In elk geintje zit een seintjequote:
Ik vind hem lijken op de actrice Kristen Stewart en dan de mannelijke versiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
jappie heeft soms wat weg van dr. house (hugh lauri) vind ik
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje
Bij de laatste 10quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.
Nou als je zo rijk kunt wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Eten en kaarten
Wat is er toch mis met die mensen
* greysbones gaat de kaarten pakkenquote:
Hopelijk niet in die volgordequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.
Ze is ongeveer een maand aan de medicatie ervoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Die pukkels van Kim vD, daar gaat het een half jaar later niet goed mee.
Ze zitten tegenover elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
zijn sasha en bern al in speaking terms ,
nee maar is nog niet zolang bezig met de kuur, ik zeg eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Die pukkels van Kim vD, daar gaat het een half jaar later niet goed mee.
Geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja zie ik maar vroeg me af of ze praten met elkaar
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar is nog niet zolang bezig met de kuur, ik zeg eigen schuld dikke bult
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.
Nee niet illegaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te worden
Zou kunnen maar dan nog vind ik het naar voor haar..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te worden
Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
Op vrijdag 10 februari 2023 09:46 schreef cinsan het volgende:Daar heb je geen voorschrift voor nodigquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet illegaal
Je kunt ze nog steeds krijgen
[/quot met of zonder voorschrift
De zogeheten Melanine-injecties worden door geen enkele instantie veilig bevonden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |