geen ideeequote:Op donderdag 9 februari 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die vragen uit 30 seconds gehaald?
Zul je niet veel meer zien gok ik.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voorheen had ze daar Kim W voor. Die 2 zaten samen Wendy juist het liefst 'de tanden uit haar smoel te slaan' en noemde ze haar een vuile crackhoer die slecht voor haar kinderen zou zijn om maar eens wat voorbeeldjes te noemen.
We zullen zien en laten we het hopenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zul je niet veel meer zien gok ik.
Het gaat tot nu toe precies zoals ik verwacht had na Kim haar vertrek. Wanda zal meer interactie in de groep moeten zoeken en dat gaat haar voorlopig prima af.
Misschien als ze niet met Sasha omgaatquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zul je niet veel meer zien gok ik.
Het gaat tot nu toe precies zoals ik verwacht had na Kim haar vertrek. Wanda zal meer interactie in de groep moeten zoeken en dat gaat haar voorlopig prima af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
https://www.mozartchocolade.nl/shop/quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:18 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ken alleen de Mozart chocoladelikeur
Verkade welquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo?! Was Milka geen componist dan ?
Ik dacht aan dezequote:Op donderdag 9 februari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.mozartchocolade.nl/shop/
het is net of ze van die gips schoenen heeftquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:23 schreef Ijspegel99 het volgende:
Kenzi met die lompe schoenen onder dat jurkje weer
Nope is idd al vaker bewezen..quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:27 schreef Ijspegel99 het volgende:
Sas is volgens mij niet zo slim als ze denkt
Ja bij het rekenen en de opdracht met de raadsels vd week. Geeft ook elke keer wat anders de schuld, wist niet welk antwoord wat was etc, die merken die ze fout had interesseerde haar ook toch niet, wou ze niet eens weten.quote:
ze heeft ook maar MAVO zei ze zelfquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja bij het rekenen en de opdracht met de raadsels vd week. Geeft ook elke keer wat anders de schuld, wist niet welk antwoord wat was etc, die merken die ze fout had interesseerde haar ook toch niet, wou ze niet eens weten.
Iets met UWV staat in haar bewoners topic..quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:35 schreef Judiwi het volgende:
Weet iemand wat voor werk Sasha deed. 🙈
Uitkeringsdeskundige bij het UWVquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:35 schreef Judiwi het volgende:
asha (29)quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:35 schreef Judiwi het volgende:
Nou dat is niet te merken ...quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:41 schreef Ijspegel99 het volgende:
Sas is aan het zeuren dat ze niet mag meedoen met weet ik veel omdat ze geen havo of vwo heeft gedaan maar ze heeft wel gewoon hbo gedaan.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
Bern irriteert Sas, ze wil dat hij haar los laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]ik hoop dat Bern weet dat Aardrijkskunde meer is dan weten waar Afrika ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dit is zijn reactie op dat Sas zegt dat wiskunde B moet worden afgeschaft omdat hoeken berekenen onzin is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Bern weet dat Aardrijkskunde meer is dan weten waar Afrika ligt
Ik vind het best wel sneu voor Bern...quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ie het gauw weer goedmaken , terwijl zij weggelopen is en ze negeert hem
[ afbeelding ]
Zodanquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:43 schreef Ijspegel99 het volgende:
Bern masseert sas haar hooft
sas: ik heb iets scherps vast, wil je dit risico nemen op dit moment?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
quote:- Bij een angel shot begeleidt de barman je naar buiten.
- Vraag je er ijs bij, dan regelt de barman een taxi of Uber voor je.
- Bij een shot met limoen bellen ze de politie.
Ga jij maar even een kinderspelletje spelenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:45 schreef lojanda het volgende:
Zo geen aardig persoon die Sasha.. je moet bij haar echt eerst kijken wat voor humeur ze heeft op dat moment..
Ik zou echt niet kunnen met zo iemand..
die is echt niet domquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Clasientje het volgende:
Niet verwacht dat Rupert zoveel weet.
Rupert is een van de slimste daar...quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:54 schreef Clasientje het volgende:
Niet verwacht dat Rupert zoveel weet.
Kenziquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Judiwi het volgende:
Jeetje JW vergeten de scoore bijbte houden.
Echt veel lagen ze niet van elkaar; Rupert had 26 punten, Sasha 24 en Wanda 22.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik had Sascha verwacht in zijn plaats
Tjaa JW is niet echt de helderste daar..quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef Judiwi het volgende:
Jeetje JW vergeten de scoore bijbte houden.
Onderschat daarin Ima ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Rupert is een van de slimste daar...
Rupi is redelijk multifunctioneelquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Echt veel lagen ze niet van elkaar; Rupert had 26 punten, Sasha 24 en Wanda 22.
Maar die Rupert is inderdaad niet zo dom als dat Martin er uit ziet
Zolang als hij het zelf toelaat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge, hoe lang moet hij nog bloeden![]()
[ afbeelding ]
hij kan zelf ook denkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Snap sowieso niet wat Bern in Sasha zietquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
andersom net zoquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat Bern in Sasha ziet
en ondertussen zit eunice haar hoeven te vijlen midden in de kamerquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ze zitten chagrijnen met Bern achter haar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en ondertussen zit eunice haar hoeven te vijlen midden in de kamer
dat doet hij nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou het wel een bak vinden als Bern haar zou dumpen, zoek het uit
In de tv-uitzending zit een nogal gênante monoloog die vele minuten duurt waarbij ie haar zijn liefde verklaartquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou het wel een bak vinden als Bern haar zou dumpen, zoek het uit
Bern isquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de tv-uitzending zit een nogal gênante monoloog die vele minuten duurt waarbij ie haar zijn liefde verklaart
en dat geeft haar machtquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de tv-uitzending zit een nogal gênante monoloog die vele minuten duurt waarbij ie haar zijn liefde verklaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heb eigenlijk nog geen enkele keer een gesprek gevolgd van henquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:05 schreef Judiwi het volgende:
Gaat echt niets uit, noch van Bern, noch van Sasha. Passen wel bij elkaar qua saaiheid 😱
Hij is ook wel een sukkel dat hij dit allemaal laat gebeuren hoorquote:
Zat er met stijgende verbazing naar te kijkenquote:
als vrouw zijnde wil je toch ook een vent met ballenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zat er met stijgende verbazing naar te kijken
tv uitzending is knip en plakwerkquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als een vrouw een vent heeft die zo over zich heen laat lopen gaat ze het juist nog erger doen volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als vrouw zijnde wil je toch ook een vent met ballen
niet
nou ja hoe noem je dit
Bij mijn weten hebben ze het nog nooit met mekaar gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als vrouw zijnde wil je toch ook een vent met ballen
niet
nou ja hoe noem je dit
en dan raak je nog meer geïrriteerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als een vrouw een vent heeft die zo over zich heen laat lopen gaat ze het juist nog erger doen volgens mij.
Een vicieuze neerwaartse spiraalquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan raak je nog meer geïrriteerd
nouquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mijn weten hebben ze het nog nooit met mekaar gedaan dus die ballen zijn onderhand helemaal versteend denk ik zo
Is dit on stream??quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
ik heb ze meerdere malen achter uit een hoekje zien komen
waarbij Sas de kleren aan het recht trekken was
doelde martin daarop , omdat hij zegde let op met jullie wandelen , of iet in die trendquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
Zometeen ga je nog zeggen dat je JW en Eunice hebt zien lopenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
nee Matin denkt vaak dat hij alles weet en hoortquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
doelde martin daarop , omdat hij zegde let op met jullie wandelen , of iet in die trend
er is zelfs een filmpje vanquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog zeggen dat je JW en Eunice hebt zien lopen
dat heeft Jeff vanmiddag gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:20 schreef woxxel het volgende:
Hebben we al eens kunnen zien hoe Wendy d'r eigen haar knipt?
Ik vind d'r haar altijd leuk zitten
Als dat waar is, heeft ie bij deze een eerste complimentquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft Jeff vanmiddag gedaan
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:20 schreef woxxel het volgende:
Hebben we al eens kunnen zien hoe Wendy d'r eigen haar knipt?
Ik vind d'r haar altijd leuk zitten
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft Jeff vanmiddag gedaan
En met een keukenschaar of knutselschaar. Want Esther wil haar kappersschaar niet meer uitlenen en er is gisteren niet gestemd voor goede kappersattributen voor Wendyquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Hij kreeg er plezier in en vroeg meteen aan meer mensen of hij hun haar moest knippen
Maakt niet uit Jeff kan allesquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef Verida het volgende:
em ,
[..]
En met een keukenschaar of knutselschaar. Want Esther wil haar kappersschaar niet meer uitlenen en er is gisteren niet gestemd voor goede kappersattributen voor Wendy
Lekker laten gaan. Irriteer me steeds vaker aan haarquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Sas gaat naar bed, heel overdreven vlak naast Bern herhalen dat ze naar bed gaat
Tijdstip en stream please .....quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:27 schreef woxxel het volgende:
Dgk is er een filmpje van? Jeff kapster?
hoop dat hij haar effe laat sudderenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Irriteer me steeds vaker aan haar
Die kan alleen maar vrolijk doen met alcohol laatste tijdquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat hij haar effe laat sudderen
vanmiddag was ze anders toen ze bij bern op bed lagquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die kan alleen maar vrolijk doen met alcohol laatste tijd
Was hem al aan het opzoeken toen jullie het erover hadden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:27 schreef woxxel het volgende:
Dgk is er een filmpje van? Jeff kapster?
Ik hoorde Sas net wel aan Wendy vragen hoeveel een kappersschaar kost.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef Verida het volgende:
em ,
[..]
En met een keukenschaar of knutselschaar. Want Esther wil haar kappersschaar niet meer uitlenen en er is gisteren niet gestemd voor goede kappersattributen voor Wendy
Of ze valt toch meer op vrouwen. En met Kenzy en Mirthe naast haar, baakt ze helemaal van Bern.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die kan alleen maar vrolijk doen met alcohol laatste tijd
Volgens mij heeft ze toen vooral liggen mopperen, op Martin.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
vanmiddag was ze anders toen ze bij bern op bed lag
ja is al paar dagen zo ,quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze toen vooral liggen mopperen, op Martin.
Zolang die show duurt.. Kenzz heeft die Lesbo-Act met Meertje al een keer eerder afgewezen... dat ze nu weer beginnen met die fake is me een raadselquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:36 schreef engine het volgende:
Liefde is....samen de grote dierenencyclopedie lezen
over dat droog staan hebben ze samen afgesproken dat het niet gaat gebeuren in de loodsquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
Sasha is heimelijk verliefd op Jeffrey, en laat degene met de grootste voorraad condooms droog staan.
Al die wijven daar zijn waren verliefd en in de ban van Jeffquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
Sasha is heimelijk verliefd op Jeffrey, en laat degene met de grootste voorraad condooms droog staan.
Maar nu weet ze het wél mits ze meeleestquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:42 schreef Flow3r het volgende:
Marciano was een keer dronken en heeft toen Zoe in haar kont geknepen maar dat heeft ze nooit aan Kim verteld want ze dacht , wat schiet ik ermee op
wie is Meertje ?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang die show duurt.. Kenzz heeft die Lesbo-Act met Meertje al een keer eerder afgewezen... dat ze nu weer beginnen met die fake is me een raadsel
Sta jij op repeat ofzo? Ik zie je elke keer hetzelfde posten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang die show duurt.. Kenzz heeft die Lesbo-Act met Meertje al een keer eerder afgewezen... dat ze nu weer beginnen met die fake is me een raadsel
Geen plek voor kerels dusquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
wasruimte is nieuwe roddelplek geworden
Iedereen daar houdt wel van een lekkere roddel, de één iets meer dan de ander.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
gj hangt wel aan de deurtjes van washok
Als iemand mijn woorden verdraaid dan staat het mij vrij om te reageren en al helemaal bij een dubbele agendaquote:
Is toch ook leuk. Ze hebben het fijn samenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:53 schreef engine het volgende:
Ik vind ze wel lief samen![]()
[ afbeelding ]
Elkaar persoonlijk aanvallen is gewoon niet de bedoeling, dus dat heb ik verwijderd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als iemand mijn woorden verdraaid dan staat het mij vrij om te reageren en al helemaal bij een dubbele agenda
Dankje!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Was hem al aan het opzoeken toen jullie het erover hadden.![]()
[ link | afbeelding ]
09-02-23 | #1 | Jeffrey helpt Wendy met knippen [11 min 47 sec]
-
Kenzey en Mirthe samen zo nep als de pest. Wie trapt daar nou in in deze fake relatie.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze zijn zichzelf heb ik t ideequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch ook leuk. Ze hebben het fijn samen
Absoluut en hebben schijt aan alles.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze zijn zichzelf heb ik t idee
Kreeg je ook mee dat Babette zei, we gaan Esther ophangen, Wendy euh, Babette, niet Esther zelf, maar het bordjequote:Op donderdag 9 februari 2023 23:07 schreef mangalie het volgende:
Babette en Wendy gaan het bordje van GJ ophangen aan de poort![]()
Ze hebben het bordje van GJ opgehangen bij de vertrokken bewonersquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben het bordje van GJ opgehangen bij de vertrokken bewoners
Bordje van GJ opgehangen en kwamen er toen achter dat iemand anders daar ook het bordje van Zoe had gehangenquote:
lolquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bordje van GJ opgehangen en kwamen er toen achter dat iemand anders daar ook het bordje van Zoe had gehangen
geen idee, ze zijn aan het klierenquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
wat staan ze nu aan die deur te luisteren?
Morguhquote:
dat is ook vroeg voor zijn doen , hij wil er zeker van zijn dat hij warm water heeft om te douchenquote:
Ja dat is hij zeker, het is ook rustig onder de douchen, normaal is het daar wel drukkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is ook vroeg voor zijn doen , hij wil er zeker van zijn dat hij warm water heeft om te douchen
Jeff en Kim hadden het er eerder op de avond over om Zoe als grap al op de deur te hangen. Hebben ze blijkbaar uitgevoerd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bordje van GJ opgehangen en kwamen er toen achter dat iemand anders daar ook het bordje van Zoe had gehangen
martin is mi verslaafd aan die schakes en pillenrommelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Martin shake maken en een lading tabletten naar binnen gooien,
Zijn wel mee mensen die zo actief met sport bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
martin is mi verslaafd aan die schakes en pillenrommel
dat kan , maar of helpt twijfel ik aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel mee mensen die zo actief met sport bezig zijn.
Daar hebben ze natuurlijk de hele dag geen fluit te doen.
In de meeste RLSsen zie je de mannen fanatiek bezig met sport en shakes
Een reden voor mij om de stream uit te zetten. Gelukkig kunnen we naar getetter van Wanda luisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:29 schreef lojanda het volgende:
Erik zit weer op zijn vertrouwde blauwe stoel zijn ochtend ritueel uit te voeren.. lekker zijn neus leeg te scheppen en duidelijk dat hij niet van verspillen houdt want hij eet het lekker allemaal op
die heeft gister lang gesprek gehad in k5quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:30 schreef greysbones het volgende:
Wanda is er over na aan het denken of het het waard is om hier te zijn
Zo wast hij zijn kleding ook bijna nooit. Toevallig heeft gisteren Zoë zijn gestreepte overhemd gewassen. Dat was de tweede keer dat dat overhemd daar is gewassen zei hij. Zo doet hij dat ook met zijn onderbroeken want die laat hij na het dragen luchten en dan kan hij die daarna weer aan. Ze zijn van bamboe en dan kan dat zei hijquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:14 schreef Clasientje het volgende:
Vies mannetje die Erik hij gebruikt nooit zeep zweet geur blijft je ruiken en als je gescheten hebt wast hij niet eens zijn reet met zeep bah. Zo krijg je nooit een vrouw Erik🤮
Ja dat getetter is ook iets waar ik echt van kan genietenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een reden voor mij om de stream uit te zetten. Gelukkig kunnen we naar getetter van Wanda luisteren
Erik heeft gewoon een geheel eigen habitat bij zichquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo wast hij zijn kleding ook bijna nooit. Toevallig heeft gisteren Zoë zijn gestreepte overhemd gewassen. Dat was de tweede keer dat dat overhemd daar is gewassen zei hij. Zo doet hij dat ook met zijn onderbroeken want die laat hij na het dragen luchten en dan kan hij die daarna weer aan. Ze zijn van bamboe en dan kan dat zei hij
Bah bah🤮quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo wast hij zijn kleding ook bijna nooit. Toevallig heeft gisteren Zoë zijn gestreepte overhemd gewassen. Dat was de tweede keer dat dat overhemd daar is gewassen zei hij. Zo doet hij dat ook met zijn onderbroeken want die laat hij na het dragen luchten en dan kan hij die daarna weer aan. Ze zijn van bamboe en dan kan dat zei hij
Dat zeker iddquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een geheel eigen habitat bij zich
Vergeet ik nog dat hij zijn oogsnotjes ook erg lekker vindtquote:
Rijen dik zullen ze er staanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeker idd
En hij wil zo graag een mooie leuke heel slanke en graag jongedame.. die staan straks echt aan de poort als hij uit de loods komt
Hebben ze bamboe op Zalando ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:37 schreef cinsan het volgende:
babet wil graag dat erik met die 125 euro nieuwe kleding koopt , antwoordig nee heb niks nodig
Dat zei hij de vorige keer ook al en toen ze die bon hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:37 schreef cinsan het volgende:
babet wil graag dat erik met die 125 euro nieuwe kleding koopt , antwoordig nee heb niks nodig
🤮quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vergeet ik nog dat hij zijn oogsnotjes ook erg lekker vindt
Snap ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee voor halfjaarfeest witte t schirt
Waarschijnlijk wel maar dat is dan veel te duur voor hem. Hij gisteren tegen Zoë dat het gestreepte overhemd dat ze voor hem had gewassen van de kringloop was en dat hij er maar iets van 3,50 voor had betaald. Hij was zo trots..quote:
dat komt toch niet binnen bij hemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zei hij de vorige keer ook al en toen ze die bon hadden gewonnen.
Ik begrijp niet dat ze niet een keer eerlijk tegen hem zeggen hoe muf hij ruikt en dat de kleding die hij draagt veel te groot is.
Tjaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dat is dan veel te duur voor hem. Hij gisteren tegen Zoë dat het gestreepte overhemd dat ze voor hem had gewassen van de kringloop was en dat hij er maar iets van 3,50 voor had betaald. Hij was zo trots..
ik vind erik onzinige eigenwijze vrekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Maar Erik wil bamboe kleding
En Erik vindt feestjes onzin
Hij denkt daar helemaal anders over en weet dingen altijd beter.. hij snapt niet dat het nog niet gelukt is om een vrouw te vinden zei hij van de week Nog tegen iemand.. nou ik weet het wel waarom nietquote:
Doucht regelmatigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:49 schreef lojanda het volgende:
Jasper is ook wakker en die stapt zo ook weer ongewassen zijn kleding in.. ook die zal niet naar roosjes ruiken. Die heb ik echt nog nooit zien douchen of zijn tanden zien poetsen.. nog nooit. Altijd staat hij op en trekt zonder dat hij water heeft gevold zijn kleding aan.
Nog nooit gezien.. nou gelukkig dan maarquote:
moeten nog wat speeltoestellen komen , zoals wip , schommel , kunnen de kindertjes uit de loods op spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
De heren willen als het mooier weer wordt alle gymspullen naar buiten
Nu is die tuin al niet reuze groot
Staat er al een klimrek
Moet al die zooi er ook nog staan
Ik denk dat ie, net als de meeste mensen, toiletpapier gebruiktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:14 schreef Clasientje het volgende:
Vies mannetje die Erik hij gebruikt nooit zeep zweet geur blijft je ruiken en als je gescheten hebt wast hij niet eens zijn reet met zeep bah. Zo krijg je nooit een vrouw Erik🤮
Ben het wel met je eens dat hij er vaak wat smoezelig uitzietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.. nou gelukkig dan maar
Doe maar een gele kaart voir Bern omdat ie blijft liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Alweer oproep voor batterij wissel
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Doe maar een gele kaart voir Bern omdat ie blijft liggen
sokjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:53 schreef lojanda het volgende:
Marciano is zijn bed aan het opmaken.. zou hij zijn Kimmie al missen![]()
Volgens mij heeft Kim al mijn stokjes meegenomen zegt Marciano..
Da’s 2x geel danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag het
Die lag gistermiddag ook in bed
op valentijn komt er vliegtuig met tekst voor zijn kimmie , heeft tiano geregeld via djedi , kost 750 euroquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:53 schreef lojanda het volgende:
Marciano is zijn bed aan het opmaken.. zou hij zijn Kimmie al missen![]()
Volgens mij heeft Kim al mijn stokjes meegenomen zegt Marciano..
250 tochquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
op valentijn komt er vliegtuig met tekst voor zijn kimmie , heeft tiano geregeld via djedi , kost 750 euro
Bern was er vanmorgen als een van de eerste uit snel douchen en hup weer terug naar bed.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
mss heeft bern batterij al gewisseld toen hij ging douchenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nemen ze na gebruik gewoon weer naar binnen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
De heren willen als het mooier weer wordt alle gymspullen naar buiten
Nu is die tuin al niet reuze groot
Staat er al een klimrek
Moet al die zooi er ook nog staan
Ik heb het echt nog nooit gezien. Ook toen hij zo vaak in de hottub zat met anderen dan gingen die daarna douchen maar zag ik hem ook echt nooit doen..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat hij er vaak wat smoezelig uitziet
Hoe kan hij dat regelen als hij in het huis zit en wie is Djedi dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
op valentijn komt er vliegtuig met tekst voor zijn kimmie , heeft tiano geregeld via djedi , kost 750 euro
Het is een klein ventjequote:
Terug naar bed zou een 3e geel moeten zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern was er vanmorgen als een van de eerste uit snel douchen en hup weer terug naar bed.
Nope ze willen als het weer beter is alles buiten zettenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nemen ze na gebruik gewoon weer naar binnen hoor
Dan overdrijft hij waarschijnlijk welquote:
djedi was toch oud inwoner en zal het haar gevraagd hebben om vliegtuig te regelen moest kim eruit zijn voor valentijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat regelen als hij in het huis zit en wie is Djedi dan?
is niet goedkoop meer hoor, zo'n vliegtuigje (bij de buren ook eentje afgelopen week, ruim boven de 700 euro)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan overdrijft hij waarschijnlijk wel
Dat hoorde ik niet, en dat kan en mag ook vast nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope ze willen als het weer beter is alles buiten zetten
En daar laten
Ik geef ze geen ongelijk. Wat moet je daar de hele dag doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Terug naar bed zou een 3e geel moeten zijn
Neem aan voor als ze er nog in zou zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
djedi was toch oud inwoner en zal het haar gevraagd hebben om vliegtuig te regelen moest kim eruit zijn voor valentijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |