bij Erik ook een keertje.... oefenen moet je gewoon met blinddoek doen...quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze wel de vrijdagmiddag borrel... want geld enzo...
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Agenda gechecked![]()
Vrijdag 10 februari: Vrijmibo
Wie gaat er vandaag flippen?quote:
Kim blijft het grootste risico.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |