Ik begrijp het dat het niet verstandig is om zoiets te doen maar dan nog vind ik het erg voor haar.. ik heb dan niet zoiets van eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:47 schreef Harry het volgende:
[..]
De zogeheten Melanine-injecties worden door geen enkele instantie veilig bevonden.
De injecties kunnen gevaarlijke veranderingen van de huid veroorzaken, vergelijkbaar met huidveranderingen die tot kanker kunnen leiden.
Nee door de bro’s vooralquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef schizolientje het volgende:
is Martin weer helemaal opgenomen en vergeven in de groep?
huuuuuuuuuuu heeft hij dat gezegd over mexxquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
Martin weer neplachen![]()
Mexx is verleden tijd
equote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuu heeft hij dat gezegd over mexx
bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:03 schreef lojanda het volgende:
Da
[..]
Dat mag ook natuurlijk en ik bedoel het ook niet persoonlijk naar jou toe![]()
De sporters zitten te keuvelen over eten..
Tuurlijk alles weer vergeten zoals het elke keer gaat. Dit zal dan ook niet de laatste keer zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef schizolientje het volgende:
is Martin weer helemaal opgenomen en vergeven in de groep?
marin in nu 1 maal grote nepakteurquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ne
[..]
e
Dat is mijn conclusie
De tranen waren er 2 dagen
Daarna was zijn act op
Je ziet ook steeds vaker dat hij het juiste shot zoekt voordat hij een bommetje gooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:00 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt, dat ze klagen over een mixer van 30 euro terwijl een biljartbal 800 euro kost.
Kijkt vervolgens de Loods rond om te kijken of hij scoort. Hij praat de laatste tijd luider, om zijn punt bij iedereen duidelijk te krijgen.
Zo nep en overdrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
Martin weer neplachen![]()
Mexx is verleden tijd
Ik zag hem eergisteren haar foto kussen nadat hij in de camera keek..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ne
[..]
e
Dat is mijn conclusie
Daarna was zijn act op
hij slaapt nog wel met haar stinkkledingstuk zag ik vanochtend, of het is een stinkknuffeltje die hij al had. anyway het is een vreselijk slechte acteur in dit toneelstukjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ne
[..]
e
Dat is mijn conclusie
Daarna was zijn act op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |