Waterboardingquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
bat heeft ook goede ideeen.. nu een natte handdoek erover heen (over het gezicht) zegt charlotte: ja lekker massage.. (natief haha) bart: nee nee marteltechniek he
Waarom delen die pipos die info allemaal? Moet ik echt niet weten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
dat we het even weten jaq scheert haar pruim iedere keer, jolien om de 2 dagen normaal thuis dan
Ging dat niet over haren uit de borstel halen??quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
dat we het even weten jaq scheert haar pruim iedere keer, jolien om de 2 dagen normaal thuis dan
😔quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
Ik probeer een grappige opmerking te maken maar ben van deze informatie even sprakeloos..quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
nee ze hadden het ook over scheren van onderquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ging dat niet over haren uit de borstel halen??
neequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ging dat niet over haren uit de borstel halen??
Gelijk flossenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:09 schreef Kayro het volgende:
Waar broodbakken en haren wassen samen gaan.🤪🤪
Ik heb even terug gekeken maar twijfel nog steeds... ik geloof ook niet dat sjakelien iedere dag haar doos scheertquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze hadden het ook over scheren van onder
thnxsquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
Over het hek met die dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:13 schreef Kayro het volgende:
OEHHH CHAY Z'N SCHOENEN!!!!
V andeweek heeft hij duidelijk gezegd dat die heilig zijn en niemand eraan mag zitten laat staan aandoen...
ROEP M FF🥳🥳
🤣quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:18 schreef Hoylei het volgende:
"Jak's fans"
Hoe groot zal der familie zijn?
Pff, laat groeien... vlechtjes erin, kraaltje aan het eind. Makkelijk, horen de mensen je gelijk aan komen lopenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze hadden het ook over scheren van onder
😂😂😂😂 Ik heb pauze en ben aan het bijlezen. Leuk man!quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
grapten dat ze van onder ook massage kreeg.. jaq zei eerst de klitten eruit (uit schaamhaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |