of we gooien er gewoon een sl inquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:56 schreef ledn81 het volgende:
Oh we mogen ff niet meekijken. Waarschijnlijk nog ff puntjes op de i qua uitleg.
Mies moet natuurlijk eerst een bompak aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:56 schreef ledn81 het volgende:
Oh we mogen ff niet meekijken. Waarschijnlijk nog ff puntjes op de i qua uitleg.
Ik bedoel zijn kamer heeft vannacht heel veel druk uitgeoefend om Chiara te nomineren.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zal hij dan toch charlotte gaan proberen?
Ja joh, de kijker wordt hier bij betrokken via twitter dus dat gaan ze niet achter SL doen, anders huiliehuilie op twitterquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
mag hopen dat we zo weer beeld krijgen als ze echt het spel gaan doen zoals andere keren
Ja is ook zo, ik kan me alleen niet herinneren of hij tegen charlotte heeft gezegd dat ze safe isquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn kamer heeft vannacht heel veel druk uitgeoefend om Chiara te nomineren.
Hopelijk worden de pannenkoeken niet zuurquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:00 schreef Ireth het volgende:
Op 1 nu chiara en sjak weer in de keuken..
Denk toch beter dan de oliekoeken van Charlottequote:Op woensdag 8 februari 2023 14:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hopelijk worden de pannenkoeken niet zuur
Ik hoef ze beide nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Denk toch beter dan de oliekoeken van Charlotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |