En lekker die kraan laten lopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
badkamer
Jolien .haar is droog inmiddels
en nu 2 vlechten in
Lott; makeup kwastjes o.i.d aan het schoonmaken
maakt geen ruk uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En lekker die kraan laten lopen.
Wat ik wel vind dat Jason door iedereen op een voetstuk word geplaatst maar hij speelt ook heus zijn spel hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjakelien zegt nu tegen jason dat ze nooit vrijstelling zou kopen, net als iets van thuis zeker muts
Misschien krijgen ze net als Ali vorige week alles in de schoot geworpen om tot de oplossing te komen.quote:
Ja staat weer schattig der vlechtjes nog strikjes erin en klaarquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
badkamer
Jolien .haar is droog inmiddels
en nu 2 vlechten in
Lott; makeup kwastjes o.i.d aan het schoonmaken
Ja hij speelt het spel alleen. De rest speelt het in groepjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat ik wel vind dat Jason door iedereen op een voetstuk word geplaatst maar hij speelt ook heus zijn spel hoor.
Hij speelt zeker zijn spel maar doet het wel het eerlijkst van allemaal zonder over mensen te praten achter hun rug.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat ik wel vind dat Jason door iedereen op een voetstuk word geplaatst maar hij speelt ook heus zijn spel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |