Ik denk het wel, het is ook net binnen gekomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:04 schreef Charmian het volgende:
di
[..]
dit zat toch ook tussen de stellingen? omdat k5 niet meer betaald
Slot bestellenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ho ho
De lockers kunnen niet op slot
Dat kan toch van te voren afgesproken zijn? Dat wanda bij bepaalde zaken zou helpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda staat er weer bij om Kenzy te vertellen wat ze moet doen.
Of niet ... de observatie is dat Wanda Kenzy vertelt wat ze moet doen... iedereen mag z'n eigen interpretatie daarop doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan toch van te voren afgesproken zijn? Dat wanda bij bepaalde zaken zou helpen?
ook de andere managers hadden hun "personeel"
Ze helpt haar mee. Zoals de bro's elkaar ook hielpen. Ben allang blij, dat we die vermoeidende kantoorstreams veel minder zien deze maand.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda staat er weer bij om Kenzy te vertellen wat ze moet doen.
Zalando incomingquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze helpt haar mee. Zoals de bro's elkaar ook hielpen. Ben allang blij, dat we die vermoeidende kantoorstreams veel minder zien deze maand.
Dat mag je zelf invullenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijgen we dan vermoeiende streams?
Uren kleren uitzoeken .. gras zien groeien is boeiender.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijgen we dan vermoeiende streams?
Kunstgras in dit gevalquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uren kleren uitzoeken .. gras zien groeien is boeiender.
Dus als er een bestelling binnenkomt van Zalando, dan krijgen we vermoeiende streams. Mmm okayquote:
moira hoest toch ook overdag?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
Kotex en naterman zegt Esther
Ik hoop dat ze minder gaat hoesten
Esther ligt niet eens bij mori op de kamer
Ah, die lieve vrouw bedoelt dat goedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
Chappoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als er een bestelling binnenkomt van Zalando, dan krijgen we vermoeiende streams. Mmm okay
Je hoeft dan niet te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uren kleren uitzoeken .. gras zien groeien is boeiender.
Chappo?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chappo
Ze moeten eerst bestellen
Allemaal
1 voor 1
Er gaat een proces aan het binnenkomen voorafquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als er een bestelling binnenkomt van Zalando, dan krijgen we vermoeiende streams. Mmm okay
bah nare uitspraak van die misselijke zuurpruimquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft dan niet te kijken natuurlijk
Die hoop had ik de eerste keer ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hoop dat ze het gewoon niet laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |