nu nog niet , maar denk het wel anders kan belgie niet mee kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:05 schreef rinardo het volgende:
ik zit op stream 2 is op stream 1 het spel?
Dat is niet waar. Ze hebben hem niets opgedrongenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn kamer heeft vannacht heel veel druk uitgeoefend om Chiara te nomineren.
nee zo heb ik het ook niet beleefdquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze hebben hem niets opgedrongen
Jawel hoor, vooral chayron... het gebeurde heel sneaky. Ze probeerde jolien te redden bij ali zodat hij eerder voor chiara gaatquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ha ha nou echt wel hoor toevallig van alles opgevangen... Dit was een opzet van voor tot achter.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee vond ik niet Ali mocht zijn eigen keuze maken Ze wilden alleen Jolien de ogen openen Wat Charon apart met Jason besprak weet ik niet maar ze hebben in bed niet Ali gevraagd om op iemand te stemmenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jawel hoor, vooral chayron... het gebeurde heel sneaky. Ze probeerde jolien te redden bij ali zodat hij eerder voor chiara gaat
Ali mocht zijn eigen keuze maken... ze weten heel goed hoe Ali is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee vond ik niet Ali mocht zijn eigen keuze maken Ze wilden alleen Jolien de ogen openen Wat Charon apart met Jason besprak weet ik niet maar ze hebben in bed niet Ali gevraagd om op iemand te stemmen
Zo lust ik er ook nog een paar die in gesprek gaan met hem die hem zelfs wilden nominerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ali mocht zijn eigen keuze maken... ze weten heel goed hoe Ali is.
Ze hebben hem ook niet gedwongen, ze hebben hem wel verteld dat jolien op danny had gestemd omdat chiara haar heeft gemanipuleerd, en dat een aantal keren herhaald toen ali weer terug op de kamer kwam.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee vond ik niet Ali mocht zijn eigen keuze maken Ze wilden alleen Jolien de ogen openen Wat Charon apart met Jason besprak weet ik niet maar ze hebben in bed niet Ali gevraagd om op iemand te stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |