Waterboardingquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
bat heeft ook goede ideeen.. nu een natte handdoek erover heen (over het gezicht) zegt charlotte: ja lekker massage.. (natief haha) bart: nee nee marteltechniek he
Waarom delen die pipos die info allemaal? Moet ik echt niet weten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
dat we het even weten jaq scheert haar pruim iedere keer, jolien om de 2 dagen normaal thuis dan
Ging dat niet over haren uit de borstel halen??quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
dat we het even weten jaq scheert haar pruim iedere keer, jolien om de 2 dagen normaal thuis dan
😔quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
Ik probeer een grappige opmerking te maken maar ben van deze informatie even sprakeloos..quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
nee ze hadden het ook over scheren van onderquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ging dat niet over haren uit de borstel halen??
neequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ging dat niet over haren uit de borstel halen??
Gelijk flossenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:09 schreef Kayro het volgende:
Waar broodbakken en haren wassen samen gaan.🤪🤪
Ik heb even terug gekeken maar twijfel nog steeds... ik geloof ook niet dat sjakelien iedere dag haar doos scheertquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze hadden het ook over scheren van onder
thnxsquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
Over het hek met die dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:13 schreef Kayro het volgende:
OEHHH CHAY Z'N SCHOENEN!!!!
V andeweek heeft hij duidelijk gezegd dat die heilig zijn en niemand eraan mag zitten laat staan aandoen...
ROEP M FF🥳🥳
🤣quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:18 schreef Hoylei het volgende:
"Jak's fans"
Hoe groot zal der familie zijn?
Pff, laat groeien... vlechtjes erin, kraaltje aan het eind. Makkelijk, horen de mensen je gelijk aan komen lopenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze hadden het ook over scheren van onder
😂😂😂😂 Ik heb pauze en ben aan het bijlezen. Leuk man!quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
grapten dat ze van onder ook massage kreeg.. jaq zei eerst de klitten eruit (uit schaamhaar)
Vrijdagquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vorig jaar was elke (woens?)dag beddengoed dag. Dit jaar niet?
Isoleert lekker in de winterquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pff, laat groeien... vlechtjes erin, kraaltje aan het eind. Makkelijk, horen de mensen je gelijk aan komen lopen
Vind dat hoofd haar trouwens echt aardslelijk. Helemaal dood en lelijk, uitgegroeid eind
welkes eten?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara is geen fan van charlottes eten
nou datquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:23 schreef Donna1000 het volgende:
jacq en chiara zijn 2 verbitterde figuren. In het avontuur van je leven lopen ze alleen maar te mopperen en negatief te doen.
Waarom zitten die in het BB huis?, als ze eruit gaan hebben ze alleen maar slechte herrineringen lijkt me. Ga naar huis dan als het allemaal zo vreselijk is daar
Die smerige broden die ze constant bakt.quote:
Zijn hun woorden he, en anders doen ze het lekker zelf of geven ze even aan dat er teveel zout of wat dan ook inzit naar hun zinquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Die smerige broden die ze constant bakt.
en de pannenkoeken ook die Charlotte elke dag baktquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn hun woorden he, en anders doen ze het lekker zelf of geven ze even aan dat er teveel zout of wat dan ook inzit naar hun zin
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:23 schreef Donna1000 het volgende:
jacq en chiara zijn 2 verbitterde figuren. In het avontuur van je leven lopen ze alleen maar te mopperen en negatief te doen.
Waarom zitten die in het BB huis?, als ze eruit gaan hebben ze alleen maar slechte herrineringen lijkt me. Ga naar huis dan als het allemaal zo vreselijk is daar
Kun je de huisarts niet bellen en even zeggen dat Jason en Mies een spelletje moeten doen en of je wat later mag?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat er van de game filmpje komt ,moet naar huisarts rond die tijd verkeerd gepland
okequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Die smerige broden die ze constant bakt.
nee..tis leuker om te zeiken op iemandquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn hun woorden he, en anders doen ze het lekker zelf of geven ze even aan dat er teveel zout of wat dan ook inzit naar hun zin
Hahahaha denk je dat hij weet woe dat zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kun je de huisarts niet bellen en even zeggen dat Jason en Mies een spelletje moeten doen en of je wat later mag?![]()
Ik zal proberen filmpje te maken
Wel iets waar jason wel goed in is denk ik... na het geklungel van MA en ali gisteren in de uitzending heb ik minder vertrouwen in MAquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wel iets waar jason wel goed in is denk ik... na het geklungel van MA en ali gisteren in de uitzending heb ik minder vertrouwen in MA
Hij bedoelt toen Patje opa werdquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens MA kregen ze altijd boodschap op scherm als er iemand van thuis jarig was..
nooit, hoge uitzondering baby van dochter van patjequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens MA kregen ze altijd boodschap op scherm als er iemand van thuis jarig was..
Klinkt als widm, daar snap ik de opdrachten ook nooitquote:
Laat ze ook even de molton meenemenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vorig jaar was elke (woens?)dag beddengoed dag. Dit jaar niet?
Eendjes voeren?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
maaar jak gaat zelf brood bakken en gaat dat hemal in dr eendje opeten, zei ze
Ze hebben net samen een opdracht gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:10 schreef marky het volgende:
Charlotte vraagt zich af waarom de kijkers haar en Jolien niet de secret room hebben gegunt... Tja wie verteld het hun?
Ja maar ze vinden zichzelf zo leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hebben net samen een opdracht gedaan
En lekker die kraan laten lopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
badkamer
Jolien .haar is droog inmiddels
en nu 2 vlechten in
Lott; makeup kwastjes o.i.d aan het schoonmaken
maakt geen ruk uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En lekker die kraan laten lopen.
Wat ik wel vind dat Jason door iedereen op een voetstuk word geplaatst maar hij speelt ook heus zijn spel hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjakelien zegt nu tegen jason dat ze nooit vrijstelling zou kopen, net als iets van thuis zeker muts
Misschien krijgen ze net als Ali vorige week alles in de schoot geworpen om tot de oplossing te komen.quote:
Ja staat weer schattig der vlechtjes nog strikjes erin en klaarquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
badkamer
Jolien .haar is droog inmiddels
en nu 2 vlechten in
Lott; makeup kwastjes o.i.d aan het schoonmaken
Ja hij speelt het spel alleen. De rest speelt het in groepjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat ik wel vind dat Jason door iedereen op een voetstuk word geplaatst maar hij speelt ook heus zijn spel hoor.
Hij speelt zeker zijn spel maar doet het wel het eerlijkst van allemaal zonder over mensen te praten achter hun rug.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat ik wel vind dat Jason door iedereen op een voetstuk word geplaatst maar hij speelt ook heus zijn spel hoor.
ze vnd het leuk om te doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Oh echt he wat een geklaag weer van die Jacqueline
Dat klopt Het is de hele lieve versie van Chiara overal; bommetjes droppen maar dat is leuk spelen dat dan weer wel. Ik kan ook niet boos op hem zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hij speelt het spel alleen. De rest speelt het in groepjes.
Je kan het spel prima spelen en nog steeds respect hebben voor anderen. En dat mist bij sommige nogal.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij speelt zeker zijn spel maar doet het wel het eerlijkst van allemaal zonder over mensen te praten achter hun rug.
Ipv hun een waarschuwing krijgen worden wij gewoon op zwart gezetquote:
Prioritiesquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ipv hun een waarschuwing krijgen worden wij gewoon op zwart gezet
21jr en rolexx dragen is ook byzonderquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
God, ik ga Ias steeds meer een verwend joch vinden.
Echt zo'n rijkeluiskindje met voor niemand respect.
ze ging niet slijmen .. toch?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Fikkert2 het volgende:
In 2 minuten tijd heeft sjaakelien al meer gepraat tegen ali dan in de afgelopen 2 weken
Doet ze ook niet, ze toont gewoon interessequote:Op woensdag 8 februari 2023 13:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze ging niet slijmen .. toch?
precies en als ze voorheen iets tegen hem zei dan was het met een flinke snauwquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Fikkert2 het volgende:
In 2 minuten tijd heeft sjaakelien al meer gepraat tegen ali dan in de afgelopen 2 weken
Juf ANkquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
die feta was lekker hierop (dan met hoge stem) toch ali?
chichi lekker nep aan het sociolizen weer
ah okequote:Op woensdag 8 februari 2023 13:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, ze toont gewoon interesse
Daarom vind ik het jammer dat Chiara niet inziet dat ze zich beter aan hem vast had kunnen klampen. Bij hem gaat niets uit wrok maar vanuit het spel element.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat klopt Het is de hele lieve versie van Chiara overal; bommetjes droppen maar dat is leuk spelen dat dan weer wel. Ik kan ook niet boos op hem zijn
Dat hoor je mij ook niet zeggen en ik denk ook vrijwel zeker dat die in de finale komtquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij speelt zeker zijn spel maar doet het wel het eerlijkst van allemaal zonder over mensen te praten achter hun rug.
ow zie het hier nu ook bij 1 en 2 staan..quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:45 schreef Ireth het volgende:
Event 1?? Waar is stream 1 gebleven?
[ afbeelding ]
Chiara kan niet met Jason overwegquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom vind ik het jammer dat Chiara niet inziet dat ze zich beter aan hem vast had kunnen klampen. Bij hem gaat niets uit wrok maar vanuit het spel element.
Doen ze steeds bij secretroom spel, dus zal nu ook wel weer gebeurenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
jaa ze mogen gaan spelen![]()
hopelijk nu wel beeld ook
ja de afgelopen weken deden ze het wel.. maar ja.. ze hebben nu zoveel sl de laatste dagenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Doen ze steeds bij secretroom spel, dus zal nu ook wel weer gebeuren
Nee en dat doet ze dus niet slim.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Chiara kan niet met Jason overweg
Zo heten de streams op videoland idd. event 2 is stream 2quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:45 schreef Ireth het volgende:
Event 1?? Waar is stream 1 gebleven?
[ afbeelding ]
Weer een reden om haar niet te mogen! ❌️❌️❌️quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chiara keuken ..iets
Jac ; pannekoeken bakken
Jac vnd Ajax een scheitclub
chia; heb nog nooit een voetb wedstr gezien
Dochter van jac voetb ook /zoon ook
Ja maar voorheen stond er "big brother stream 1" (of 2)quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo heten de streams op videoland idd. event 2 is stream 2
Jaar van je Leven heeft stream 6 en stream 7 geloof ik
Vooral wie hij moet nomineren van zijn kamer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
ali liep te ijsberen in de slaapkamer..
hij lijkt het er lastig mee te hebbben dat hij moet nomineren (vul ik in)
[ afbeelding ]
Ja klopt, foutje denk, bij JVJL staat dat er nog wel op Videolandquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar voorheen stond er "big brother stream 1" (of 2)
Was gisteren al.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow zie het hier nu ook bij 1 en 2 staan..
Zal hij dan toch charlotte gaan proberen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Vooral wie hij moet nomineren van zijn kamer.
of we gooien er gewoon een sl inquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:56 schreef ledn81 het volgende:
Oh we mogen ff niet meekijken. Waarschijnlijk nog ff puntjes op de i qua uitleg.
Mies moet natuurlijk eerst een bompak aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:56 schreef ledn81 het volgende:
Oh we mogen ff niet meekijken. Waarschijnlijk nog ff puntjes op de i qua uitleg.
Ik bedoel zijn kamer heeft vannacht heel veel druk uitgeoefend om Chiara te nomineren.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zal hij dan toch charlotte gaan proberen?
Ja joh, de kijker wordt hier bij betrokken via twitter dus dat gaan ze niet achter SL doen, anders huiliehuilie op twitterquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
mag hopen dat we zo weer beeld krijgen als ze echt het spel gaan doen zoals andere keren
Ja is ook zo, ik kan me alleen niet herinneren of hij tegen charlotte heeft gezegd dat ze safe isquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn kamer heeft vannacht heel veel druk uitgeoefend om Chiara te nomineren.
Hopelijk worden de pannenkoeken niet zuurquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:00 schreef Ireth het volgende:
Op 1 nu chiara en sjak weer in de keuken..
Denk toch beter dan de oliekoeken van Charlottequote:Op woensdag 8 februari 2023 14:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hopelijk worden de pannenkoeken niet zuur
Ik hoef ze beide nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Denk toch beter dan de oliekoeken van Charlotte
nu nog niet , maar denk het wel anders kan belgie niet mee kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:05 schreef rinardo het volgende:
ik zit op stream 2 is op stream 1 het spel?
Dat is niet waar. Ze hebben hem niets opgedrongenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn kamer heeft vannacht heel veel druk uitgeoefend om Chiara te nomineren.
nee zo heb ik het ook niet beleefdquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze hebben hem niets opgedrongen
Jawel hoor, vooral chayron... het gebeurde heel sneaky. Ze probeerde jolien te redden bij ali zodat hij eerder voor chiara gaatquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ha ha nou echt wel hoor toevallig van alles opgevangen... Dit was een opzet van voor tot achter.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee vond ik niet Ali mocht zijn eigen keuze maken Ze wilden alleen Jolien de ogen openen Wat Charon apart met Jason besprak weet ik niet maar ze hebben in bed niet Ali gevraagd om op iemand te stemmenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jawel hoor, vooral chayron... het gebeurde heel sneaky. Ze probeerde jolien te redden bij ali zodat hij eerder voor chiara gaat
Ali mocht zijn eigen keuze maken... ze weten heel goed hoe Ali is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee vond ik niet Ali mocht zijn eigen keuze maken Ze wilden alleen Jolien de ogen openen Wat Charon apart met Jason besprak weet ik niet maar ze hebben in bed niet Ali gevraagd om op iemand te stemmen
Zo lust ik er ook nog een paar die in gesprek gaan met hem die hem zelfs wilden nominerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ali mocht zijn eigen keuze maken... ze weten heel goed hoe Ali is.
Ze hebben hem ook niet gedwongen, ze hebben hem wel verteld dat jolien op danny had gestemd omdat chiara haar heeft gemanipuleerd, en dat een aantal keren herhaald toen ali weer terug op de kamer kwam.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee vond ik niet Ali mocht zijn eigen keuze maken Ze wilden alleen Jolien de ogen openen Wat Charon apart met Jason besprak weet ik niet maar ze hebben in bed niet Ali gevraagd om op iemand te stemmen
Ja makkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:24 schreef Krambo het volgende:
Net te laat de stream aan
Hebben ze het gehaald?
jaaquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:24 schreef Krambo het volgende:
Hebben ze het gehaald?
filmpje komt zo. Speciaal voor @Gerrie_55 maar je mag vast meekijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:24 schreef Krambo het volgende:
Hebben ze het gehaald?
Finale materiaalquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Sorry hoor, ik wordt steeds een grotere fan van Jason, en ook Mich ga ik steeds meer liken..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
filmpje komt zo. Speciaal voor @:Gerrie_55 maar je mag vast meekijken
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:24 schreef Krambo het volgende:
Hebben ze het gehaald?
Ik kom er aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
stream 2 ali en sjairon op de slaapkamer.. hij weet niet wat hij moet doen
Niet naar Shayron luisteren!quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
Zeker niet aan Chayron vragen. Die vergiftigd je. Als hij zich te veel aan die Chayron gaat hangen dan gaat dat Ali sympathie kosten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
ja maar als hij daardoor chiara erop zet dan mag hij doorgaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:36 schreef marky het volgende:
[..]
Zeker niet aan Chayron vragen. Die vergiftigd je. Als hij zich te veel aan die Chayron gaat hangen dan gaat dat Ali sympathie kosten.
Wie zou dar wezen die met hem wilt praten?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
hij wil er wel een sterke speler tegenover zetten.. hij vindt haar (jaq) slim.. ook omdat ze van de buitenwereld erin is gekomen.
sjairon: die met jou wilt praten doet het zelfde he..
Helemaal mee eens hoor, maar chay ziet dingen volgens hem en die kloppen ook wel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:36 schreef marky het volgende:
[..]
Zeker niet aan Chayron vragen. Die vergiftigd je. Als hij zich te veel aan die Chayron gaat hangen dan gaat dat Ali sympathie kosten.
nee jolien gaat hij er echt niet opzetten heeft hij haar ook beloofd en zij hij net weer. niemand uit de rode kamer komt erop , dat heeft hij beloofd en kan hij niet zei hij net weerquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij twijfelt wat ik begrijp tussen chiara en jolien of beide wil die
chiara praat steeds met ali. sjairon bedoelde chiaraquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wie zou dar wezen die met hem wilt praten?
tuurlijk die is paraquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, maar chay ziet dingen volgens hem en die kloppen ook wel.
Ali heeft net weer gezegd dat hij niemand uit rode kamer pakt, en gisteren tegen jolien gezworen dat ze er niet op komt, dat klonk ook wel gemeendquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Oh dat even gemist ja hoorde wel van die kamer dus hij zit op chiara maar wie nog meer danquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee jolien gaat hij er echt niet opzetten heeft hij haar ook beloofd en zij hij net weer. niemand uit de rode kamer komt erop , dat heeft hij beloofd en kan hij niet zei hij net weer
zijn twijfel zit hem erin dat hij ziet wat chiara nu doet.. hoe ze ook is.. maar dat hij het ook fijn met haar heeft..quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Uhuh, maar hij zegt ook dingen die wel waar zijn, zoals die vragen van geraldine tijdens de live, daar kreeg chiara wel even een wegtrekkerquote:
dat moet ze.ff keihard in de tuin roepenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer een reden om haar niet te mogen! ❌️❌️❌️
ja blij dat ze dan zelf weer een week save zijn.. maar dan ook vijanden maken door het nomineren..quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn altijd blij als ze PoN hebben maar uiteindelijk valt het toch weer tegen qua uitvoering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |