Hij mag vast met de bro’s meesportenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk. Wat moet je daar de hele dag doen
Of ze nu in bed liggen of zitten te kaarten
Er moet gewoon veel meer actie komen.
Jaquote:
En vroeg uit je bedquote:
Bijna iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hoeveel
Mensen letten er op het aantal cossen?
Voor een gymdocent sport hij niet veelquote:
iedere dag sport bernquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een gymdocent sport hij niet veel
Mijn gymdocent vroeger deed ook nooit mee, kennelijk is dat de standaardquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een gymdocent sport hij niet veel
Erik denk ik die zat op de bankquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd wie tiano aan het doodschieten was vanachter het raam ?
tiano bitst liever een peukkie her en derquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano gaat alleen bij Zalando spul halen.
Geen shag tiano ?
Tiano denkt niet dat hij er nog heel lang zit
Wanda ook niet
Huh!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:10 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Ice was zijn afscheidsspeeds aan het voorbereiden hopen dat die gauw werkelijkheid wordt
ja hij ging op het podium staan en zei er is een tijd van komen en van gaan. Veel vriendschappen opgebouwd en hoop jullie buiten te zienquote:
Stream 2?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja hij ging op het podium staan en zei er is een tijd van komen en van gaan. Veel vriendschappen opgebouwd en hoop jullie buiten te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |