Hij mag vast met de bro’s meesportenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk. Wat moet je daar de hele dag doen
Of ze nu in bed liggen of zitten te kaarten
Er moet gewoon veel meer actie komen.
Jaquote:
En vroeg uit je bedquote:
Bijna iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hoeveel
Mensen letten er op het aantal cossen?
Voor een gymdocent sport hij niet veelquote:
iedere dag sport bernquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een gymdocent sport hij niet veel
Mijn gymdocent vroeger deed ook nooit mee, kennelijk is dat de standaardquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een gymdocent sport hij niet veel
Erik denk ik die zat op de bankquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd wie tiano aan het doodschieten was vanachter het raam ?
tiano bitst liever een peukkie her en derquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano gaat alleen bij Zalando spul halen.
Geen shag tiano ?
Tiano denkt niet dat hij er nog heel lang zit
Wanda ook niet
Huh!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:10 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Ice was zijn afscheidsspeeds aan het voorbereiden hopen dat die gauw werkelijkheid wordt
ja hij ging op het podium staan en zei er is een tijd van komen en van gaan. Veel vriendschappen opgebouwd en hoop jullie buiten te zienquote:
Stream 2?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja hij ging op het podium staan en zei er is een tijd van komen en van gaan. Veel vriendschappen opgebouwd en hoop jullie buiten te zien
was een grapjequote:
In elk geintje zit een seintjequote:
Ik vind hem lijken op de actrice Kristen Stewart en dan de mannelijke versiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
jappie heeft soms wat weg van dr. house (hugh lauri) vind ik
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje
Bij de laatste 10quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.
Nou als je zo rijk kunt wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Eten en kaarten
Wat is er toch mis met die mensen
* greysbones gaat de kaarten pakkenquote:
Hopelijk niet in die volgordequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja, er zijn 2 dingen 300% zeker in zijn leven, dat hij dood gaat en dat hij de loods verlaat. de vraag is alleen wanneer.
Ze is ongeveer een maand aan de medicatie ervoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Die pukkels van Kim vD, daar gaat het een half jaar later niet goed mee.
Ze zitten tegenover elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
zijn sasha en bern al in speaking terms ,
nee maar is nog niet zolang bezig met de kuur, ik zeg eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Die pukkels van Kim vD, daar gaat het een half jaar later niet goed mee.
Geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja zie ik maar vroeg me af of ze praten met elkaar
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar is nog niet zolang bezig met de kuur, ik zeg eigen schuld dikke bult
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.
Nee niet illegaalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te worden
Zou kunnen maar dan nog vind ik het naar voor haar..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar waren naar het schijnt illegale injekties om bruin te worden
Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
Op vrijdag 10 februari 2023 09:46 schreef cinsan het volgende:Daar heb je geen voorschrift voor nodigquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 10 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet illegaal
Je kunt ze nog steeds krijgen
[/quot met of zonder voorschrift
De zogeheten Melanine-injecties worden door geen enkele instantie veilig bevonden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg voor haar.. zoiets verwacht je toch ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |