GJquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Over de stemafspraken, politiek en chips
Erik: "Allebei die keren zouden ze nooit op die persoon gestemd hebben. Mensen die daarin trappen zijn gewoon idioten"
GJ: "Maar wij doen dan politiek in Nederland, daar stemmen wij wel op mensen waarvan we denken 'dat is een goed persoon' "
Erik: "Ik stem echt heel bewust op een bepaald persoon. En als het goed is doet iedereen dat"
GJ: "Nee dat zijn de 10 milj.."
Janet: "Nee daar ben ik ook van overtuigd"
GJ: "Je wordt gewoon voorgelogen door deze politiek"
GJ: "Dat is gewoon een feit" - Zoe zingt daar "I'm a barbiegirl" doorheen
GJ: "Dat is niet dat ik dat nu verzin, dat zijn gewoon feiten"
Erik: "Maar het is toch je burgerplicht om daar doorheen te prikken?"
GJ: "Ja maar Erik, als jij 10x per dag op TV hoort dat blauwe de mooiste kleur is, dan ga je geloven dat blauwe de mooiste kleur is. De kracht van reclame is herhaling."
GJ: "Ik denk dat 80% daarvoor gevoelig is. Het is net hoe je er mee omgaat"
Erik: "Ik kan niet 100% zeggen dat ik er niet gevoelig voor ben, maar ik doe er alles aan om er niet gevoelig voor te zijn."
GJ: "Dat snap ik. Ik zoek zelf namelijk ook een hele hoop uit voordat ik dingen beslis en niet omdat mijn ouders zeggen 'wij laten ons niet vaccineren dus dan laat ik me ook niet vaccineren.' "
GJ: Als ik reclame voor chips langs zie komen dan werkt mijn brein zo dat ik daar uiteindelijk wel nieuwsgierig naar word om die chips te proberen."
Erik: "Maar als die chips duurder is dan koop ik toch de goedkopere"
GJ: "En dit vind ik nou politiek gelul, sorry, maar dat geloof ik niet."
Erik: "Nou dan geloof je het niet, jij gelooft heel veel dingen niet die toch zo zijn. Ik hoor jou heel vaak zeggen dat geloof ik niet, maar elke keer als jij dat zegt geloof ik jou niet."
Janet: "Jij bent toch ook ooit Snickers gaan kopen?"
GJ: "JA! Snickers, is tegen de trek!"
Erik: "Ja maar als kan kiezen tussen 2 dingen die ik nog niet ken, kies ik gewoon het goedkoopste"
Streamwissel..
Goeie genade wat een gesprek
Vond Erik ook wel sterk, die liet zich er niet door van de wijs brengen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
GJ![]()
Zo overtuigd zijn van je eigen idiote gedachten is ergens ook wel mooi.
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geloof niet, dat Esther zich zo beroerd voelt.
Ik ben benieuwd, dat wanneer Wanda het proggie zou verlaten, waar Jappie dan naar toe zou trekken. Ik vind Jappie persoonlijk niets toevoegen aan het programma.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie zit nu al op z'n hurken naast Wanda die de wasmachine aan het inladen is. Die 2 zijn inmiddels echt vergroeid met elkaar.
doet ze het zichzelf toch aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Maar wel dat het puur stress is
Misschien helpt ie haar koffer inpakken?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:52 schreef cinsan het volgende:
zou esther hopen op een move van hare vent op valentijn
Je kunt idd goed misselijk zijn van stress.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Maar wel dat het puur stress is
Helemaal eens, is een plant om even in BB22 termen te blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, dat wanneer Wanda het proggie zou verlaten, waar Jappie dan naar toe zou trekken. Ik vind Jappie persoonlijk niets toevoegen aan het programma.
hahaha als dat eens zou uitkomenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien helpt ie haar koffer inpakken?
Er zijn maar 2 dingen in het leven die geen keuze zijnquote:
ik geloof het ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook bij Esther. Slechte B actricequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet hoor
ernstig gevalletje aanstelleritus
alles voor de aandacht van haar "man" en vooral zielig gevonden worden door de rest, zodat je geen opdracht hoeft te doen.
het is een doortrapt persoon, weet donders goed waar ze mee bezig is
Dat gesprekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Hoe moet ik nou weten dat zo'n beestje 600 meter zwemt, en wat was dat met die olifant!?
JW: "Dat die niet springt"
Erik: "Ja maar een naaktslak springt ook niet!"
JW: "Jawel"
Erik: "Ik heb nog nooit een naaktslak zie.."
JW: "Ikke wel.... regelmatig!"
Allebei lachen
Betaal me ook scheel aan belasting. Hoef ik die niet meer te betalen begrijp ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 dingen in het leven die geen keuze zijn
Geboren worden en doodgaan
Dat is de keus die je kunt maken jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Betaal me ook scheel aan belasting. Hoef ik die niet meer te betalen begrijp ik
Huh?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. 600 euro aan huishoudelijke spullen en 2 broodroosters binnengekomen. Gaat zo van de prijzenpot af.
Dat is doodgaan soms ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de keus die je kunt maken ja
deze welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Die gingen toch niet door
En het toiletpapierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Broodroosters zijn er ook.
Wie was er manager ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Kenzy, je moet een kluisje in kantoor maken.
Jasper : Waarom dan?
Wanda : Omdat ik 0,0 mensen hier vertrouw met die spullen.
Geen idee hoe het zitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Die gingen toch niet door
laten we het gj vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima heeft een hoestdrankje gekregen van Kenzy
22 pakken dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda heeft Erik geregeld om een locker op kantoor te zetten.
Ho hoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kluisje in een hok dat al op slot zit.
dit zat toch ook tussen de stellingen? omdat k5 niet meer betaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima heeft een hoestdrankje gekregen van Kenzy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |