Tja bij nader inzien....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hoop had ik de eerste keer ook
Maar diende als prima SL
Nou jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja bij nader inzien....
Wel een sponsor natuurlijk en die wil ook airtime.
Zodat wij dat steeds weer zien en dan werkt ons brein zo dat wij dat ook wel willen proberen (net van GJ geleerd)
Uiteraard, zo werkt reclamequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Hij heeft natuurlijk wel deels gelijk
De kracht van herhaling is groot
Het is ook niet voor niks dat hier op fok Zalando een link heeft
Gooien ze nog steeds smerige theedoeken even snel in dat ding om te drogen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
De geurbuiltjes hadden drogerdoekjes moeten zijn
Want de droger stinkt zo ontzettend
Dan gaat er echt iets niet goed als je droger stinkt
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gooien ze nog steeds smerige theedoeken even snel in dat ding om te drogen?
En heeft Isaac inmiddels door dat het de droger is en niet de wasmachine
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik ruimt kerstspullen op op het zoldertje voor volgend jaar
oh en ook voorraad glazen weet mexx ook wel raad meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Het begint een beetje te landen ... en met het vooruitzicht dat het hierna als ik eruit ben alleen maar mooier kan worden.
Moet ie wel even een voorraadje zenders aanschaffen voor Mexx om mee te gooien.
Gewoon 1 september winnaar er uit, nieuwe ploeg er in. Wisseling van de wacht, daar kun je dus wel een leuke show om heen bouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet ook, anders vallen wij in een veel te groot gat.
Mexx heeft buiten de loods nooit uitbarstingen heb ik net gelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Het begint een beetje te landen ... en met het vooruitzicht dat het hierna als ik eruit ben alleen maar mooier kan worden.
Moet ie wel even een voorraadje zenders aanschaffen voor Mexx om mee te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |